Uazi mootor paugub
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Uazi mootor paugub
Tere!
Küsimus uazi mootori kohta. Mida ette võtta sellise probleemiga, kui mootori pöördeid järsku suurendades hakkab nii karburaatorisse kui ka summutisse tuld taguma ehk paukuma. Auto käivitub hästi ja tühikäigul töötab mootor normaalselt.
Tunnen huvi, kas on nii õige, kui esimene silinder on üleval ja jagaja esimesel silindril, siis peavad olema väntvõlli ja nukkvõlli märgid kohakuti. Mul on hetkel nii, et kui hammasrataste märgid on kohakuti, siis jääb kolb kuskile keskele ja jagaja on natuke pärast teist silindrit.
			
			
									
									
						Küsimus uazi mootori kohta. Mida ette võtta sellise probleemiga, kui mootori pöördeid järsku suurendades hakkab nii karburaatorisse kui ka summutisse tuld taguma ehk paukuma. Auto käivitub hästi ja tühikäigul töötab mootor normaalselt.
Tunnen huvi, kas on nii õige, kui esimene silinder on üleval ja jagaja esimesel silindril, siis peavad olema väntvõlli ja nukkvõlli märgid kohakuti. Mul on hetkel nii, et kui hammasrataste märgid on kohakuti, siis jääb kolb kuskile keskele ja jagaja on natuke pärast teist silindrit.
- tuningman
 - I live off from the mud
 - Postitusi: 2715
 - Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
 - Asukoht: Saaremaa
 
Re: Uazi mootor paugub
natuke lugemist, äkki on abiks
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=13&t=44595
			
			
									
									http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=13&t=44595
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
						Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Uazi mootor paugub
Nii ei tohiks olla. Pane kolb 1. sil. üles ja jagaja 1.sil. järgi paika, ning kontrolli eest rihmaseibi märki ka. Seejärel reg. 1. silindri klapivahed paika, kuna süütejärjekord on 1 2 4 3 siis pööra väntvõlli poole pöörde kaupa ja reg. ka teiste silindrite klapivahed ära. Ja loomulikult tuleb ka süüde paika panna.KRISTIANT kirjutas:Tere!
Küsimus uazi mootori kohta. Mida ette võtta sellise probleemiga, kui mootori pöördeid järsku suurendades hakkab nii karburaatorisse kui ka summutisse tuld taguma ehk paukuma. Auto käivitub hästi ja tühikäigul töötab mootor normaalselt.
Tunnen huvi, kas on nii õige, kui esimene silinder on üleval ja jagaja esimesel silindril, siis peavad olema väntvõlli ja nukkvõlli märgid kohakuti. Mul on hetkel nii, et kui hammasrataste märgid on kohakuti, siis jääb kolb kuskile keskele ja jagaja on natuke pärast teist silindrit.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
						- uputaja
 - I live off from the mud
 - Postitusi: 4713
 - Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
 - Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
 
Re: Uazi mootor paugub
Igaks juhuks võib ka jagaja pukse vaadata. Kaas maha ja loksuta rootorit. Kontaktsüüte puhul võiks see tuntava lõtkuta olla.
			
			
									
									Asjas sees 2005. Sügissõidust.
						Re: Uazi mootor paugub
Tänud info eest.
Küsimus veel targematele.
Kuidas kontrollida seda, et väntvõlli ja nukkvõlli hammasrattad ei oleks 180 kraadi valesti. Kas on mingit kindlat reeglit mida jälgida.
Hetkel langevad märgid kokku. Jagajat pealt ei saa ka vaadata, kuna see on koos jalaga juba välja võetud.
Teine küsimus veel.
Kas on olemas mingi hea võte kuidas hülsse plokist kõige paremini kätte saab. Soov vahetada tihendid mis hülsi ja ploki põhjas. Hetkel plokikaan ja karteripõhi ploki küljest eemaldatud.
			
			
									
									
						Küsimus veel targematele.
Kuidas kontrollida seda, et väntvõlli ja nukkvõlli hammasrattad ei oleks 180 kraadi valesti. Kas on mingit kindlat reeglit mida jälgida.
Hetkel langevad märgid kokku. Jagajat pealt ei saa ka vaadata, kuna see on koos jalaga juba välja võetud.
Teine küsimus veel.
Kas on olemas mingi hea võte kuidas hülsse plokist kõige paremini kätte saab. Soov vahetada tihendid mis hülsi ja ploki põhjas. Hetkel plokikaan ja karteripõhi ploki küljest eemaldatud.
Re: Uazi mootor paugub
Kui väntvõll teeb ühe tiiru, siis nukkvõll teeb pool tiiru. Kahe väntvõlli tiiru peale teeb nukkvõll ühe tiiru.See on elementaarne. Kui sul on eest jaotushammakad paigas, siis ongi kõik õigesti. Valesti võid sa panna ainult siis, kui sa paned paika ainult rihmaseibi märgi järgi.KRISTIANT kirjutas:Tänud info eest.
Küsimus veel targematele.
Kuidas kontrollida seda, et väntvõlli ja nukkvõlli hammasrattad ei oleks 180 kraadi valesti. Kas on mingit kindlat reeglit mida jälgida.
Hetkel langevad märgid kokku. Jagajat pealt ei saa ka vaadata, kuna see on koos jalaga juba välja võetud.
Teine küsimus veel.
Kas on olemas mingi hea võte kuidas hülsse plokist kõige paremini kätte saab. Soov vahetada tihendid mis hülsi ja ploki põhjas. Hetkel plokikaan ja karteripõhi ploki küljest eemaldatud.
Kõige paremini saab hülsse kätte selleks ettenähtud tõmmitsaga, kui seda ei ole, siis anna haamri ja puuhaluga.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
						Re: Uazi mootor paugub
Tanan  info eest.
Sain hülsid tõmmitsaga kätte.
Küsimus veel, kas hülside tagasi panemisel piisab ainult tihendist või peaks kasutama ka natuke hermeetikut.
Kes oskab öelda, kui palju peab olema kahekambrilisel karburaatoril bensiini tase. Mark K151B.
			
			
									
									
						Sain hülsid tõmmitsaga kätte.
Küsimus veel, kas hülside tagasi panemisel piisab ainult tihendist või peaks kasutama ka natuke hermeetikut.
Kes oskab öelda, kui palju peab olema kahekambrilisel karburaatoril bensiini tase. Mark K151B.
Re: Uazi mootor paugub
  10,75-11,25 mm ujuki ülemisest servast ujukiruumi ülemise seinani.See siis K151 puhul. Aga silli võid alati kasutada,eriti vene värgi puhul. Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
						Re: Uazi mootor paugub
Tänud kõigile, kes infot jagasid.