1. leht 3-st

Celebrity Deathmatch - Niva vs. Defender

Postitatud: T Veebr 03, 2015 7:49 am
Postitas kala
Lõpuks :lol: :lol: :lol:
Aga üks hea uudis ka, Defenderi asemele on leitud odavam ja parem auto :lol:
http://m.arileht.delfi.ee/article.php?id=70702157

Re: Defenderi lõpp

Postitatud: T Veebr 03, 2015 9:47 am
Postitas Jünger
Kala, lõpuks ometi :)
Ei tia, kas Vaardmann pöördub nüüd oma juurte, ehk siis niva juurde tagasi?
On ju teine justkui parem...

Kaspar

Re: Defenderi lõpp

Postitatud: T Veebr 03, 2015 10:02 am
Postitas Koorejaam
Defender tundus välimuselt lahe, äge, aegumatu jne... , aga jah-hh kuni sinnamaani, kui sain ka korra sisse rooliratta taha istuda :c :( minu jaoks oli ebamugav ja kuidagi väga viltune kogu see lugu seal...

Pilt

Re: Defenderi lõpp

Postitatud: T Veebr 03, 2015 2:41 pm
Postitas puhvel
Eksperdid ütlevad, et tõeliselt mudasel maastikul on Niva isegi parem kui Defender, ja samas kaks korda odavam.



A see on küll üks huvitav väide, või mis :roll:

Re: Defenderi lõpp

Postitatud: T Veebr 03, 2015 2:50 pm
Postitas kala
Eksperdid ei eksi :wink:

Re: Defenderi lõpp

Postitatud: T Veebr 03, 2015 2:59 pm
Postitas Praks1
Niva on uskumatult hea läbivusega võrreldes paljude pillidega tehaseseades.
Suht hea vedrustus ja väike kaal viiba ta päris kaugele metsa ja kõrgele mäkke.

Re: Defenderi lõpp

Postitatud: T Veebr 03, 2015 3:47 pm
Postitas v6sa
Praks1 kirjutas:Niva on uskumatult hea läbivusega võrreldes paljude pillidega tehaseseades.
Suht hea vedrustus ja väike kaal viiba ta päris kaugele metsa ja kõrgele mäkke.
Defekas (ja enamus teisi Tõsiseid Maastureid) kaalub paraku mehemoodi. Mida pehmem, seda kiiremini saab edasiliikumisest allaliikumine, mida ülemotoriseerimine vaid kiirendab. :lol:

Re: Defenderi lõpp

Postitatud: T Veebr 03, 2015 8:27 pm
Postitas tyyp07
v6sa kirjutas:
Defekas (ja enamus teisi Tõsiseid Maastureid) kaalub paraku mehemoodi. Mida pehmem, seda kiiremini saab edasiliikumisest allaliikumine, mida ülemotoriseerimine vaid kiirendab. :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=Ohrayt0 ... freload=10

Re: Defenderi lõpp

Postitatud: T Veebr 03, 2015 8:52 pm
Postitas TerranoTraktor

Re: Defenderi lõpp

Postitatud: K Veebr 04, 2015 12:10 pm
Postitas v6sa
tyyp07 kirjutas:Ah, ära plära...]
Möh? :shock: Mihuke Tõsine Maastur on kergem, kui Niva?

Re: Defenderi lõpp

Postitatud: K Veebr 04, 2015 12:18 pm
Postitas Kjen
v6sa kirjutas:
tyyp07 kirjutas:Ah, ära plära...]
Möh? :shock: Mihuke Tõsine Maastur on kergem, kui Niva?
LUAZ :yupikaye

Re: Defenderi lõpp

Postitatud: K Veebr 04, 2015 1:41 pm
Postitas v6sa
Kjen kirjutas:
v6sa kirjutas:
tyyp07 kirjutas:Ah, ära plära...]
Möh? :shock: Mihuke Tõsine Maastur on kergem, kui Niva?
LUAZ :yupikaye
Julge väide foorumis, kus vaid Suur Patrull on tegija... :roll:

Re: Defenderi lõpp

Postitatud: K Veebr 04, 2015 3:08 pm
Postitas mart77
Luazil puudub aeglusti, seega ei kvalifitseeru maasturiks - või kuidas?

Re: Defenderi lõpp

Postitatud: K Veebr 04, 2015 3:20 pm
Postitas Kjen
mart77 kirjutas:Luazil puudub aeglusti, seega ei kvalifitseeru maasturiks - või kuidas?
Väljavõte Wikipeediast:
Maastikuauto ehk maastur ehk džiip on suurendatud maastikuläbimisvõimega sõiduauto, mis on sobib liiklemiseks lisaks tavateedele, ka raskemates teeoludes või maastikul
Suurimad erinevused tavaautost on:

Suurendatud mootori võimsus,
Paindlikum vedrustus,
Tugevdatud ülekanne ja vastav käigukasti ehitus,
Põhja kaitstus ja suurem kõrgus maapinnast (kliirens).
Reeglina vähemalt ühe telje diferentsiaal lukustatav.
Tavaliselt üldisest vastupidavam ehitus ja mehhanismid.
Unimogil ka ei ole eraldi aeglustavat kasti. Mõnedel Subaru Legacy mudelitel aga siuke värginus olla küll küljes.
Ja ühtlasi sai ka selle dziibi nimelise sõna õigus elule kinnitust :D

Riiklikud ametkonnad ka ei pea aeglusti olemasolu obligatoorseks.
M ja N kategooria sõidukid loetakse maastikusõidukiteks, mida tähistatakse G tähe
lisamisega kategooria tähisesse, kui nad täidavad järgmisi nõudeid:
1. N1 kategooria sõiduk, mille täismass ei ületa 2,0 t ja M1 kategooria sõiduk, kui neil
vähemalt üks esi- ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on
võimalik välja lülitada ja vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel
on sarnast toimet omav mehhanism ning kui ilma haagiseta sõidukid on võimelised
ületama 30 % tõusu. Lisaks sellele peavad sõidukid rahuldama järgnevast kuuest
nõudest vähemalt viite nõuet:
a) pealesõidunurk on vähemalt 25º;
b) eemaldumisnurk on vähemalt 20º;
c) teekumeruse ületusnurk on vähemalt 20º;
d)vähim esitelje kliirens on 180 mm;
e) vähim tagatelje kliirens on 180 mm;
f) vähim kliirens sildadevahelises alas on 200 mm;

Re: Defenderi lõpp

Postitatud: K Veebr 04, 2015 6:10 pm
Postitas heints
Ei tea kas El Presidente joob juba nädal aega masendusest piima ,et pole nii tähtsat uudist veel kommenteerinud?