


Aga üks hea uudis ka, Defenderi asemele on leitud odavam ja parem auto

http://m.arileht.delfi.ee/article.php?id=70702157
Moderaator: Moderators
Defekas (ja enamus teisi Tõsiseid Maastureid) kaalub paraku mehemoodi. Mida pehmem, seda kiiremini saab edasiliikumisest allaliikumine, mida ülemotoriseerimine vaid kiirendab.Praks1 kirjutas:Niva on uskumatult hea läbivusega võrreldes paljude pillidega tehaseseades.
Suht hea vedrustus ja väike kaal viiba ta päris kaugele metsa ja kõrgele mäkke.
https://www.youtube.com/watch?v=Ohrayt0 ... freload=10v6sa kirjutas:
Defekas (ja enamus teisi Tõsiseid Maastureid) kaalub paraku mehemoodi. Mida pehmem, seda kiiremini saab edasiliikumisest allaliikumine, mida ülemotoriseerimine vaid kiirendab.
Möh?tyyp07 kirjutas:Ah, ära plära...]
LUAZv6sa kirjutas:Möh?tyyp07 kirjutas:Ah, ära plära...]Mihuke Tõsine Maastur on kergem, kui Niva?
Julge väide foorumis, kus vaid Suur Patrull on tegija...Kjen kirjutas:LUAZv6sa kirjutas:Möh?tyyp07 kirjutas:Ah, ära plära...]Mihuke Tõsine Maastur on kergem, kui Niva?
Väljavõte Wikipeediast:mart77 kirjutas:Luazil puudub aeglusti, seega ei kvalifitseeru maasturiks - või kuidas?
Maastikuauto ehk maastur ehk džiip on suurendatud maastikuläbimisvõimega sõiduauto, mis on sobib liiklemiseks lisaks tavateedele, ka raskemates teeoludes või maastikul
Unimogil ka ei ole eraldi aeglustavat kasti. Mõnedel Subaru Legacy mudelitel aga siuke värginus olla küll küljes.Suurimad erinevused tavaautost on:
Suurendatud mootori võimsus,
Paindlikum vedrustus,
Tugevdatud ülekanne ja vastav käigukasti ehitus,
Põhja kaitstus ja suurem kõrgus maapinnast (kliirens).
Reeglina vähemalt ühe telje diferentsiaal lukustatav.
Tavaliselt üldisest vastupidavam ehitus ja mehhanismid.
M ja N kategooria sõidukid loetakse maastikusõidukiteks, mida tähistatakse G tähe
lisamisega kategooria tähisesse, kui nad täidavad järgmisi nõudeid:
1. N1 kategooria sõiduk, mille täismass ei ületa 2,0 t ja M1 kategooria sõiduk, kui neil
vähemalt üks esi- ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on
võimalik välja lülitada ja vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel
on sarnast toimet omav mehhanism ning kui ilma haagiseta sõidukid on võimelised
ületama 30 % tõusu. Lisaks sellele peavad sõidukid rahuldama järgnevast kuuest
nõudest vähemalt viite nõuet:
a) pealesõidunurk on vähemalt 25º;
b) eemaldumisnurk on vähemalt 20º;
c) teekumeruse ületusnurk on vähemalt 20º;
d)vähim esitelje kliirens on 180 mm;
e) vähim tagatelje kliirens on 180 mm;
f) vähim kliirens sildadevahelises alas on 200 mm;