1. leht 3-st

SERVIS 2

Postitatud: P Jaan 04, 2015 10:24 pm
Postitas lzv8q
Sattusime sõpradega vähe nokitseme ja välja tuli midagi autosarnast. Tänapäeva väikeste ja kergete masinatega võrreldes sai natuke teistsugune. Mootoriks suur BMW V8 koos automaat kastiga. Vahekast sai GAS-66 küljest ja sillad Unimogi alt.
IMG_20150104_014614.jpg
IMG_20150104_014614.jpg (149.88 KiB) Vaadatud 10800 korda
IMG_20150104_014602.jpg
IMG_20150104_014602.jpg (168.41 KiB) Vaadatud 10800 korda
IMG_20141213_230004.jpg
IMG_20141213_230004.jpg (136.47 KiB) Vaadatud 10800 korda

Re: SERVIS 2

Postitatud: P Jaan 04, 2015 10:30 pm
Postitas MetsaVikat
Väga lahe, sooviks palju pilte ja infot asjadest, mida kasutatud ja mida plaanis kasutada.

Jõudu ehitamisel!!!

Terv. Villu

Re: SERVIS 2

Postitatud: P Jaan 04, 2015 11:01 pm
Postitas Nilps
MetsaVikat kirjutas:Väga lahe, sooviks palju pilte ja infot asjadest, mida kasutatud ja mida plaanis kasutada.

Jõudu ehitamisel!!!

Terv. Villu

Piltide järgi ütleks, et GM v8, moogi sillad ja Tibuse vints.

Re: SERVIS 2

Postitatud: P Jaan 04, 2015 11:40 pm
Postitas linnuke
Kui see on nn.Vähe nokitsema...millised on siis suuremad PROJEKTID :D :D :D :D
P.S.Miks kõik asjaosalised nii häbelikud.

Re: SERVIS 2

Postitatud: P Jaan 04, 2015 11:41 pm
Postitas Landy
Kaugel vaadates disainilt suht sarnane Hõberkolli VER. 1-ga

Re: SERVIS 2

Postitatud: E Jaan 05, 2015 1:46 am
Postitas srock
Mis kaalukatekooriasse too pill tuleb?

Re: SERVIS 2

Postitatud: E Jaan 05, 2015 2:49 am
Postitas Praks1
BMW kast ei ole just maailma töökindlam asi juba sõiduka peal.
Kaaluks pakun umbes täpselt 2,3-2,5t.

Re: SERVIS 2

Postitatud: E Jaan 05, 2015 7:20 pm
Postitas JaanusLI
Mis detaile pidurite tegemisel kasutate ? Ise tegin lc 70 asjadest (ketta diameeter väike) ja krt suht koin suportile kinnitusi teha, aga tehtav.

Veljed on ilusad...mul samad, muidu poleks öelnud :D

Re: SERVIS 2

Postitatud: E Jaan 05, 2015 9:40 pm
Postitas lzv8q
Kuna meil seltskonnas ilma kujutlusvõimete inimesed siis sai inpiratsiooni siit foorumist otsitud. Seega võib esineda mõne masinaga ühiseid jooni. Kaaluga on nii, et kindlasit on suurem kui tahaks aga eks lõplik tõde selgub tulevikus. Kui autoehitus plaan tekkis oli suund kindel 3 kohta ja V8 mootor.
Panen siis kirja suuremate osade tootjad:
1. Mootor BMW V8 4,0 koos automaat kastiga
2. Vahekast GAZ-66
3. Sillad Unimog
4. Pidurid Toyota LC (Oli vist LC100)
5. Veljed Toyota
6. Vints Tibus 2x9 HP
7. Rool hüdrauliline
8. Vedrustus Kingi coilid
9. Sillakinnitused tehtud veoauto puksidele

Re: SERVIS 2

Postitatud: E Jaan 05, 2015 9:53 pm
Postitas tarmo
lzv8q kirjutas: 4. Pidurid Toyota LC (Oli vist LC100)
LC100 peaks olema 5 poldiga veljega. Sul paistab 6 poldine.

Re: SERVIS 2

Postitatud: E Jaan 05, 2015 10:11 pm
Postitas lzv8q
Ees on LC 120 esimesed pidurikettad ja sadulad. Taga on LC70 esimesed kettad ja sadulad. Mehaanika poolega tegelevad sõbrad aga nad ise pole suured kirjamehed seega niisuguseid asju pean täpsustama. Ise tegelen rohkem elektri poolega.

Re: SERVIS 2

Postitatud: E Jaan 05, 2015 10:37 pm
Postitas Amitrans
Tore vaadata, et uus koll kasvamas. Mind teeb aga murelikuks 66 vahekasti valik. Kast on küll suheliselt lollikindel aga oma kogemustest võin öelda, et kiired ja pikad sõidud sellise vahakastiga võtab eluisu ära. See kast ulub niivõrd hullusti, et jookse autost välja. Sellegipoolest on pärast võistlust koju sõites iga auto vaikne kui uus limusiin.

Tervitades,

Kaupo.
5082262.

Re: SERVIS 2

Postitatud: T Jaan 06, 2015 9:15 am
Postitas uputaja
Äkki sa mõtled 69 kasti, mis teil Nival all oli. 66 kast otseläbi võlliga ja suht ebareaalne, et see häält teeb.

Re: SERVIS 2

Postitatud: T Jaan 06, 2015 9:48 am
Postitas Praks1
Kõik veoka kastid häälitsevad olgu kelle toodang tahes.
Isegi kui sa seda veoka all ei kuule.Kuid suht jäigalt raamil ja polstriks vaid plekk istme ja kasti vahel , on hoopis teine teema.

Re: SERVIS 2

Postitatud: T Jaan 06, 2015 10:57 am
Postitas Amitrans
Jah,Nival oli 69 vahekast . Uuel autol on 66 oma ja need otsehambad ongi selle meeletu saagimise tekitaja.
Mootori 2500 pöörde juures on juba selline tunne, et pöördeid oleks nagu 10 000.