1. leht 3-st
K: Konnaga pukseerimine?
Postitatud: L Dets 20, 2014 8:03 pm
Postitas TiitR
Pole kindel, kas sai nüüd õigesse alarubriiki, kuid pealkirjas küsimus olemas. Nimelt oleks saada konn, kuid pukseeritav auto oleks Pajero II autom. kastiga. Pukseeritav maa ca. 200 km. Et ilmselt vajalik kardaani lahti laskmine?

Re: K: Konnaga pukseerimine?
Postitatud: L Dets 20, 2014 8:07 pm
Postitas ibra
TiitR kirjutas:Pole kindel, kas sai nüüd õigesse alarubriiki, kuid pealkirjas küsimus olemas. Nimelt oleks saada konn, kuid pukseeritav auto oleks Pajero II autom. kastiga. Pukseeritav maa ca. 200 km. Et ilmselt vajalik kardaani lahti laskmine?

Miks? Kas siis sellel pole vahekastis N asendit?
Re: K: Konnaga pukseerimine?
Postitatud: L Dets 20, 2014 8:10 pm
Postitas TiitR
ibra kirjutas:TiitR kirjutas:Pole kindel, kas sai nüüd õigesse alarubriiki, kuid pealkirjas küsimus olemas. Nimelt oleks saada konn, kuid pukseeritav auto oleks Pajero II autom. kastiga. Pukseeritav maa ca. 200 km. Et ilmselt vajalik kardaani lahti laskmine?

Miks? Kas siis sellel pole vahekastis N asendit?
On ikka, kuid kuidas selle autom. kastiga täpsemalt see pukseerimine käib? Kui kast N peal, kuid tagarattad ajavad ju käimarit ikkagi ringi? Või lahutab vahekasti N asend selle täielikult ja kannatab vedada?
Re: K: Konnaga pukseerimine?
Postitatud: L Dets 20, 2014 8:22 pm
Postitas ibra
TiitR kirjutas:ibra kirjutas:TiitR kirjutas:Pole kindel, kas sai nüüd õigesse alarubriiki, kuid pealkirjas küsimus olemas. Nimelt oleks saada konn, kuid pukseeritav auto oleks Pajero II autom. kastiga. Pukseeritav maa ca. 200 km. Et ilmselt vajalik kardaani lahti laskmine?

Miks? Kas siis sellel pole vahekastis N asendit?
On ikka, kuid kuidas selle autom. kastiga täpsemalt see pukseerimine käib? Kui kast N peal, kuid tagarattad ajavad ju käimarit ikkagi ringi? Või lahutab vahekasti N asend selle täielikult ja kannatab vedada?
Vahekasti neutraal ongi pukseerimise jaoks. Kui vahekast N peal, siis ei aja rattad mingit käigukasti ringi.
Re: K: Konnaga pukseerimine?
Postitatud: L Dets 20, 2014 8:42 pm
Postitas TiitR
ibra kirjutas:Vahekasti neutraal ongi pukseerimise jaoks. Kui vahekast N peal, siis ei aja rattad mingit käigukasti ringi.
Tänud ibra...jälle targem!

Re: K: Konnaga pukseerimine?
Postitatud: L Dets 20, 2014 9:23 pm
Postitas CaveMan
Pajero II automaat ei ole ju vahekastis neutraal asendit!?
Re: K: Konnaga pukseerimine?
Postitatud: L Dets 20, 2014 9:51 pm
Postitas TiitR
CaveMan kirjutas:Pajero II automaat ei ole ju vahekastis neutraal asendit!?
Vot siis! Panin mälu järele, kui mul veel taoline isend oli

Re: K: Konnaga pukseerimine?
Postitatud: L Dets 20, 2014 10:33 pm
Postitas ibra
Kui pole vahekasti N asendit, siis lühikest maad võid pukseerida käigukasti N asendis, aga 200km on selleks liiga pikk maa. Kas auto mootor ei tööta? Saaksid pukseerida töötava mootoriga, kui mingi muu viga.
Re: K: Konnaga pukseerimine?
Postitatud: P Dets 21, 2014 12:16 am
Postitas Landy
Pajero kohta ei oska öelda, kui Land Roveritel on kangita vahekastide jaoks spetsiaalne kaitsme pesa, kuhu kaitse sisse pannes takitatakse vooluring ja kast läheb neutraali.
Samas pideva nelikveoga auatodel soovitatakse kardaan alt ära võtta.
Re: K: Konnaga pukseerimine?
Postitatud: P Dets 21, 2014 12:26 am
Postitas TiitR
Landy kirjutas:Pajero kohta ei oska öelda, kui Land Roveritel on kangita vahekastide jaoks spetsiaalne kaitsme pesa, kuhu kaitse sisse pannes takitatakse vooluring ja kast läheb neutraali.
Samas pideva nelikveoga auatodel soovitatakse kardaan alt ära võtta.
Kuigi Pajero on lülitatava nelikuga, peabki ilmselt siiski kardaani eemaldama. Mootor ei tööta.
Re: K: Konnaga pukseerimine?
Postitatud: P Dets 21, 2014 4:17 pm
Postitas Allar
ibra kirjutas:
Vahekasti neutraal ongi pukseerimise jaoks. Kui vahekast N peal, siis ei aja rattad mingit käigukasti ringi.
N asend on ikka mehaanilise vintsi jaoks, kui autol sidurit pole siis ei pole ju neutraali vajagi, kuna vintsi võimalus puudub, või on millelgi automaat ja meh vints?
Re: K: Konnaga pukseerimine?
Postitatud: P Dets 21, 2014 5:10 pm
Postitas tarmo
allar kirjutas:ibra kirjutas:
Vahekasti neutraal ongi pukseerimise jaoks. Kui vahekast N peal, siis ei aja rattad mingit käigukasti ringi.
N asend on ikka mehaanilise vintsi jaoks, kui autol sidurit pole siis ei pole ju neutraali vajagi, kuna vintsi võimalus puudub, või on millelgi automaat ja meh vints?
On küllalt autosid, millel automaatkast ja vahekastil N asend ja samal ajal pole võimalik neile PTO-dki panna.
Eks ta ikka pigem pukseerimiseks mõeldud on. Paraku viimasel ajal paljudel masinatel juba puudub N asend, kuigi vahekast aeglustiga on igati täisväärtuslik.
Aga miks ei võiks automaatkastiga meh vints toimida? Erilisti vahet ju ei ole.
Re: K: Konnaga pukseerimine?
Postitatud: P Dets 21, 2014 5:13 pm
Postitas TiitR
CaveMan kirjutas:Pajero II automaat ei ole ju vahekastis neutraal asendit!?
Kas seal on mingi vahe pideva - ja lülitatava nelikuga siis? Miks küsin, sest LC120-l (autom.) oli küll vahekastil N asend?

Aga jah, ei mäleta enam täpselt oma kunagist Pajerot

Re: K: Konnaga pukseerimine?
Postitatud: P Dets 21, 2014 5:53 pm
Postitas CaveMan
Mitsu book räägib slepis vedamisest nii:
if your vehicle is to be towed, pay careful attention to the following points:
1. Move the gear shift lever (manual transmission) or the selector lever (Auto transmission) to neutral or the 'N'
2. Move the transfer shift lever to '2h' position
3. Vehicles with rear differential lock system, turn off the rear differential lock switch.
4. be sure the towing speed is within the legal limit, in addition, if the vehicle is of the following type, make sure that the towing speed and distance given below are never exceeded.
vehicles with automatic transmission
Towing speed: 19mph
Towing distance: 19 miles
Aga kuna Pajero saad tagasillaga konna peale toetada ja esisild jookseb vabalt järele, siis pole nagu vaja kardaani lahti ühendamisega jännata. Rooli peab saama ainult ära lukustada otse asendisse.
Re: K: Konnaga pukseerimine?
Postitatud: P Dets 21, 2014 6:04 pm
Postitas TiitR
CaveMan kirjutas:Mitsu book räägib slepis vedamisest nii:
if your vehicle is to be towed, pay careful attention to the following points:
1. Move the gear shift lever (manual transmission) or the selector lever (Auto transmission) to neutral or the 'N'
2. Move the transfer shift lever to '2h' position
3. Vehicles with rear differential lock system, turn off the rear differential lock switch.
4. be sure the towing speed is within the legal limit, in addition, if the vehicle is of the following type, make sure that the towing speed and distance given below are never exceeded.
vehicles with automatic transmission
Towing speed: 19mph
Towing distance: 19 miles
Aga kuna Pajero saad tagasillaga konna peale toetada ja esisild jookseb vabalt järele, siis pole nagu vaja kardaani lahti ühendamisega jännata. Rooli peab saama ainult ära lukustada otse asendisse.
Rool võiks just lukustamata olla ju? Jookseks kenasti järele?
