1. leht 2-st

Jälle kord vahekastidest.

Postitatud: P Okt 26, 2014 10:32 am
Postitas Rein
Eks vist see vahekasti teema ole päris läbi nämmutatud, kuid ei suutnud leida. Vene lehelt http://jeep.avtograd.ru/grand_cherokee/xfer/index.htm studeerides läks NP242 järsku NV242 eks. Või on see kirjutamise viga. Sealt siis edasi uurides selgub, et seda kasti ZJ Grandil, V8 puhul kasutatud pole. Kas see kast, http://jeep.avtograd.ru/xfer/encycloped ... /index.htm On selline kehvem, et pidevat aeglustit kasutades ei pea eriti vastu?

Kas keegi teadjatest meestest oleks ja teeks ka eraldi klepsutatud teema vahekastinduse kohta ehk?

Leitud: :bg http://www.jrmotors.ee/index.php?page=jeep-vahekastid

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitatud: E Nov 10, 2014 10:18 pm
Postitas Metsamees
Kui kastid lahti võtta siis 242-l on juba kett õhem kui 249-sal seega nõrgem, 242 on 4,0 Grandil kasutudes. Normaaltingimustes peab 242 V8 -l vastu küll. Rapsides saab kõigest jagu.

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitatud: K Veebr 11, 2015 9:17 am
Postitas Rein
Sai vähe nuputatud Jeebinduse osas, aga kes oskab inglise keelt, võiks öelda, et kas "The Quadra-Trac II system included the NV247 transfer case with the standard open front and rear differentials" WJ 1999-2004, ehk muna, lukustab aeglusti läliyades ka esi ja tagasilla difrilukud Quadra-Trac II olemasolu korral. Kui, siis mis lukke kasutatakse ja mismoodi mehanism toimib?

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitatud: K Veebr 11, 2015 9:27 am
Postitas holari
Tere!

Quadra-Tracil ei ole diffri lukke, on ainult vahekastis, sillad vabad. Quadra drivel on sama vahekast, aga sildades on ka lukud.
II generatsioon minuteada ei olnud kasutuses WJl, WKl on teine generatsioon, mis on elektriliselt juhitav, mitte hüdrauliliselt. Seda siis nii Track, kui Drive
Parandage, kui eksin

H.

Rein kirjutas:Sai vähe nuputatud Jeebinduse osas, aga kes oskab inglise keelt, võiks öelda, et kas "The Quadra-Trac II system included the NV247 transfer case with the standard open front and rear differentials" WJ 1999-2004, ehk muna, lukustab aeglusti läliyades ka esi ja tagasilla difrilukud Quadra-Trac II olemasolu korral. Kui, siis mis lukke kasutatakse ja mismoodi mehanism toimib?

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitatud: K Veebr 11, 2015 9:36 am
Postitas ibra
Rein kirjutas:Sai vähe nuputatud Jeebinduse osas, aga kes oskab inglise keelt, võiks öelda, et kas "The Quadra-Trac II system included the NV247 transfer case with the standard open front and rear differentials" WJ 1999-2004, ehk muna, lukustab aeglusti läliyades ka esi ja tagasilla difrilukud Quadra-Trac II olemasolu korral. Kui, siis mis lukke kasutatakse ja mismoodi mehanism toimib?
Kuidas ta lülitab, kui lukke pole? Lukustab aeglustiga ainult keskdifri.

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitatud: K Veebr 11, 2015 11:15 am
Postitas Rein
Quadra-Trac II[edit]
Quadra-Trac II was introduced in 1999 and it employs a two-speed chain-driven transfer case featuring three modes of operation, "4-All Time", "N" or neutral, and "4-Lo". In "4-All Time", torque is applied to the rear wheels under normal driving conditions. If the rear axle starts rotating at a significantly higher rate than the front axle, hydraulic pressure builds up in the gerotor and causes the clutch pack to progressively transfer torque to the front axle until both axles return to the same speed. "N" or neutral mode is intended for towing the vehicle. In "4-Lo", the front and rear axles are locked together through a 2.72 gear reduction ratio. In 2005 Jeep added traction control and replaced the New Venture Gear NV247 transfer case with the NV245 transfer case.

Applications:

1999–Present Jeep Grand Cherokee (WJ,WK,WK2)
2006-2009 Jeep Commander (XK)
Quadra-Trac I[edit]
Quadra-Trac I was introduced in 2004 and works similar to the Quadra-Trac II system, but eliminates the "4 Lo" and "N" or neutral modes. By excluding these modes it creates a system that requires no driver input.[8] In 2005 Jeep added traction control and replaced the New Venture Gear NV147 transfer case[3] with the NV140 transfer case.

Applications:

2004–present Jeep Grand Cherokee (WJ,WK,WK2)
2006-2010 Jeep Commander (XK)
Quadra-Drive[edit]
The Quadra-Drive system was introduced in 1999 and is based on the Quadra-Trac II system but adds limited slip differentials to the front and rear axles to create a four-wheel drive system capable of not only directing torque to the axle with best traction but to the individual wheel on an axle with best traction.

Quadra-Drive[edit]
Quadra-Drive uses the New Venture Gear NV247 transfer case mated to front and rear axles containing Jeep's Vari-Lok which are gerotor style limited slip differentials. Applications:

1999-2004 Jeep Grand Cherokee (WJ)
Quadra-Drive II[edit]
Quadra-Drive II uses the New Venture Gear NV245 transfer case mated to front and rear axles containing electronic limited slip differentials or ELSDs. Jeep added traction control in 2005 and starting in 2011 only a rear ELSD is offered, while the front has an open differential.

Applications:

2005–Present Jeep Grand Cherokee (WK,WK2)
2006-2010 Jeep Commander (XK)

Kuram, ei taha seda WK d, madal ja nina maas, kuhu sellisega minna :(

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitatud: K Veebr 11, 2015 11:27 am
Postitas holari
Ma nüüd saan aru, et uuematel (alates 2004) Tracidel on diffrites tavalised LSDd? Lahe:)

Drive oma varilockidega on igatahes päris hea, kuniks töötab.

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitatud: K Veebr 11, 2015 9:41 pm
Postitas Rein
Pisku tel. konsultatsiooni Heinaküüni hr. Võrrimehega ja jälle mõistus otsas. Üld juhul LSD 2,7 CRD- l sees. V8 lahtiste diffritega. Sinna lukkude panek eeldab tugevdatud pooltelgi jne.

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitatud: K Veebr 11, 2015 10:00 pm
Postitas laf1247
holari kirjutas:Ma nüüd saan aru, et uuematel (alates 2004) Tracidel on diffrites tavalised LSDd? Lahe:)

Drive oma varilockidega on igatahes päris hea, kuniks töötab.
Ei

1999-2004
QUADRA TRAC vahekastis lukk, sillad lahtised
QUADRA-DRIVE vahekastis lukk, sildades vari-lock

2005-2010
QUADRA-TRAC I lukke ei ole, aeglustit ei ole 48/52
QUADRA-DRIVE II vahekast elektriliselt juhitav, muidu 48/52, sildades ELSD

2011-...

QUADRA-TRAC I lukke ei ole, aeglustit ei ole 50/50
QUADRA-TRAC II lukke ei ole sildades, aeglusti korral keskdiffer lukus
QUADRA DRIVE II vahekast elektriliselt juhitav , tagasillas ELSD, esisild lahtine

Tehnoloogiliselt on 05-10 ja 11-... ELSD lahendused täiesti erinevad.

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitatud: K Veebr 11, 2015 10:07 pm
Postitas Rein
Ega polegi täna uuena praktiliselt miskit enam võtta. Kuramuse rehvirõhu anduritega ka juba esinduse arvuti teema vist.

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitatud: K Veebr 11, 2015 10:16 pm
Postitas laf1247
Rein kirjutas:Ega polegi täna uuena praktiliselt miskit enam võtta. Kuramuse rehvirõhu anduritega ka juba esinduse arvuti teema vist.
Alates eelmise aasta novembrist, ei sa EU-s arvele uut sõiduautot (kuni 7 kohta), millel ei ole tehase poolset otsest rehvirõhu kontrollsüsteemi.

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitatud: K Veebr 11, 2015 10:19 pm
Postitas Rein
Lolliks lähevad, mis siis saama peaks, kui ainult riigiametnik saab sõita UAZ iga :( Nu selles mõttes, et üle pingutavad oma idiootsustega, et plekkida kinni idiootsust, mis toob kaudselt kellegile jällegi varanduse (pankadele) ilmselt.

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitatud: N Veebr 12, 2015 10:58 am
Postitas coomb18
Ka huvitavat lugemist. Mina selle foorumi teadmiste alusel omale Jeepi ostsin :bg

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitatud: N Veebr 12, 2015 11:04 am
Postitas Rein
Nii, ja valituks osutus? Ja miks just see?

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitatud: N Veebr 12, 2015 4:34 pm
Postitas coomb18
Ostetud sai 2000 aasta 4.7L 164kW mootori, 545RFE käigukasti, NV247 vahekasti ja QuadraDrive veoskeemiga isend. Kellal oli 180k ja sai omale ka kohe korraliku hoolduse. Siiani olen auto endaga väga rahul. Valik oli selline, kuna tahtsin kindlasti QuadraDrive'i, et vajadusel ikka kõik rattad abiks oleks kui põhja peale end kaapida vaja on. Siiani see ka toimib.
Vahe kasti kohapealt siis nii palju, et see on sama, mis QuadraTrac II veoskeemi puhul, lihtsalt on LSD diffrid.

Et siis kui oled rahul Vari-Loki olemusega siis soovitaks QuadraDrive skeemi ja NV247 kasti. Kui aga on tahtmist kangemaid lukke kasutada, suuremaid rattad alla panna ja masin ikkagi Offroadi jaoks, mitte Softroadi jaoks ehitada, siis soovitaks vaadata üldse SelecTraci NV242 vahekastiga. Dana35 ja 30 sillad vähe pehmemad kirjade järgi kui Dana44a. (Ise pead vahele ei pane, et mis see tugevusvahe on. Selleks teised mehed, soovitan seda sama Heinaküüni.) Aga sinna võimalik lukke toppida ja leidub hulgaliselt järelturu kaupa k.a tugevamaid pooltelgesid. Need vahepealsed QuadraTrackid jätaks isiklikult valimata

Iga mehe eest otsustab naine ja rahakott. Mina oma QD skeemi ja vahekastiga õnnelik, eks saab kevadel näha mis neist järgi jääb kui tõstetud ja suurem ratas all.