Jälle kord vahekastidest.

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Jälle kord vahekastidest.

Postitus Postitas Rein »

Eks vist see vahekasti teema ole päris läbi nämmutatud, kuid ei suutnud leida. Vene lehelt http://jeep.avtograd.ru/grand_cherokee/xfer/index.htm studeerides läks NP242 järsku NV242 eks. Või on see kirjutamise viga. Sealt siis edasi uurides selgub, et seda kasti ZJ Grandil, V8 puhul kasutatud pole. Kas see kast, http://jeep.avtograd.ru/xfer/encycloped ... /index.htm On selline kehvem, et pidevat aeglustit kasutades ei pea eriti vastu?

Kas keegi teadjatest meestest oleks ja teeks ka eraldi klepsutatud teema vahekastinduse kohta ehk?

Leitud: :bg http://www.jrmotors.ee/index.php?page=jeep-vahekastid
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
Kasutaja avatar
Metsamees
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 166
Liitunud: P Mai 02, 2004 10:55 pm
Asukoht: Keila

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitus Postitas Metsamees »

Kui kastid lahti võtta siis 242-l on juba kett õhem kui 249-sal seega nõrgem, 242 on 4,0 Grandil kasutudes. Normaaltingimustes peab 242 V8 -l vastu küll. Rapsides saab kõigest jagu.
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitus Postitas Rein »

Sai vähe nuputatud Jeebinduse osas, aga kes oskab inglise keelt, võiks öelda, et kas "The Quadra-Trac II system included the NV247 transfer case with the standard open front and rear differentials" WJ 1999-2004, ehk muna, lukustab aeglusti läliyades ka esi ja tagasilla difrilukud Quadra-Trac II olemasolu korral. Kui, siis mis lukke kasutatakse ja mismoodi mehanism toimib?
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 809
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitus Postitas holari »

Tere!

Quadra-Tracil ei ole diffri lukke, on ainult vahekastis, sillad vabad. Quadra drivel on sama vahekast, aga sildades on ka lukud.
II generatsioon minuteada ei olnud kasutuses WJl, WKl on teine generatsioon, mis on elektriliselt juhitav, mitte hüdrauliliselt. Seda siis nii Track, kui Drive
Parandage, kui eksin

H.

Rein kirjutas:Sai vähe nuputatud Jeebinduse osas, aga kes oskab inglise keelt, võiks öelda, et kas "The Quadra-Trac II system included the NV247 transfer case with the standard open front and rear differentials" WJ 1999-2004, ehk muna, lukustab aeglusti läliyades ka esi ja tagasilla difrilukud Quadra-Trac II olemasolu korral. Kui, siis mis lukke kasutatakse ja mismoodi mehanism toimib?
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitus Postitas ibra »

Rein kirjutas:Sai vähe nuputatud Jeebinduse osas, aga kes oskab inglise keelt, võiks öelda, et kas "The Quadra-Trac II system included the NV247 transfer case with the standard open front and rear differentials" WJ 1999-2004, ehk muna, lukustab aeglusti läliyades ka esi ja tagasilla difrilukud Quadra-Trac II olemasolu korral. Kui, siis mis lukke kasutatakse ja mismoodi mehanism toimib?
Kuidas ta lülitab, kui lukke pole? Lukustab aeglustiga ainult keskdifri.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitus Postitas Rein »

Quadra-Trac II[edit]
Quadra-Trac II was introduced in 1999 and it employs a two-speed chain-driven transfer case featuring three modes of operation, "4-All Time", "N" or neutral, and "4-Lo". In "4-All Time", torque is applied to the rear wheels under normal driving conditions. If the rear axle starts rotating at a significantly higher rate than the front axle, hydraulic pressure builds up in the gerotor and causes the clutch pack to progressively transfer torque to the front axle until both axles return to the same speed. "N" or neutral mode is intended for towing the vehicle. In "4-Lo", the front and rear axles are locked together through a 2.72 gear reduction ratio. In 2005 Jeep added traction control and replaced the New Venture Gear NV247 transfer case with the NV245 transfer case.

Applications:

1999–Present Jeep Grand Cherokee (WJ,WK,WK2)
2006-2009 Jeep Commander (XK)
Quadra-Trac I[edit]
Quadra-Trac I was introduced in 2004 and works similar to the Quadra-Trac II system, but eliminates the "4 Lo" and "N" or neutral modes. By excluding these modes it creates a system that requires no driver input.[8] In 2005 Jeep added traction control and replaced the New Venture Gear NV147 transfer case[3] with the NV140 transfer case.

Applications:

2004–present Jeep Grand Cherokee (WJ,WK,WK2)
2006-2010 Jeep Commander (XK)
Quadra-Drive[edit]
The Quadra-Drive system was introduced in 1999 and is based on the Quadra-Trac II system but adds limited slip differentials to the front and rear axles to create a four-wheel drive system capable of not only directing torque to the axle with best traction but to the individual wheel on an axle with best traction.

Quadra-Drive[edit]
Quadra-Drive uses the New Venture Gear NV247 transfer case mated to front and rear axles containing Jeep's Vari-Lok which are gerotor style limited slip differentials. Applications:

1999-2004 Jeep Grand Cherokee (WJ)
Quadra-Drive II[edit]
Quadra-Drive II uses the New Venture Gear NV245 transfer case mated to front and rear axles containing electronic limited slip differentials or ELSDs. Jeep added traction control in 2005 and starting in 2011 only a rear ELSD is offered, while the front has an open differential.

Applications:

2005–Present Jeep Grand Cherokee (WK,WK2)
2006-2010 Jeep Commander (XK)

Kuram, ei taha seda WK d, madal ja nina maas, kuhu sellisega minna :(
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 809
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitus Postitas holari »

Ma nüüd saan aru, et uuematel (alates 2004) Tracidel on diffrites tavalised LSDd? Lahe:)

Drive oma varilockidega on igatahes päris hea, kuniks töötab.
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitus Postitas Rein »

Pisku tel. konsultatsiooni Heinaküüni hr. Võrrimehega ja jälle mõistus otsas. Üld juhul LSD 2,7 CRD- l sees. V8 lahtiste diffritega. Sinna lukkude panek eeldab tugevdatud pooltelgi jne.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
laf1247
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 195
Liitunud: T Sept 15, 2009 8:52 pm

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitus Postitas laf1247 »

holari kirjutas:Ma nüüd saan aru, et uuematel (alates 2004) Tracidel on diffrites tavalised LSDd? Lahe:)

Drive oma varilockidega on igatahes päris hea, kuniks töötab.
Ei

1999-2004
QUADRA TRAC vahekastis lukk, sillad lahtised
QUADRA-DRIVE vahekastis lukk, sildades vari-lock

2005-2010
QUADRA-TRAC I lukke ei ole, aeglustit ei ole 48/52
QUADRA-DRIVE II vahekast elektriliselt juhitav, muidu 48/52, sildades ELSD

2011-...

QUADRA-TRAC I lukke ei ole, aeglustit ei ole 50/50
QUADRA-TRAC II lukke ei ole sildades, aeglusti korral keskdiffer lukus
QUADRA DRIVE II vahekast elektriliselt juhitav , tagasillas ELSD, esisild lahtine

Tehnoloogiliselt on 05-10 ja 11-... ELSD lahendused täiesti erinevad.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020

Pilt
Pilt
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitus Postitas Rein »

Ega polegi täna uuena praktiliselt miskit enam võtta. Kuramuse rehvirõhu anduritega ka juba esinduse arvuti teema vist.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
laf1247
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 195
Liitunud: T Sept 15, 2009 8:52 pm

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitus Postitas laf1247 »

Rein kirjutas:Ega polegi täna uuena praktiliselt miskit enam võtta. Kuramuse rehvirõhu anduritega ka juba esinduse arvuti teema vist.
Alates eelmise aasta novembrist, ei sa EU-s arvele uut sõiduautot (kuni 7 kohta), millel ei ole tehase poolset otsest rehvirõhu kontrollsüsteemi.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020

Pilt
Pilt
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitus Postitas Rein »

Lolliks lähevad, mis siis saama peaks, kui ainult riigiametnik saab sõita UAZ iga :( Nu selles mõttes, et üle pingutavad oma idiootsustega, et plekkida kinni idiootsust, mis toob kaudselt kellegile jällegi varanduse (pankadele) ilmselt.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
Kasutaja avatar
coomb18
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 131
Liitunud: K Jaan 22, 2014 6:44 pm
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitus Postitas coomb18 »

Ka huvitavat lugemist. Mina selle foorumi teadmiste alusel omale Jeepi ostsin :bg
Jeep GC WJ V8 / 4" LA lift / 32" MT tires / 11500lbs winch.
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitus Postitas Rein »

Nii, ja valituks osutus? Ja miks just see?
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
Kasutaja avatar
coomb18
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 131
Liitunud: K Jaan 22, 2014 6:44 pm
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: Jälle kord vahekastidest.

Postitus Postitas coomb18 »

Ostetud sai 2000 aasta 4.7L 164kW mootori, 545RFE käigukasti, NV247 vahekasti ja QuadraDrive veoskeemiga isend. Kellal oli 180k ja sai omale ka kohe korraliku hoolduse. Siiani olen auto endaga väga rahul. Valik oli selline, kuna tahtsin kindlasti QuadraDrive'i, et vajadusel ikka kõik rattad abiks oleks kui põhja peale end kaapida vaja on. Siiani see ka toimib.
Vahe kasti kohapealt siis nii palju, et see on sama, mis QuadraTrac II veoskeemi puhul, lihtsalt on LSD diffrid.

Et siis kui oled rahul Vari-Loki olemusega siis soovitaks QuadraDrive skeemi ja NV247 kasti. Kui aga on tahtmist kangemaid lukke kasutada, suuremaid rattad alla panna ja masin ikkagi Offroadi jaoks, mitte Softroadi jaoks ehitada, siis soovitaks vaadata üldse SelecTraci NV242 vahekastiga. Dana35 ja 30 sillad vähe pehmemad kirjade järgi kui Dana44a. (Ise pead vahele ei pane, et mis see tugevusvahe on. Selleks teised mehed, soovitan seda sama Heinaküüni.) Aga sinna võimalik lukke toppida ja leidub hulgaliselt järelturu kaupa k.a tugevamaid pooltelgesid. Need vahepealsed QuadraTrackid jätaks isiklikult valimata

Iga mehe eest otsustab naine ja rahakott. Mina oma QD skeemi ja vahekastiga õnnelik, eks saab kevadel näha mis neist järgi jääb kui tõstetud ja suurem ratas all.
Jeep GC WJ V8 / 4" LA lift / 32" MT tires / 11500lbs winch.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”