Kas keegi teadjatest meestest oleks ja teeks ka eraldi klepsutatud teema vahekastinduse kohta ehk?
Leitud:

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Rein kirjutas:Sai vähe nuputatud Jeebinduse osas, aga kes oskab inglise keelt, võiks öelda, et kas "The Quadra-Trac II system included the NV247 transfer case with the standard open front and rear differentials" WJ 1999-2004, ehk muna, lukustab aeglusti läliyades ka esi ja tagasilla difrilukud Quadra-Trac II olemasolu korral. Kui, siis mis lukke kasutatakse ja mismoodi mehanism toimib?
Kuidas ta lülitab, kui lukke pole? Lukustab aeglustiga ainult keskdifri.Rein kirjutas:Sai vähe nuputatud Jeebinduse osas, aga kes oskab inglise keelt, võiks öelda, et kas "The Quadra-Trac II system included the NV247 transfer case with the standard open front and rear differentials" WJ 1999-2004, ehk muna, lukustab aeglusti läliyades ka esi ja tagasilla difrilukud Quadra-Trac II olemasolu korral. Kui, siis mis lukke kasutatakse ja mismoodi mehanism toimib?
Eiholari kirjutas:Ma nüüd saan aru, et uuematel (alates 2004) Tracidel on diffrites tavalised LSDd? Lahe:)
Drive oma varilockidega on igatahes päris hea, kuniks töötab.
Alates eelmise aasta novembrist, ei sa EU-s arvele uut sõiduautot (kuni 7 kohta), millel ei ole tehase poolset otsest rehvirõhu kontrollsüsteemi.Rein kirjutas:Ega polegi täna uuena praktiliselt miskit enam võtta. Kuramuse rehvirõhu anduritega ka juba esinduse arvuti teema vist.