Pajero automaat käigukast
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pajero automaat käigukast
Tere!
Mure nimelt järgmine, sai sõidetud oma autoga maanteel, kui käis kolm kõvat pauku(kiirusel umbes 110) ja kast lõi avariise. Suretasin auto välja ja panin uuesti käima ja avarii reziim oli maas aga selgus tõdeasi, et puudub täielikult tagumine käik(suuremal pöördel on tunda, et üritab liikuda) ja edasi liigub raginaga(oli vaja lihtsalt tee pealt ära sõita umbes 20 meetrit, et oleks ruumi treilal auto peale võtta ohutult, takistamatta liiklust).
Sai helistatud mitmesse käigukasti remondiga tegelevasse ettevõttesse. Kõik see asjalikumat juttu oskasid anda Hõbenoole mehed. Nende vigade kirjeldusega oskasid nad diagnoosida viga ja ütlesid, et odavam uus kast osta( auto läheb küll kindlasti sinna täpse vea diagnoosimiseks). Siit ka küsimused:
1.Kui mitu km ja kui kiiresti autot tohib pukseerida ?
2.Kes oskavad soovitada firmasid kes tellivad välismaalt varuosasid?
3.Ehk kellelgil on olnud samade sümptomitega vigu?
4.ehk leidub automaat käigukasti jooniseid?(huvist teada millise ehitusega on)
Ise kiire googeldamisega leidsin paar firmat kes pakkusid käigukaste, aga ei anna pm kaasa garantiid(kasutatud kastid läbisõiduga umbes 130 000)
Autoks on 2008a mitsubishi pajero 3.2 DI-D mootor 125kw. peal on super select 4wd 5käigulise automaat kastiga
Jään vastuseid/kogemusi ootama
Mure nimelt järgmine, sai sõidetud oma autoga maanteel, kui käis kolm kõvat pauku(kiirusel umbes 110) ja kast lõi avariise. Suretasin auto välja ja panin uuesti käima ja avarii reziim oli maas aga selgus tõdeasi, et puudub täielikult tagumine käik(suuremal pöördel on tunda, et üritab liikuda) ja edasi liigub raginaga(oli vaja lihtsalt tee pealt ära sõita umbes 20 meetrit, et oleks ruumi treilal auto peale võtta ohutult, takistamatta liiklust).
Sai helistatud mitmesse käigukasti remondiga tegelevasse ettevõttesse. Kõik see asjalikumat juttu oskasid anda Hõbenoole mehed. Nende vigade kirjeldusega oskasid nad diagnoosida viga ja ütlesid, et odavam uus kast osta( auto läheb küll kindlasti sinna täpse vea diagnoosimiseks). Siit ka küsimused:
1.Kui mitu km ja kui kiiresti autot tohib pukseerida ?
2.Kes oskavad soovitada firmasid kes tellivad välismaalt varuosasid?
3.Ehk kellelgil on olnud samade sümptomitega vigu?
4.ehk leidub automaat käigukasti jooniseid?(huvist teada millise ehitusega on)
Ise kiire googeldamisega leidsin paar firmat kes pakkusid käigukaste, aga ei anna pm kaasa garantiid(kasutatud kastid läbisõiduga umbes 130 000)
Autoks on 2008a mitsubishi pajero 3.2 DI-D mootor 125kw. peal on super select 4wd 5käigulise automaat kastiga
Jään vastuseid/kogemusi ootama
Re: Pajero automaat käigukast
Kui ikka raks ja pauk, siis ilmselt miski kastis puru. Olgu siis selleks sünkro, laager või miski muu. Diagnost sulle enamasti mehaanilisi vigastusi ei näita. Vahekastist viga mina ei otsiks - vahekasti ülesanne on ülekande reguleerimine ja kui sul on puudu ainult tagurpidi käik...
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Pajero automaat käigukast
Kui õli kärsaka järgi ei haise on viga elektroonikas. Veendumus põhineb sellel ,et kast avariis toimetab. Ilmselt mõni solenoid õhtal, või juhe väljaspool kasti läbi hõõrunud. Vigademälu kontroll esmalt eelkõige.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Pajero automaat käigukast
Pole nüüd mõtet erutuda! Ja claasi kast siia ei puutu! Esiteks võiks teha endale selgeks vahekasti töö põhimõtte! Ja diagnostika näitab sulle enamasti ainult anduritelt saadus infot.
Kui solenoid on kinni, siis käigu asendiandur ei tohiks lubada käiku vahetada. Solenoidi ja andurit saad kontrollida testriga takistusi mõõtes - eks eelmise postituse omanik - kui margi spets, peaks vastavaid väärtusi teadma.
Kui solenoid on kinni, siis käigu asendiandur ei tohiks lubada käiku vahetada. Solenoidi ja andurit saad kontrollida testriga takistusi mõõtes - eks eelmise postituse omanik - kui margi spets, peaks vastavaid väärtusi teadma.
Re: Pajero automaat käigukast
Tee endale palun selgeks automaatkasti ja vahekasti tööpõhimõte ja siis räägime edasi! Kui andurite andmed sinu arvates on diadnostiksl teisejärgulised, siis... (Sõnad said otsa). Vahet pole mis tehnikaga on tegu, nii sisepõlemismootori - hüdraulika, automaatika, jne süsteemid on samad!
Re: Pajero automaat käigukast
Räägib mees, kes teeb masinatele diagnostikat. Sul on masinal aju, moodulid ja andurid. Infovahetus käib läbi teatud andmesideliini (olgu selleks siis CAN liin või miski muu) ja info saadakse just nimelt anduritelt! Iga diagnostikaga tegelev inimene peaks seda teadma! Kuulates sinu juttu, siis on pajerol mingi veel vingem süsteem. Aga tulles tagasi teema juurde, siis sina, Jaan - kui pajerojumal, võiks vastata teemaalgataja esimese postituse küsimustele 1, 2, 4. Ja võid mulle pikemalt pajero sellest "vingest" diagnostikasüsteemist rääkida - sellest, mis andureid ei kasuta. Selle võid ka mailile saata.jaan mmc kirjutas: Eks siis võibki tunduda, et vahekasti vead ei saa kuidagi käigukasti mõjutada, anduritelt saadav info on diagnostil teisejärguline, mina välistan mehaanilise vea võimaluse ja pakun pigem vahekasti.
Re: Pajero automaat käigukast
See on päeva parim kildjaan mmc kirjutas: Ma lihtsalt vaatan, et Mitsubishi teemal räägib kindlas kõneviisis inimene, kes remondib agrotehnikat ja pole isegi omanud Pajerot.

Re: Pajero automaat käigukast
Kuna kasti pole saanud veel autopealt maha( järjekorrad korralikudes kohtades kus kaste tehakse on ülipikad üle 1.5 kuu) siis lisan, et kast pole enam avariis(diagnosti pole sappa saanud veel) käike vahetab intikaatorite järgi aga tagumist ikka pole üldse edasi liigub ragina/kahina saatel, veoskeeme laseb kah vahetada( Paar korda millegi pärast jäi ainult keskmine torseni tuluke vilkuma? süüde välja ja uuesti käima ja lasi vahetada uuesti). Korra ajasin ka kanalile hästi tasakesi , panin tagumise käigu sisse ja kuulasin et õrn sisin tuli käigukasti keskelt ainult. Tundub, et pean ise kasti maha võtma kui väga keeruline ei ole, aga see selgub töökäigus
(võtmed püsivad käes aga aega on vähe), saab kiiremini kusagile diagnoosi kasti ja vahekasti saata. Õli on kah hästi tume pruun ja lõhnab kärsaka järgi. Ennem insidenti kontrollisin õlisid siis oli kasti õli veel punakas ja ei lõhnanud imelikult.

Re: Pajero automaat käigukast
Tere taas! Nüüdseks siis auto korras ja sõidab täiuslikult. Auto sai korda tehtud Lätis Recros. Kast võeti auto pealt ära ja läks vea diagnoosi. Diagnoosikaga tuli kõik see hullem varjant mis olla sai
. Kastil oli korosiooni kahjustusi ja ühel planetaar kettal hambad maas. Tehti uus hinnapakkumine mis oli päris kreisi( üle3000 euri ). Otsustasin osta alla kasutatud kasti, mis tuli inglismaalt (väidetav läbisõit oli autol siis 160 000 km). Uus kast läks diagnoosi ja tuli tagasi positiivse sõnumitega. Kast panti autole peale vahetati õlid ja pandi uus filter ja kogu selle mässamise peale küsiti raha 400 euri.
Julgen tugevalt soovitada seda kohta. Ainult positiivsed, kiired, odavaid ja profesionaalsed lahendusi pakuti. SOOVITAN !!

Julgen tugevalt soovitada seda kohta. Ainult positiivsed, kiired, odavaid ja profesionaalsed lahendusi pakuti. SOOVITAN !!
Re: Pajero automaat käigukast
see 400 on tööde,õlide ja filtri hind koos km. See hind ei sisalda kasti hinda ja sõite sinne(see nii eesti piirile ligidal)
Re: Pajero automaat käigukast
Mis kast ise maksis muidu?
Re: Pajero automaat käigukast
Kast maksis 1100(koos elektroonika ja turbiiniga). Aga seda kasti andis pikalt otsida, et sellise hinnaga saada. Pakkumisi tuli kokku mingi 5 ringis ja pakutavate hinnad olid seinast seina.