1. leht 2-st

patrol vs pajero - ront hullamiseks.

Postitatud: N Dets 21, 2006 11:17 am
Postitas Laurism
69 ehitamine võtab aega, kuid metsas niisama hullamas käia on kihk suur (nt GPS challenge 2007, harjutamiseks väga hea).
Seega palun teadjamatel meestel soovitada kumb siis võtta 3.3 patrol 82-88a või 2.4 pajero aastad samad. Et kumb lollikindlam ja vastupidavam.
Patrol vähe kallim, kas see on ka õigustatud. Ise arvan et patrol, kuid paarimees kiikab ka pajero poole... paluks asjalikke soovitusi, kel kogemused mõlemaga olemas. Saaks asja ostetud ja himu rahuldama hakata.

Tänud ette!
Lauri
5257207

Postitatud: N Dets 21, 2006 11:57 am
Postitas isakene
Lollikindluse poolest ja üldse mudas müramiseks kindlasti patrol. Esimene talasild versus sõltumatu vedrustusega ja tohutu hulga lagunevate juppidega moodustis. Üldse on patrol maastikul igas asjas natuke parem (kui kaal välja arvata) ja vastupidavam. Pajero on neile meestele, kel suurem osa ajast maanteedel möödub ja kel vahel ka maastikule asja. Ja eriti ebameeldivaks läheb asi siis, kui pajerot modima ja tõstma tahad hakata...

Postitatud: N Dets 21, 2006 11:58 am
Postitas lok665
MINA ANNAN OMA HÄÄLE PATROLILE,TÄNU TALASILDADELE,TUGEVATELE POOLASSIDELE,POMMIKINDLALE MOOTORILE JA K.KASTILE 8)

Postitatud: N Dets 21, 2006 12:04 pm
Postitas Zazz
Valge Hiire tiimi patrolit (2,8B) meenutame siiani heade sõnadega.

Veermiku detailidest olime sunnitud vahetama ainult amordid ja kulunud aut. hubid. Kõik ülejäänud veermiku detailid pidasid uskumatult hästi vastu. Inseneer varustab juppidega kui vaja.
Miinustest ehk siis suhteliselt suur kaal ja lehtvedrud.

Postitatud: N Dets 21, 2006 12:07 pm
Postitas Valge Hiir
Patol :thumb: .

Postitatud: N Dets 21, 2006 12:23 pm
Postitas Patrol2,8
Mina annan ka 10punkti patrolile.Siiani ja ilmselt ka edaspidi rahul selle autoga.Aga jah päris pehmesse mudasse ei tasu ronida :lol:

Postitatud: N Dets 21, 2006 12:59 pm
Postitas casca
PATROL ikka, sest ta on nii vastupidav ja lollikindel, kannatab isegi sügavas vees sõita :driving :yupikaye

Postitatud: N Dets 21, 2006 1:01 pm
Postitas Laurism
Selge, tänud vastajatele! Õhtul Patroli vaatama, juba kokku lepitud.

Lauri

Postitatud: N Dets 21, 2006 1:56 pm
Postitas jr
Chevy? :roll:

Postitatud: N Dets 21, 2006 10:13 pm
Postitas tai
Jr sa ei tea ka yhtegi muud lindu kui konn

Postitatud: R Dets 22, 2006 8:15 am
Postitas Laurism
patrol vaadatud, kahjuks masin väga poolik, ikka läheks palju aega ja tööd, ennem kui selle masinaga muda maitset tunda saaks... seega otsingud jätkuvad, kuid jah ilmselt jääb valik patroli kasuks.

Chevy on muidugi atraktiivne, kuid siis tuleks üks projekt jälle juurde ja teada on, et mitmega korraga tegeleda ei jõua.

Postitatud: T Dets 26, 2006 6:33 pm
Postitas isakene
Kas Sa tahad lühikest või pikka patrolit? Mis hinnaklassist ja mis seisukorras? mul paar masinat ripakil praegu, anna märku, kui huvi püsib...


56486769
isakene@gmail.com

Postitatud: T Dets 26, 2006 11:43 pm
Postitas tai
tegelt yx suht norm lyhike mitsu ka tean kus ripakil 2,5 td kui huvi anna teada. On ennast safaritel juba tõestanud :)

Postitatud: N Jaan 11, 2007 4:48 pm
Postitas Laurism
Nii, alates tänasest on masin olemas, 83a 3.3 pikk patrol. Tänud kõigile vastajatele ja abi pakkujatele.

Nüüdsest kaks mudasõltlast juures.

Postitatud: N Jaan 11, 2007 9:50 pm
Postitas inseneer
Väga lahe 8)