patrol vs pajero - ront hullamiseks.
Moderaator: Moderators
patrol vs pajero - ront hullamiseks.
69 ehitamine võtab aega, kuid metsas niisama hullamas käia on kihk suur (nt GPS challenge 2007, harjutamiseks väga hea).
Seega palun teadjamatel meestel soovitada kumb siis võtta 3.3 patrol 82-88a või 2.4 pajero aastad samad. Et kumb lollikindlam ja vastupidavam.
Patrol vähe kallim, kas see on ka õigustatud. Ise arvan et patrol, kuid paarimees kiikab ka pajero poole... paluks asjalikke soovitusi, kel kogemused mõlemaga olemas. Saaks asja ostetud ja himu rahuldama hakata.
Tänud ette!
Lauri
5257207
			
			
									
									
						Seega palun teadjamatel meestel soovitada kumb siis võtta 3.3 patrol 82-88a või 2.4 pajero aastad samad. Et kumb lollikindlam ja vastupidavam.
Patrol vähe kallim, kas see on ka õigustatud. Ise arvan et patrol, kuid paarimees kiikab ka pajero poole... paluks asjalikke soovitusi, kel kogemused mõlemaga olemas. Saaks asja ostetud ja himu rahuldama hakata.
Tänud ette!
Lauri
5257207
- isakene
 - I know how to fix stuff
 - Postitusi: 1807
 - Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
 - Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
 
Lollikindluse poolest ja üldse mudas müramiseks kindlasti patrol. Esimene talasild versus sõltumatu vedrustusega ja tohutu hulga lagunevate juppidega moodustis. Üldse on patrol maastikul igas asjas natuke parem (kui kaal välja arvata) ja vastupidavam. Pajero on neile meestele, kel suurem osa ajast maanteedel möödub ja kel vahel ka maastikule asja. Ja eriti ebameeldivaks läheb asi siis, kui pajerot modima ja tõstma tahad hakata...
			
			
									
									
						Valge Hiire tiimi patrolit (2,8B) meenutame siiani heade sõnadega.
Veermiku detailidest olime sunnitud vahetama ainult amordid ja kulunud aut. hubid. Kõik ülejäänud veermiku detailid pidasid uskumatult hästi vastu. Inseneer varustab juppidega kui vaja.
Miinustest ehk siis suhteliselt suur kaal ja lehtvedrud.
			
			
									
									Veermiku detailidest olime sunnitud vahetama ainult amordid ja kulunud aut. hubid. Kõik ülejäänud veermiku detailid pidasid uskumatult hästi vastu. Inseneer varustab juppidega kui vaja.
Miinustest ehk siis suhteliselt suur kaal ja lehtvedrud.
Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
						Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
- Valge Hiir
 - MudDrag MaaleTooja
 - Postitusi: 1214
 - Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
 - Asukoht: Kadri Orus
 - Kontakt:
 
patrol vaadatud, kahjuks masin väga poolik, ikka läheks palju aega ja tööd, ennem kui selle masinaga muda maitset tunda saaks... seega otsingud jätkuvad, kuid jah ilmselt jääb valik patroli kasuks.
Chevy on muidugi atraktiivne, kuid siis tuleks üks projekt jälle juurde ja teada on, et mitmega korraga tegeleda ei jõua.
			
			
									
									
						Chevy on muidugi atraktiivne, kuid siis tuleks üks projekt jälle juurde ja teada on, et mitmega korraga tegeleda ei jõua.
- isakene
 - I know how to fix stuff
 - Postitusi: 1807
 - Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
 - Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
 
Kas Sa tahad lühikest või pikka patrolit? Mis hinnaklassist ja mis seisukorras? mul paar masinat ripakil praegu, anna märku, kui huvi püsib...
56486769
isakene@gmail.com
			
			
									
									
						56486769
isakene@gmail.com