1. leht 1-st
Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Postitatud: E Juul 14, 2014 7:23 pm
Postitas kadjakas2000
Tere.
Vabandan ette, kui küsimus mitte kõige arukam olema saab.
Küsimus ja jutt ise: tagadifri teo simmer lagastab. Kätte saab ta sealt lihtsalt. Kardaan silla poolt lahti, flantsimutter valla ja flants käbi võllilt maha. Ning käes too simmer olekski. Tunniga oleks vahetus tehtud. Küsimus on aga: kas nii võib? Või peab toimingu järel, mil laagrid lahti päästetakse, vahetama ka laagrite vahel oleva kokkupressitava torulaadse toote?
Blj, kuidagi ei tihka difrit maha kakkuda.
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Postitatud: T Juul 15, 2014 6:04 pm
Postitas ibra
Kokkupressitava toote pead vahetama siis, kui vahetad ka laagrid ära. Ainult simmeri vahetuse puhul pole seda vaja.
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Postitatud: T Juul 15, 2014 6:20 pm
Postitas kadjakas2000
Tänud, Ibra.
Esitasin selle sama lollaka küsimuse ka Elke auto varuosaletis. Ja sain samasuguse vastuse. Vedas. Oi, kuis mulle ei meeldi seda difrit sillast välja kakkuda. Tagasi sisse toppimine on veel hirmsam kanitell.
Kirikusse küünlaid ja miskid muud sihukesed värgid.
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Postitatud: T Juul 15, 2014 8:11 pm
Postitas heeringas
Reeglina:
kui simmer lekib- tähenhab lager lõtku.
kui laager lõtkub-tähendab laager kulunud.
kui laager kulunud- tähendab uusi laagreid.
Aga korravõib ka laagreid peale keerata ja mõnda aega kestab. aga hambumine

Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Postitatud: T Juul 15, 2014 10:52 pm
Postitas kadjakas2000
Senise kangutamise käigus mingit lõtku tuvastanud pole. Eks enne lammutamist katsun veelkord üle.
heeringas kirjutas:Reeglina:
kui simmer lekib- tähenhab lager lõtku.
kui laager lõtkub-tähendab laager kulunud.
kui laager kulunud- tähendab uusi laagreid.
Aga korravõib ka laagreid peale keerata ja mõnda aega kestab. aga hambumine

Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Postitatud: N Juul 17, 2014 8:10 am
Postitas Ax
Kas Toyotal on sama aga Dana 35 silla puhul reguleeritakse hambuvus ikka peili plekkidega tagumise laagri juures.
Torulaadne toode on laagri lõtku reguleerimiseks.
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Postitatud: N Juul 17, 2014 9:49 am
Postitas tarmo
Viimane jutt mõistlik.
Sest ei saa olla, et torulaadsest tootest sõltub nii laagri lõtk, kui ka hambuvus - ehk siis toru kokku pressimise ulatusest ei saa muutuda käbi kaugus taldrikust. Vastasel juhul ei oleks võimalik hambuvust üldse paika saada.
Ikka seibid peaks seal käbi kõige kaugemas otsas olema...
Edit: muidugi jah - kui torulaadne toode liiga kokku pressida, siis tekib laagriloks ja see mõjutab juba ka hambumist, nagu keegi juba eelnevalt mainis.
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Postitatud: N Juul 17, 2014 3:17 pm
Postitas Ax
Kui torulaadne toode kokku pressida siis puuakse laagrid liiga kinni!
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Postitatud: R Juul 18, 2014 9:39 am
Postitas tarmo
Ax kirjutas:Kui torulaadne toode kokku pressida siis puuakse laagrid liiga kinni!
No jah, väljendasin kehvasti. Pidasin silmas, et kui torulaadne toode on veel kokku pressimata näiteks ehk reguleerimata, siis mõjutaks hambumist, kuna loksub. Kokku pressides tõesti puuakse kinni, kuid samal ajal hambuvust enam ei mõjuta.
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Postitatud: R Juul 18, 2014 9:59 am
Postitas Praks1
Kõige täpsemalt teavad need seda, kes kunagi Dana sillaga võistelnud, et kus poob,loksub jne

Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Postitatud: L Aug 09, 2014 12:29 pm
Postitas kadjakas2000
Tänud kõigile kaasamõtlejatele. Tegu tehtud ja tegemisest on möödunud mitmed nädalad. Peab ja kestab.
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Postitatud: P Aug 24, 2014 5:48 pm
Postitas Uko
Mutter keeratakse kinni teatava pinguga,mida põhjustab siis ,,torulaadne toode,,et mutter ikka kinni jääks ja laagrites paras reguleering oleks.Kui nüüd see mutter korraks lahti päästa ei saa teda enam vana ,,torulaadse tootega,, tagasi panna.kuna pole võimalik saavutada vastavat mutri pingsust.Tehakse muidugi tavaliselt nagu ikka.Ja kontrollitakse kogu kupatust mäletatavasti dünamomeetriga,kui kergelt või raskelt käbi ringi käib.Sest tihend hoiab ka natuke kinni.