Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Moderaatorid: jr, Moderators
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Tere.
Vabandan ette, kui küsimus mitte kõige arukam olema saab.
Küsimus ja jutt ise: tagadifri teo simmer lagastab. Kätte saab ta sealt lihtsalt. Kardaan silla poolt lahti, flantsimutter valla ja flants käbi võllilt maha. Ning käes too simmer olekski. Tunniga oleks vahetus tehtud. Küsimus on aga: kas nii võib? Või peab toimingu järel, mil laagrid lahti päästetakse, vahetama ka laagrite vahel oleva kokkupressitava torulaadse toote?
Blj, kuidagi ei tihka difrit maha kakkuda.
Vabandan ette, kui küsimus mitte kõige arukam olema saab.
Küsimus ja jutt ise: tagadifri teo simmer lagastab. Kätte saab ta sealt lihtsalt. Kardaan silla poolt lahti, flantsimutter valla ja flants käbi võllilt maha. Ning käes too simmer olekski. Tunniga oleks vahetus tehtud. Küsimus on aga: kas nii võib? Või peab toimingu järel, mil laagrid lahti päästetakse, vahetama ka laagrite vahel oleva kokkupressitava torulaadse toote?
Blj, kuidagi ei tihka difrit maha kakkuda.
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Kokkupressitava toote pead vahetama siis, kui vahetad ka laagrid ära. Ainult simmeri vahetuse puhul pole seda vaja.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Tänud, Ibra.
Esitasin selle sama lollaka küsimuse ka Elke auto varuosaletis. Ja sain samasuguse vastuse. Vedas. Oi, kuis mulle ei meeldi seda difrit sillast välja kakkuda. Tagasi sisse toppimine on veel hirmsam kanitell.
Kirikusse küünlaid ja miskid muud sihukesed värgid.
Esitasin selle sama lollaka küsimuse ka Elke auto varuosaletis. Ja sain samasuguse vastuse. Vedas. Oi, kuis mulle ei meeldi seda difrit sillast välja kakkuda. Tagasi sisse toppimine on veel hirmsam kanitell.
Kirikusse küünlaid ja miskid muud sihukesed värgid.
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Reeglina:
kui simmer lekib- tähenhab lager lõtku.
kui laager lõtkub-tähendab laager kulunud.
kui laager kulunud- tähendab uusi laagreid.
Aga korravõib ka laagreid peale keerata ja mõnda aega kestab. aga hambumine
kui simmer lekib- tähenhab lager lõtku.
kui laager lõtkub-tähendab laager kulunud.
kui laager kulunud- tähendab uusi laagreid.
Aga korravõib ka laagreid peale keerata ja mõnda aega kestab. aga hambumine

-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Senise kangutamise käigus mingit lõtku tuvastanud pole. Eks enne lammutamist katsun veelkord üle.
heeringas kirjutas:Reeglina:
kui simmer lekib- tähenhab lager lõtku.
kui laager lõtkub-tähendab laager kulunud.
kui laager kulunud- tähendab uusi laagreid.
Aga korravõib ka laagreid peale keerata ja mõnda aega kestab. aga hambumine
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Kas Toyotal on sama aga Dana 35 silla puhul reguleeritakse hambuvus ikka peili plekkidega tagumise laagri juures.
Torulaadne toode on laagri lõtku reguleerimiseks.
Torulaadne toode on laagri lõtku reguleerimiseks.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Viimane jutt mõistlik.
Sest ei saa olla, et torulaadsest tootest sõltub nii laagri lõtk, kui ka hambuvus - ehk siis toru kokku pressimise ulatusest ei saa muutuda käbi kaugus taldrikust. Vastasel juhul ei oleks võimalik hambuvust üldse paika saada.
Ikka seibid peaks seal käbi kõige kaugemas otsas olema...
Edit: muidugi jah - kui torulaadne toode liiga kokku pressida, siis tekib laagriloks ja see mõjutab juba ka hambumist, nagu keegi juba eelnevalt mainis.
Sest ei saa olla, et torulaadsest tootest sõltub nii laagri lõtk, kui ka hambuvus - ehk siis toru kokku pressimise ulatusest ei saa muutuda käbi kaugus taldrikust. Vastasel juhul ei oleks võimalik hambuvust üldse paika saada.
Ikka seibid peaks seal käbi kõige kaugemas otsas olema...
Edit: muidugi jah - kui torulaadne toode liiga kokku pressida, siis tekib laagriloks ja see mõjutab juba ka hambumist, nagu keegi juba eelnevalt mainis.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Kui torulaadne toode kokku pressida siis puuakse laagrid liiga kinni!
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
No jah, väljendasin kehvasti. Pidasin silmas, et kui torulaadne toode on veel kokku pressimata näiteks ehk reguleerimata, siis mõjutaks hambumist, kuna loksub. Kokku pressides tõesti puuakse kinni, kuid samal ajal hambuvust enam ei mõjuta.Ax kirjutas:Kui torulaadne toode kokku pressida siis puuakse laagrid liiga kinni!
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Kõige täpsemalt teavad need seda, kes kunagi Dana sillaga võistelnud, et kus poob,loksub jne 

Proto
53951597
53951597
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Tänud kõigile kaasamõtlejatele. Tegu tehtud ja tegemisest on möödunud mitmed nädalad. Peab ja kestab.
Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100
Mutter keeratakse kinni teatava pinguga,mida põhjustab siis ,,torulaadne toode,,et mutter ikka kinni jääks ja laagrites paras reguleering oleks.Kui nüüd see mutter korraks lahti päästa ei saa teda enam vana ,,torulaadse tootega,, tagasi panna.kuna pole võimalik saavutada vastavat mutri pingsust.Tehakse muidugi tavaliselt nagu ikka.Ja kontrollitakse kogu kupatust mäletatavasti dünamomeetriga,kui kergelt või raskelt käbi ringi käib.Sest tihend hoiab ka natuke kinni.
olge marurahulikud!