Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
kadjakas2000
Rock Crawler
Postitusi: 859
Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
Asukoht: Männiku slumm

Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100

Postitus Postitas kadjakas2000 »

Tere.
Vabandan ette, kui küsimus mitte kõige arukam olema saab.
Küsimus ja jutt ise: tagadifri teo simmer lagastab. Kätte saab ta sealt lihtsalt. Kardaan silla poolt lahti, flantsimutter valla ja flants käbi võllilt maha. Ning käes too simmer olekski. Tunniga oleks vahetus tehtud. Küsimus on aga: kas nii võib? Või peab toimingu järel, mil laagrid lahti päästetakse, vahetama ka laagrite vahel oleva kokkupressitava torulaadse toote?
Blj, kuidagi ei tihka difrit maha kakkuda.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100

Postitus Postitas ibra »

Kokkupressitava toote pead vahetama siis, kui vahetad ka laagrid ära. Ainult simmeri vahetuse puhul pole seda vaja.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
kadjakas2000
Rock Crawler
Postitusi: 859
Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
Asukoht: Männiku slumm

Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100

Postitus Postitas kadjakas2000 »

Tänud, Ibra.
Esitasin selle sama lollaka küsimuse ka Elke auto varuosaletis. Ja sain samasuguse vastuse. Vedas. Oi, kuis mulle ei meeldi seda difrit sillast välja kakkuda. Tagasi sisse toppimine on veel hirmsam kanitell.
Kirikusse küünlaid ja miskid muud sihukesed värgid.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100

Postitus Postitas heeringas »

Reeglina:
kui simmer lekib- tähenhab lager lõtku.
kui laager lõtkub-tähendab laager kulunud.
kui laager kulunud- tähendab uusi laagreid.
Aga korravõib ka laagreid peale keerata ja mõnda aega kestab. aga hambumine :roll:
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
kadjakas2000
Rock Crawler
Postitusi: 859
Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
Asukoht: Männiku slumm

Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100

Postitus Postitas kadjakas2000 »

Senise kangutamise käigus mingit lõtku tuvastanud pole. Eks enne lammutamist katsun veelkord üle.


heeringas kirjutas:Reeglina:
kui simmer lekib- tähenhab lager lõtku.
kui laager lõtkub-tähendab laager kulunud.
kui laager kulunud- tähendab uusi laagreid.
Aga korravõib ka laagreid peale keerata ja mõnda aega kestab. aga hambumine :roll:
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100

Postitus Postitas Ax »

Kas Toyotal on sama aga Dana 35 silla puhul reguleeritakse hambuvus ikka peili plekkidega tagumise laagri juures.
Torulaadne toode on laagri lõtku reguleerimiseks.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100

Postitus Postitas tarmo »

Viimane jutt mõistlik.
Sest ei saa olla, et torulaadsest tootest sõltub nii laagri lõtk, kui ka hambuvus - ehk siis toru kokku pressimise ulatusest ei saa muutuda käbi kaugus taldrikust. Vastasel juhul ei oleks võimalik hambuvust üldse paika saada.
Ikka seibid peaks seal käbi kõige kaugemas otsas olema...

Edit: muidugi jah - kui torulaadne toode liiga kokku pressida, siis tekib laagriloks ja see mõjutab juba ka hambumist, nagu keegi juba eelnevalt mainis.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100

Postitus Postitas Ax »

Kui torulaadne toode kokku pressida siis puuakse laagrid liiga kinni!
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100

Postitus Postitas tarmo »

Ax kirjutas:Kui torulaadne toode kokku pressida siis puuakse laagrid liiga kinni!
No jah, väljendasin kehvasti. Pidasin silmas, et kui torulaadne toode on veel kokku pressimata näiteks ehk reguleerimata, siis mõjutaks hambumist, kuna loksub. Kokku pressides tõesti puuakse kinni, kuid samal ajal hambuvust enam ei mõjuta.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100

Postitus Postitas Praks1 »

Kõige täpsemalt teavad need seda, kes kunagi Dana sillaga võistelnud, et kus poob,loksub jne :D
Proto
53951597
kadjakas2000
Rock Crawler
Postitusi: 859
Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
Asukoht: Männiku slumm

Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100

Postitus Postitas kadjakas2000 »

Tänud kõigile kaasamõtlejatele. Tegu tehtud ja tegemisest on möödunud mitmed nädalad. Peab ja kestab.
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Re: Teo simmeri vahetus tagasillas. LC100

Postitus Postitas Uko »

Mutter keeratakse kinni teatava pinguga,mida põhjustab siis ,,torulaadne toode,,et mutter ikka kinni jääks ja laagrites paras reguleering oleks.Kui nüüd see mutter korraks lahti päästa ei saa teda enam vana ,,torulaadse tootega,, tagasi panna.kuna pole võimalik saavutada vastavat mutri pingsust.Tehakse muidugi tavaliselt nagu ikka.Ja kontrollitakse kogu kupatust mäletatavasti dünamomeetriga,kui kergelt või raskelt käbi ringi käib.Sest tihend hoiab ka natuke kinni.
olge marurahulikud!
Vasta

Mine “Toyota”