Grand Vitara tühikäik
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Grand Vitara tühikäik
Tervist
Et mure järgmine - 2,0 bensiin Grand Vitara ei taha töötada tühikäigul. Enamasti sureb lihtsalt välja kohe kui jalga gaasipedaalil ei hoia. Peale pikka otsa kohe kindlasti sureb välja, kui on sõitnud lühikese otsa siis võib ilusasti käima jääda ja töötada vigadeta. Vahel aga lähevad pöörded tühikäigul liiga üles, kui anda jalaga gaasi ja siis pedaal vabastada lähevad vaid hetkeks pöörded alla ja siis jälle liiga üleval. Pooltel kordadel külmkäivituse puhul masin käivitub normaalselt pooltel aga mitte. Samas peale lühiajalist sõitu võib masin käivituda täiesti normaalselt. Ei saa välistada et tegu on kehva kütusega, sest koht kust masina ostsin asub uugametsas ja olin ka ise sunnitud tankima sealt, lisasin küll hiljem küttelisandit ja algu jäi mulje et aitas(masinal tekkis tühikäik) samas jama käib edasi. Tühikäigu probleem oli ka eelmisel omanikul ja samuti väitis et masin võtab liiga palju kütust. Müüjal pole mõtet viga varjata minu ees sest tema sellest kasu ei saaks pigem ta ka ei tea mis lahti. Seega küsimus et mis otsast hakata jama tekkepõhjusi kindlaks tegema.
Et mure järgmine - 2,0 bensiin Grand Vitara ei taha töötada tühikäigul. Enamasti sureb lihtsalt välja kohe kui jalga gaasipedaalil ei hoia. Peale pikka otsa kohe kindlasti sureb välja, kui on sõitnud lühikese otsa siis võib ilusasti käima jääda ja töötada vigadeta. Vahel aga lähevad pöörded tühikäigul liiga üles, kui anda jalaga gaasi ja siis pedaal vabastada lähevad vaid hetkeks pöörded alla ja siis jälle liiga üleval. Pooltel kordadel külmkäivituse puhul masin käivitub normaalselt pooltel aga mitte. Samas peale lühiajalist sõitu võib masin käivituda täiesti normaalselt. Ei saa välistada et tegu on kehva kütusega, sest koht kust masina ostsin asub uugametsas ja olin ka ise sunnitud tankima sealt, lisasin küll hiljem küttelisandit ja algu jäi mulje et aitas(masinal tekkis tühikäik) samas jama käib edasi. Tühikäigu probleem oli ka eelmisel omanikul ja samuti väitis et masin võtab liiga palju kütust. Müüjal pole mõtet viga varjata minu ees sest tema sellest kasu ei saaks pigem ta ka ei tea mis lahti. Seega küsimus et mis otsast hakata jama tekkepõhjusi kindlaks tegema.
Et olen ka ise arvestanud võimalusega veakoode uurida. Tahtsin enne välistada lihtsamad variandid sest pärnu teeninduses antakse mulle mingi vanamehenäss autot näppima ja see kuram ei jaga asja(peale esimese auto remonti tekkis tahtmine hambad kurku lüüa aga polnud aega ja kui sattusin naise auto remondi puhul ka tema otsa siis tekkis juba masendus). Küünlad panin uued, juhtmete sisse ei näe sest ümbris ümber(igal silindril oma süütepool ja sinna sisse pistikuga elektrijuhtmed. Teenendusega ka see viga et tahavad vägisi juppe vahetama hakata - vanal vitaral oli vahekasti hoova porikumm praoga, mina ütlesin et teipi peale aga nemad tahtsid vägisi mulle 2000 eegu eest uut kangi koos peale stansitud kummiga organiseerida ja minu juttu et vaadake kui vana auto ja mis seisukorras ei tahetud kuulda võtta.
Tore kui korda said.
Omal oli kunagi peale aku vahetust selline jama, et tühikäik lahkus koos vana akuga, siis oli jama selles, et aju oli liiga kaua ilma vooluta ja testis reziime ja ennast kui käima panin aga ma vist ei oodanud testimise lõppu ära ja siis panigi seaded nagu heaks arvas(probleem võis ka selles olla, et mootor oli testimise ajal külm, talv jne.).
Targemad arvasid ka, et tühikäigu mootor, andurid jne aga kui kolm päeva olin ringi kärutanud ja kirunud, võtsin sooja mootoriga aku otsa pooleks tunniks lahti ja siis uuesti külge, lasin ajul värgid ära kontrollida ja asi läks korda.
Tegelikult ei tea siiani, kas seda operatsiooni peab tegema sooja või külma mootoriga ja kui kaua peab laskma testida, ise lasin testida ca. 5min tühikäigul st. mina peale käivitamist midagi ei puutunud aga aju tõstis ja langetas ise pöördeid.
Omal oli kunagi peale aku vahetust selline jama, et tühikäik lahkus koos vana akuga, siis oli jama selles, et aju oli liiga kaua ilma vooluta ja testis reziime ja ennast kui käima panin aga ma vist ei oodanud testimise lõppu ära ja siis panigi seaded nagu heaks arvas(probleem võis ka selles olla, et mootor oli testimise ajal külm, talv jne.).
Targemad arvasid ka, et tühikäigu mootor, andurid jne aga kui kolm päeva olin ringi kärutanud ja kirunud, võtsin sooja mootoriga aku otsa pooleks tunniks lahti ja siis uuesti külge, lasin ajul värgid ära kontrollida ja asi läks korda.
Tegelikult ei tea siiani, kas seda operatsiooni peab tegema sooja või külma mootoriga ja kui kaua peab laskma testida, ise lasin testida ca. 5min tühikäigul st. mina peale käivitamist midagi ei puutunud aga aju tõstis ja langetas ise pöördeid.
Sai suve lõpu poole soetatud 2.4l bensiinimootoriga Terrano II aastast 1996. Igati tore ja mõnus seitsmekohaline maastikusuutlikum masin, kuid väikesed probleemid tunduvad tal küljes olevat.
Põhiline mure on see, et soojana ei taha hästi käivituda, tuleb gaasiga natuke aidata, siis alles läheb.
Pöördeid tühikäigul hoiab ka kuskil 500 ligi (ei ole enne selliste masinatega kokku puutunud vb on ok, aga millegipärast ei usu seda eriti).
Pikemat aega seisnuna, aga läheb korralikult käima pole mingit probleemi.
Vahetatud on bensiinifilter, ostetud uus aku ja küünlad sai puhastatud
Sel toredal inimesel oli, nagu ma jutust aru sain viga tühikäigu mootoris - äkki ka mul. Minu auto muidugist külmast peast ei käivitu - hoiad jalga gaasipedaalil ja siis mõne aja pärast jääb käima, samas tühikäik väägade madalatel pööretel. Samas sooja ilmaga jääb vahel jälle liiga kõrgetel pööretel käima. Külmema ilmaga jäi ka peale pärnu-tallinn sõitu hädavaevu detoneerima tühikäigul, aga sooja ilmaga ja soojast peast pole viga. Test ei näita ühtegi viga ja mulle raiutakse nagu rauda et lambdaandur - näha on et seda on muidugist juba korra vahetatud. Äkki on kellegil viitsimist veel pakkuda välja tarku ideid mida katsetada, sest käsi tõrgub lihtsalt lampi uusi juppe sisse taguma!
Põhiline mure on see, et soojana ei taha hästi käivituda, tuleb gaasiga natuke aidata, siis alles läheb.
Pöördeid tühikäigul hoiab ka kuskil 500 ligi (ei ole enne selliste masinatega kokku puutunud vb on ok, aga millegipärast ei usu seda eriti).
Pikemat aega seisnuna, aga läheb korralikult käima pole mingit probleemi.
Vahetatud on bensiinifilter, ostetud uus aku ja küünlad sai puhastatud
Sel toredal inimesel oli, nagu ma jutust aru sain viga tühikäigu mootoris - äkki ka mul. Minu auto muidugist külmast peast ei käivitu - hoiad jalga gaasipedaalil ja siis mõne aja pärast jääb käima, samas tühikäik väägade madalatel pööretel. Samas sooja ilmaga jääb vahel jälle liiga kõrgetel pööretel käima. Külmema ilmaga jäi ka peale pärnu-tallinn sõitu hädavaevu detoneerima tühikäigul, aga sooja ilmaga ja soojast peast pole viga. Test ei näita ühtegi viga ja mulle raiutakse nagu rauda et lambdaandur - näha on et seda on muidugist juba korra vahetatud. Äkki on kellegil viitsimist veel pakkuda välja tarku ideid mida katsetada, sest käsi tõrgub lihtsalt lampi uusi juppe sisse taguma!
Näe, aga proovi ka seda. Puhasta segusiiber ja selle ümbrus nõgist puhtaks ... ja ikka korralikult puhtaks. Päris paljudel juhtudel see aitab.ricardodesol11 kirjutas:Hurraa!!![]()
Masin vist korras, oligi segusiiber tahmane, et pidi nagu tüüpviga olema või nii nagu selgus. Igatahes tänud hea ifi eest.
+372 5028488