GC WJ murdunud väntvõlli andur
Postitatud: T Apr 22, 2014 8:27 pm
Tervitus!
Seiklus sai alguse juba pühapäeval. Võtsin ilusa ilma puhul viitsimise kokku, panin mustad riided selga ja läksin oma Jeep Grand Cherokee WJ-l (4,7 V8) väntvõlli andurit vahetama. Algus oli ilus. Uus andur ootas autos, juhendid olid kõik internetis välja loetud. Algul eemaldada starter ja seal taga ta siis pesitseb. Kõige keerulisem tundus auto all starteri eemaldamine. Kuid starteri eemaldamine oli just see kõige lihtsam. Pull algas, kui andur käeulatuses oli. Kõigepealt pistikut eemaldades otsustas andur kohe keskelt puruks murduda. No olgu, pole hullu, üks 3-4 cm jupp jäi veel plokist välja ja küll ma ta sealt kätte saan. Aga... ei saanud. Kiigutasin teda nii kruvikeerajatega, rahulikult kullinokkade ja näpitsatega - kuni üks hetk, murdus ta täielikult ja nüüd on allesjäänud junn ploki sees. Kes on 4,7 V8 mootoril seda vahetanud, teab, kui napp on see ligipääs temale. Proovisin puurida mini-drelliga nii palju kui see väike masin jaksas, kuid mitte piisavalt, et kruvi sisse keerata. Kruvi keeramine on ka omaette ooper, kuna ruumi lihtsalt ei ole ju!
USA foorumeid lugedes on see üsna levinud probleem USA autodega, et andurid pikapeale sooja-külma vahelduval mõjul on muutunud rabedaks ja murduvad.
Küsimus ongi tegelt selles, et kas siin on inimesi, kes on antud probleemiga kokku puutunud? Kuidas on see lahendatud? Jätaks välja selle variandi, mis muidugi oleks kõige mõttekam - ehk siis mootor maha. Vaatasin veidi ka õlipanni asukohta, et kui andur sissepoole lükata, saaks panni ära küll. Aga.. kui lähedal andur vändale on? Kas on ruumi sissepoole lükata? Kuna nii levinud probleem, peaks inimestel ehk kogemusi olema.
Suured tänud kaasa mõtlemise eest!
Seiklus sai alguse juba pühapäeval. Võtsin ilusa ilma puhul viitsimise kokku, panin mustad riided selga ja läksin oma Jeep Grand Cherokee WJ-l (4,7 V8) väntvõlli andurit vahetama. Algus oli ilus. Uus andur ootas autos, juhendid olid kõik internetis välja loetud. Algul eemaldada starter ja seal taga ta siis pesitseb. Kõige keerulisem tundus auto all starteri eemaldamine. Kuid starteri eemaldamine oli just see kõige lihtsam. Pull algas, kui andur käeulatuses oli. Kõigepealt pistikut eemaldades otsustas andur kohe keskelt puruks murduda. No olgu, pole hullu, üks 3-4 cm jupp jäi veel plokist välja ja küll ma ta sealt kätte saan. Aga... ei saanud. Kiigutasin teda nii kruvikeerajatega, rahulikult kullinokkade ja näpitsatega - kuni üks hetk, murdus ta täielikult ja nüüd on allesjäänud junn ploki sees. Kes on 4,7 V8 mootoril seda vahetanud, teab, kui napp on see ligipääs temale. Proovisin puurida mini-drelliga nii palju kui see väike masin jaksas, kuid mitte piisavalt, et kruvi sisse keerata. Kruvi keeramine on ka omaette ooper, kuna ruumi lihtsalt ei ole ju!
USA foorumeid lugedes on see üsna levinud probleem USA autodega, et andurid pikapeale sooja-külma vahelduval mõjul on muutunud rabedaks ja murduvad.
Küsimus ongi tegelt selles, et kas siin on inimesi, kes on antud probleemiga kokku puutunud? Kuidas on see lahendatud? Jätaks välja selle variandi, mis muidugi oleks kõige mõttekam - ehk siis mootor maha. Vaatasin veidi ka õlipanni asukohta, et kui andur sissepoole lükata, saaks panni ära küll. Aga.. kui lähedal andur vändale on? Kas on ruumi sissepoole lükata? Kuna nii levinud probleem, peaks inimestel ehk kogemusi olema.
Suured tänud kaasa mõtlemise eest!