Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.
Niih,ma siin vahepeal plaane teinud ja natuke ka unistanud . http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=4036&start=0
Kas antud kere koos raamiga läheb ka TR2 klassi alla või on seal see alumine raam nii muudetud,et ei kõlba enam TR2'te?
Kas oleks võimalik muidu põhjast millalgi pilte saada?
P6tu kirjutas:Niih,ma siin vahepeal plaane teinud ja natuke ka unistanud .
Kas antud kere koos raamiga läheb ka TR2 klassi alla või on seal see alumine raam nii muudetud,et ei kõlba enam TR2'te?
Kas oleks võimalik muidu põhjast millalgi pilte saada?
Kui ehitada vedrustus lehtvedrudele tagasi, siis pole probleemi TR2 klassiga.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
P6tu kirjutas:Niih,ma siin vahepeal plaane teinud ja natuke ka unistanud .
Kas antud kere koos raamiga läheb ka TR2 klassi alla või on seal see alumine raam nii muudetud,et ei kõlba enam TR2'te?
Kas oleks võimalik muidu põhjast millalgi pilte saada?
Kui ehitada vedrustus lehtvedrudele tagasi, siis pole probleemi TR2 klassiga.
P6tu kirjutas:Niih,ma siin vahepeal plaane teinud ja natuke ka unistanud .
Kas antud kere koos raamiga läheb ka TR2 klassi alla või on seal see alumine raam nii muudetud,et ei kõlba enam TR2'te?
Kas oleks võimalik muidu põhjast millalgi pilte saada?
Kui ehitada vedrustus lehtvedrudele tagasi, siis pole probleemi TR2 klassiga.
Kas tal oli originaalis taga lehtvedrud?
Ei ole mina ühtegi BJ40 näinud originaalis mitte lehtvedrudel. See eksemplar on spiraalidele ümber ehitatud, seega TR2 ei lähe mitte.
Samas pole raske lehtvedrudele vajalikke kinnitusi uuesti külge keevitada
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
boob kirjutas:
Kui ehitada vedrustus lehtvedrudele tagasi, siis pole probleemi TR2 klassiga.
Kas tal oli originaalis taga lehtvedrud?
Ei ole mina ühtegi BJ40 näinud originaalis mitte lehtvedrudel. See eksemplar on spiraalidele ümber ehitatud, seega TR2 ei lähe mitte.
Samas pole raske lehtvedrudele vajalikke kinnitusi uuesti külge keevitada
Selge...Siis tuleb mul sellega arvestada kui võistlusklassi masinaks teha...
P6tu kirjutas:Kas tal oli originaalis taga lehtvedrud?
Ei ole mina ühtegi BJ40 näinud originaalis mitte lehtvedrudel. See eksemplar on spiraalidele ümber ehitatud, seega TR2 ei lähe mitte.
Samas pole raske lehtvedrudele vajalikke kinnitusi uuesti külge keevitada
Selge...Siis tuleb mul sellega arvestada kui võistlusklassi masinaks teha...
Teine võimalus minna vabaklassi, nagu meiegi praegult masinat ehitame
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
boob kirjutas:Teine võimalus minna vabaklassi, nagu meiegi praegult masinat ehitame
Kas oskad mulle miskid vabaklassi nõuded/piirangud anda või linkina saata?Ma leidsin kõik TR1;2;3-e kohta aga vabaklassi kohta ei leidnud mina...või vaatasin ma midagi muud...
boob kirjutas:Teine võimalus minna vabaklassi, nagu meiegi praegult masinat ehitame
Kas oskad mulle miskid vabaklassi nõuded/piirangud anda või linkina saata?Ma leidsin kõik TR1;2;3-e kohta aga vabaklassi kohta ei leidnud mina...või vaatasin ma midagi muud...
Vabaklassil ainult turvanõuded samad, nagu TR1. Ümber võid ehitada mida tahad, ainult rehvinõõt piiratud 33".
Kui on miskit veel, siis targemad parandavad.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Vabaklassi nõuded on siin:
4X4 vabaklass - Auto peab olema tehniliselt korras, ohutus nõuetelt vastama võistlusklassile TR-1 kehtestatud nõuetele (kõrvalekalded on lubatud jõuallika osas ning keredetailide ja tulede asendatavuse osas, kui samas on täidetud ohutusnõuded) ning autos peab olema võistlusklassis TR-1 ettenähtud varustus (esmaabi pakend, tulekustutid jne.). Suurim lubatud rehvi diameeter on 838 mm ( 33" ). Pehme katusega sõidukitel peab olema 4-st punktist raamile ja/või kerele kinnitatud turvakaar. Kui autos istub võistluste ajal tagaistmel meeskonna liige, peab autol olema 6 punktist kinnitatud turvakarkass tagamaks avarii korral tagaistmetel viibivate meeskonna liikmete turvalisuse.
NB! Turvakaared ja karkassid peavab olema valmistatud tugevast terastorust minimaalse läbimõõduga 45 mm ja seina paksusega minimaalselt 2,5 mm.
Nii,et suht vabad käed on jäetud auto ehitamisel.
Aga jah,kui panen alla 35" rehvid alla,siis ma sinna klassi ju enam ei mahu.Tahaks teha siiski väga maastikusuutlikku masinat...TR3 aga nõuab palju...Siis läheb palju aega ja eks seda krõbisevatki kaoks kõvasti...
See plaan ei mahu mu finantsvõimekuse sisse eriti...TR2 on isegi palju nõudev minu jaoks aga tahan vähemalt üritada.
EDIT: Kas sain muidu õigesti aru,et vabaklassis pole ka tõste piiranguid?Kui nii,siis teoorias võin ju siiski 35" või 39" rehvid alla panna aga kui võistlema lähen,siis lihtsalt vahetan rattad ära.Või päris nii need asjad ei käi?
TR Pjätt kirjutas:Tule parem TR3, mis liikseid kulutusi saa ikka tegema pead. Tuled sõidad samade rehvidega ja seltskond ka mõnus.
Qkulgur
no ikka peab ju, TR3 ikka mingi tavalise keretõstega ei tule, need ajad on möödas Konkurentsivõimaline spetsiaal eeldab ikka ju suht korralikku investeeringut. Seltskond on kindla peale lahe, selles ma ei kahtlegi.