Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Tere.
Netis pakutakse imelikku "Turbo Fan" tiivikut mis paigaldatakse õhufiltri ja gaasiklapi vahele. Pöörete arv 55 000 rpm. Ei maksa suht midagi ja pidavat tõstma mootori võimsust, vähendama kütusekulu. Alul arvasin, et on elektrimootriga aga see hoopis vabalt pöörlev. Tagasiside: 99% Exellent
Kas keegi teab soovitada või on omal nahal sellist vidinat katsetanud?
Jeerum.....minusilmis peaks see imevigur just võimsust vähendama,kuna takistab õhu pealevoolu. Mis pagan selle peaks käima panema? Jäta see küll aint mõtteks.
.......kui vaid mootorid tarbiksid ainult õhku.... ...ma kruviksin kümme tiivikut sisselaskesse tegelikult võib asjal väike iva olla.TB sulgumisel käib tiivik inertsist ju edasi.Nii et uuesti avanemisel ei imeta õhku,vaid õhk "surutakse" sisse...Aga kütus
Kusjuures kütusekulu ehk vähendabki. Mootor saab vähem õhku kätte seega põletab vähem kütust.
samas võiks proovida ka näiteks korraliku suure kaltsu toppimist õhuvõttu. Aga tekstiili mootorisse sattumise vältimiseks kindlasti enne õhufiltrit.
TarviR kirjutas:Kusjuures kütusekulu ehk vähendabki. Mootor saab vähem õhku kätte seega põletab vähem kütust.
samas võiks proovida ka näiteks korraliku suure kaltsu toppimist õhuvõttu. Aga tekstiili mootorisse sattumise vältimiseks kindlasti enne õhufiltrit.
Pigem on asi vastupidi. Mida vähem õhku seda rohkem läheb kütust. Kusagilt peab lisa tulema. Sama effekt umbes õhufiltriga, suurema koguse kütusega kompenseeritakse õhu puudujääki.
Tarvi, ma loodan, et sa need read kirjutasid huumoriga, mitte tõsiselt mõeldes...
Mulle torkas selle va vurriga esimese asjana vot sihuke vidin kohe pähe http://forte.delfi.ee/news/auto/age-aut ... d=23675175
Ei näe ühtegi loogilist seletust, miks sisselaskes mingi õhupöörise tekitamine midagi tuntavalt parandaks. Pigem vähendab jõudlust, tõstab küttekulu ja kergendab kukrut.
Kui keegi järgi proovib, siis andku muidugi teada, äki on õige asi ja peaks juba tehases peale pandama
Roostekoll kirjutas:...Kui keegi järgi proovib, siis andku muidugi teada, äki on õige asi ja peaks juba tehases peale pandama
Kõigil autodel on need turbuliseerivad propellerid ja neodüünmagnetid ja kütuse aktivaatorid tehasest väljudes peal, aga nagu nad värvast väljuvad nii korjavad moslemid nad öövarjus maha! OPEC'i naftapumpajate vandenõu
Kas keegi on mõelnud sellele ,et vana vene belarussi mootoril on peale õhufiltrit pikk kaarega kitsenev, ehk siis peenemaks minev sisselaske kollektor. Jätan vastuse teadjatele, aga niipalju ütlen et sama otstarvet tekitab see esialgu niiöelda propeller seal kollektoris. Efektiivsus on juba teine teema, millele ei oska enne vastata kui tehtud vastavad mõõtmised.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Tegija kirjutas:Kas keegi on mõelnud sellele ,et vana vene belarussi mootoril on peale õhufiltrit pikk kaarega kitsenev, ehk siis peenemaks minev sisselaske kollektor. Jätan vastuse teadjatele, aga niipalju ütlen et sama otstarvet tekitab see esialgu niiöelda propeller seal kollektoris. Efektiivsus on juba teine teema, millele ei oska enne vastata kui tehtud vastavad mõõtmised.
Selge see, et kooniline toru tõstab õhu survet ja sealt edasi võib igaüks edasi nuputada.
Ventilaatoritel-tiivikutel-sõukruvidel tööpõhimõte ka selles, et ühel pool tekitatakse alarõhk ning teisele poole suunatakse surve.
Lõõpimist kõrvale jättes aga vabalt õhuvooluga kaasavehkiv tiivik sisuliselt effekti juurde ei tohiks anda. Hea kui midagi lahti ei pudene ja pütist pinsetiga pärast taga ajama ei pea. Kui ikka asja kasutegur sellel jubinal on mõõdetav, siis miks mitte. Jänes tsampust ei joo