M: Vaz 21063 Ice Edition. 600euri.
Moderaatorid: jr, boob, Moderators
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
M: Vaz 21063 Ice Edition. 600euri.
Aastast 88. 1,5 mootor, kere alumine ots superhea. Värskelt tehtud üv ja kindlustus, kõik iluvidinad küljes, jne. Eest karbi ja tiiva liitekohad roostesed.
Mootori(20w50 Valvoline), kasti ja sillaõli(Kroon racing)vahetet.
Rehvideks paar korda jääl käinud 175/65 R14 Continental IceContact BD naastuga.
Edit: sama raha eest veel autoga kaasa 011 mootori juba lihvitud ja üle puuritud alumine ots: Sees siis 80mm vänt, kerged ujuvad kepsud, WV 81mm süvenditega kolvid, uus kett jne. Kolb käib 0,2mm üle ploki. Plokikaas kergete klapidega, kõvade vedrude ja titaantaldrikutega. Sportnukk 11,2 tõusuga, kontaktivaba jagaja komplekt, reg nukaratas, tihendisett, custom torukollektor koos väljalaskega . Lisaks ka uus 4k kast.
Mootor vaja lihtsalt kokku panna.
Kalla ja talla valmidus.
Kogu komplekti hinnaks 1,7k eur
Asub Kuusalus.
52 94 065
Mootori(20w50 Valvoline), kasti ja sillaõli(Kroon racing)vahetet.
Rehvideks paar korda jääl käinud 175/65 R14 Continental IceContact BD naastuga.
Edit: sama raha eest veel autoga kaasa 011 mootori juba lihvitud ja üle puuritud alumine ots: Sees siis 80mm vänt, kerged ujuvad kepsud, WV 81mm süvenditega kolvid, uus kett jne. Kolb käib 0,2mm üle ploki. Plokikaas kergete klapidega, kõvade vedrude ja titaantaldrikutega. Sportnukk 11,2 tõusuga, kontaktivaba jagaja komplekt, reg nukaratas, tihendisett, custom torukollektor koos väljalaskega . Lisaks ka uus 4k kast.
Mootor vaja lihtsalt kokku panna.
Kalla ja talla valmidus.
Kogu komplekti hinnaks 1,7k eur
Asub Kuusalus.
52 94 065
Viimati muutis uputaja, L Nov 08, 2014 9:56 am, muudetud 3 korda kokku.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: M: Vaz 21063
Ilmnes tõsiasi, et mootor ikkagi 03 ehk 1500.
Lisaks kolis peale ka uhke Weberi (miski udupeen racing värk) karbureetur.
Lisaks kolis peale ka uhke Weberi (miski udupeen racing värk) karbureetur.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: M: Vaz 21063
Ehk siis tuleb pealkirja väike muudatus teha. Tegelik mudelinimetus 21061 (aga asi muutus palju võimekamaks koheuputaja kirjutas:Ilmnes tõsiasi, et mootor ikkagi 03 ehk 1500.
Lisaks kolis peale ka uhke Weberi (miski udupeen racing värk) karbureetur.


Re: M: Vaz 21063
Need 1,3 ja 1,5 mootorid on ju pealt väga lihtsalt eristatavad plokikaanele pilgu heitmisest. 1,3 ja 1,6 mootoril on sama plokikaan ja sama mõõtu 79mm kolvid ja kaanel number 21011, aga 1,2 ja 1,5 liitrisel on peal 2101 ja 76mm kolb. Ploki kõrgus muidugi erinev. Algusaastate Vaz-idel olidki peal Weberi karbussid ja pole seal midagi udupeent racing värki. Kui pedaali tallasid, nii tulid mõlemad lõõrid lahti, mitte teine ei avanenud vaakumiga nagu hilisemad.uputaja kirjutas:Ilmnes tõsiasi, et mootor ikkagi 03 ehk 1500.
Lisaks kolis peale ka uhke Weberi (miski udupeen racing värk) karbureetur.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 571
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: M: Vaz 21063
See antud autu aistevahel olev karbuss ikka lada oma küll pole. Nii et peenike udu säilib ikka. Kiirustage seltsimehed, kiirustage!!!
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: M: Vaz 21063
Eksid rängalt.Niipea kui hakati tootma 1,3 ja 1,6 mootoreid (mingi 75-st aastast alates) läksid kõikidele,ibra kirjutas:Need 1,3 ja 1,5 mootorid on ju pealt väga lihtsalt eristatavad plokikaanele pilgu heitmisest. 1,3 ja 1,6 mootoril on sama plokikaan ja sama mõõtu 79mm kolvid ja kaanel number 21011, aga 1,2 ja 1,5 liitrisel on peal 2101 ja 76mm kolb. Ploki kõrgus muidugi erinev. Algusaastate Vaz-idel olidki peal Weberi karbussid ja pole seal midagi udupeent racing värki. Kui pedaali tallasid, nii tulid mõlemad lõõrid lahti, mitte teine ei avanenud vaakumiga nagu hilisemad.uputaja kirjutas:Ilmnes tõsiasi, et mootor ikkagi 03 ehk 1500.
Lisaks kolis peale ka uhke Weberi (miski udupeen racing värk) karbureetur.
kaasa arvatud ka 1,2 ja 1,5 mootoritele peale plokikaaned markeeringuga 21011.
Sellest ajast, kui välja ilmusid 1,7 mootorid, siis läksid kõigile, kaasa arvatud 1,5 ja 1,6 mootoritele peale kaaned, millel oli markeeringuks vaid sdelanno v SSSR ja hiljem sdelanno v Rossii (kirillitsas muidugi).
Need kaaned on eriti head ja hinnatud, kuna tegu ribidega kaantega, mis kannatavad suuremat valu ja mida annab tuunuda, mis on ka seetõttu rallimeeste seas eriti hinnatud. Mina müüsin neid kaasi 1500kr, elik 100eur/tk.
Mootori mahu saab teada markeeringust mootoribloki küljelt. Vahel ka markeering puudub, kuid ainus koht kus ta peab olema ja kus on ka mootorinumber, on vertikaaltasapind bensupumba juures. Tavaliselt on see värvimata.
Veel üks tähelepanek, uued 1,2 ja 1,5 mootorid olid valdavalt rohelised ja 1,3 ning 1,6 mootorid valdvalt sinised.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Re: M: Vaz 21063
Räägi mulle lollile, kuidas saab 76mm plokile peale laduda 79mm kaant ja vastupidi?Eksid rängalt.Niipea kui hakati tootma 1,3 ja 1,6 mootoreid (mingi 75-st aastast alates) läksid kõikidele,
kaasa arvatud ka 1,2 ja 1,5 mootoritele peale plokikaaned markeeringuga 21011
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: M: Vaz 21063
Venemaal on kõik võimalikibra kirjutas:Räägi mulle lollile, kuidas saab 76mm plokile peale laduda 79mm kaant ja vastupidi?Eksid rängalt.Niipea kui hakati tootma 1,3 ja 1,6 mootoreid (mingi 75-st aastast alates) läksid kõikidele,
kaasa arvatud ka 1,2 ja 1,5 mootoritele peale plokikaaned markeeringuga 21011

Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: M: Vaz 21063
Upitame teemat.
Kevadine hind 1200eur.
Lihtsalt infoks- Mootori jupid kõik meistrite käe alt läbi käinud. Kaanes BMW juhtpuksid, pööriskambrid, kanalid otsast lõpuni porditud, jne. Alumise otsaga sama teema. Kõik on uus ja vajab sissesõitmist.
Kevadine hind 1200eur.
Lihtsalt infoks- Mootori jupid kõik meistrite käe alt läbi käinud. Kaanes BMW juhtpuksid, pööriskambrid, kanalid otsast lõpuni porditud, jne. Alumise otsaga sama teema. Kõik on uus ja vajab sissesõitmist.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: M: Vaz 21063 Ice Edition
Upitame teemat.
Seoses suureneva ruumipuudusega annaks oma Ladoki hea meelega uude perre. Ei raatsi teist garaagest vihmakätte lükata.
Enne talve lõppu said kõik tagasilla vardad mingid djuuning tükkidega asendatud. Lisaks Reguleeritav panhard ja uued amordid.
Kogu kola annaks hetkel 800euriga ära. Eks auto kõrval saab teemat arutada kah.
Seoses suureneva ruumipuudusega annaks oma Ladoki hea meelega uude perre. Ei raatsi teist garaagest vihmakätte lükata.
Enne talve lõppu said kõik tagasilla vardad mingid djuuning tükkidega asendatud. Lisaks Reguleeritav panhard ja uued amordid.
Kogu kola annaks hetkel 800euriga ära. Eks auto kõrval saab teemat arutada kah.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: M: Vaz 21063 Ice Edition. 600euri.
kas pildi materjali pole ?uputaja kirjutas:Kogu kraam 600euri.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: M: Vaz 21063 Ice Edition. 600euri.
Millest ma pilti teen? 06 väljast nagu siks ikka, puha beez. Nukkvõll ja klapivedrud kah sellised nagu ikka.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.