Kõigil on sama.
2WD,
4Hi,
4Lo.
Tavaolekus sõidab ainult tagasillaveoga(suvel maanteel alla 8L/100km). Rooli kõrval paremal armatuuril on nupp, millega saab nelivedu sisse/välja lülitada, ka liikumise pealt(max kiirust ei mäleta, kas oli 50 või rohkem).

Nupu vajutamisel hakkab armatuuris roheline veoskeemi ikoon vilkuma ja kui põlema jääb on nelivedu peal. Kui pikalt vilgub ja põlema ei jää, siis on midagi valesti, tavaliselt vaakumileke. Nelivedu ei ole soovitatav kasutada kõval pinnasel, mis ei lase ratastel üldse libiseda nagu näiteks asfalt.
Aeglusti on sel autol ka, mis annab läbivusele juurde küll võrreldes pargimaasturitega. Selle jaoks on käigukangi kõrval eraldi kang ja seda saab liigutada(sisse/välja lülitada) siis, kui nelivedu on sees ja kui auto seisab, sidur alla vajutatud. Tagaveoga aeglustit kasutada ei saa.
Neliveo ja aeglusti väljalülitamiseks mingeid erilisi trikke tegema ei pea(näiteks tagurdama).