Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
Foorumis on sellest küll juttu olnud paljudes erinevates teemades aga mõtlesin et võiks teha ühe korraliku teema selle kohta kus siis oleks kõik selle kohta kirjas!!!!
Endal oleks siis vaja teada kui laiad veljed on optimaalsed 16" laiadele rehvidele, keegi mainis midagi 12" kohta. Kas on tõsi. Oodatud kõikide abi selles küsimuses!!!!
Palju maksavad beadlockid, kuidas kinnitatakse veljele jne???
Viimati muutis napster8, T Nov 14, 2006 9:27 pm, muudetud 1 kord kokku.
napster8 kirjutas:
Oleks vaja lasta teha 7x15" Mangels ümber 12x15"-ks
Oodatud kõikide abi selles küsimuses!!!!
Kas siis Mangels 10"xR15 ET-44 jääb veel liiga kitsaks?
Need peaks ju küll piisavalt koopast välja tulema
Mul vaja 35x16x15 rehvidele neid 12" velgi. Alguses mõeldud 31" rehvide asemel leidsin soodsa hinnaga 35" rehvid ja need on 16" laiad. Sain soodsalt Mangelsid ka juba aga vaja laiemaks teha, 12" peaks kõige optimaalsem olema.
Mangelsile saab beadlock´i ideaalselt installida ja pealegi teeb see rehvi istu veljel niigi laiemaks (rehvi väliskülg jääb ju velje servast väljapoole)
Tegin siin mõniaeg tagasi väikest hinnauuringut ja tulemus: beadlock koos paigaldusega u 2000.- EEK velg
Oh Tom, sina ka ei väsi, aga aitäh ütlemast, ma just tahtsingi meili saata ja küsida nende kohta. Kui nende Beadlockide kohta rohkem teada saan siis selgub kas ma lõpuks külastan teid või ei. Kui tulen siis vist peab need -44 offsetiga ära ostma.
R.lukk koosneb kahest kettast, sisemine keevitatakse velje välisserva külge ja omab keermestatud avasid kinnitamaks tema külge välimist ketast. Rehvi välisserv käib nende kahe ketta vahele. Ongi nagu pmst kõik. Ah ja, poldid peaks olema roostevabad sest kui aastakese pärast üritad neid polte avada on mõni tsingitud polt otsustanud kinni roostetada.
Viimati muutis erik, K Nov 15, 2006 5:31 pm, muudetud 1 kord kokku.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
MM kirjutas:Mangelsile saab beadlock´i ideaalselt installida ja pealegi teeb see rehvi istu veljel niigi laiemaks (rehvi väliskülg jääb ju velje servast väljapoole)
Tegin siin mõniaeg tagasi väikest hinnauuringut ja tulemus: beadlock koos paigaldusega u 2000.- EEK velg
erik kirjutas:Mida sul rehvikukkude kohta teada vaja on?
Üldiselt:
R.lukk koosneb kahest kettast, sisemine keevitatakse velje välisserva külge ja omab keermestatud avasid kinnitamaks tema külge välimist ketast. Rehvi välisserv käib nende kahe ketta vahele. Ongi nagu pmst kõik. Ah ja, poldid peaks olema roostevabad sest kui aastakese pärast üritad neid polte avada on mõni tsingitud polt otsustanud kinni roostedada.
Suur aitähh info eest.
Aga kuna diff juba mainis sind et sinult saab neid kettaid siis kas sa äkki ka paigaldad neid. Kui jah, siis mis hinna eest teeksid 4 velge ära.
Ja kas sa paned ka rehvid pärast velgedele siis.
Seda kah et kas ma sain õigesti aru et see lukk käib siis ainult velje välimisele küljele, sisse poole (e. kere poole) ei panda.
Kas neid lukke oleks mõtet näiteks Uaz469 velgedele installida.
See mõte sellepärast kuna mul endal 10" laiad veljed olemas
ning siis ei peaks kalli raha eest uusi velgi ostma hakkama.
Nii, vaatasin siin vähe ning mõõtsin ja arvutasin ja tulemuseks oli see et uazi 10" velge ei saa kasutada nii laia rehvi puhul, rehv hakkab vastu vedru käima. Napilt!!!
Tuleb vist olemasolevad Samurai alt saadud Mangelsid laiemaks keevitada või osta uued.