Terrano II, 2001 küsimusi...
Moderaatorid: jr, Moderators
Terrano II, 2001 küsimusi...
Selline sõiduk tekkis õuele, ja tekkis huvitavaid küsimusi ridamisi.
Esiteks sai kontrollitud jahutusvedeliku külmakindlust, sest väljanägemiselt oli kui kusi, tester kinnitas , -8/-10. Ok, üritaks vana välja saada, radika lõdvik lahti ja... sealt saab kätte napp 3l. Puhumised jms ei aita. Lõdvikud jooksevad kõik ülevalt, blokist kättesaamiseks pole ainsamatki kohta? Isegi külmakorkidele ei pääse mõõduka pingutusega juurde?
Hetkel siis 3l välja ja kontsentraat asemele, mis andis tulemuseks juba -12/-15 aga seegi ebapiisav. Sellise tempoga jätkates peab -40 saavutamiseks paarkümmend liitrit kontsentraati varuma.
Sama teemaga haakub küsimus Defa vms blokisoojendusest. Kas on üldse kohta blokis, või peab voolikutega mässama?
Tagumisele pesurile ei tule vedelik peale. esimene paak on täis, esimene peseb, tagumist kasutades paneb kuskil taga pump urisema, aga vesi ei tule. Veel kuskil tagaotsas paak?
Ja no see esiklaasi paak kapoti all, on mul erinevaid autosid olnud, aga liitrist paaki näen esmakordselt...
Konkreetselt hakkan puudust tundma katuse reelingutest. Aga see vist terrano eripära, et ca 20-st masinast mis müügis, olid reelingud vaid paaril üksikul (täiesti ebamõistliku hinnaga) isendil. Kas kannatab eraldi neid juurde pookida, või on seal miski alternatiiv variant? Veerennid puudvad, katus sile, ei klambreid ei midagi.
tervitustega,
a.
ps. Kui kellelgi üle tagavararatta katet, töökorras armatuuri displeid, siis võib pakkuda...
Esiteks sai kontrollitud jahutusvedeliku külmakindlust, sest väljanägemiselt oli kui kusi, tester kinnitas , -8/-10. Ok, üritaks vana välja saada, radika lõdvik lahti ja... sealt saab kätte napp 3l. Puhumised jms ei aita. Lõdvikud jooksevad kõik ülevalt, blokist kättesaamiseks pole ainsamatki kohta? Isegi külmakorkidele ei pääse mõõduka pingutusega juurde?
Hetkel siis 3l välja ja kontsentraat asemele, mis andis tulemuseks juba -12/-15 aga seegi ebapiisav. Sellise tempoga jätkates peab -40 saavutamiseks paarkümmend liitrit kontsentraati varuma.
Sama teemaga haakub küsimus Defa vms blokisoojendusest. Kas on üldse kohta blokis, või peab voolikutega mässama?
Tagumisele pesurile ei tule vedelik peale. esimene paak on täis, esimene peseb, tagumist kasutades paneb kuskil taga pump urisema, aga vesi ei tule. Veel kuskil tagaotsas paak?
Ja no see esiklaasi paak kapoti all, on mul erinevaid autosid olnud, aga liitrist paaki näen esmakordselt...
Konkreetselt hakkan puudust tundma katuse reelingutest. Aga see vist terrano eripära, et ca 20-st masinast mis müügis, olid reelingud vaid paaril üksikul (täiesti ebamõistliku hinnaga) isendil. Kas kannatab eraldi neid juurde pookida, või on seal miski alternatiiv variant? Veerennid puudvad, katus sile, ei klambreid ei midagi.
tervitustega,
a.
ps. Kui kellelgi üle tagavararatta katet, töökorras armatuuri displeid, siis võib pakkuda...
Re: Terrano II, 2001 küsimusi...
Kas see jahutusvedeliku tester on ikka töökorras?
Viis liitrit kontsentraati peaks andma palja veega 36 kraadise külmakindluse.Või müüdi kontsentraadi pähe tavalist tosooli?
Katuse reelingutel on kiri Nissan Thule 5000-708-75 kui see kuidagi aitab.Kinni on reelingud ilmselt lihtsalt läbi pleki, kummitihend hoiab vee eemal.Mingeid lisatugevdusi silma ei hakka.
Tabloo saab 99 % kindlusega korda peene otsaga jootekolviga, maha võttes on kohe vigane joode näha.
Klaasipesu potsikusest on kasutusel palju eri variante, kindlasti on osad suurema mahuga, kui 1 liiter.
Viis liitrit kontsentraati peaks andma palja veega 36 kraadise külmakindluse.Või müüdi kontsentraadi pähe tavalist tosooli?
Katuse reelingutel on kiri Nissan Thule 5000-708-75 kui see kuidagi aitab.Kinni on reelingud ilmselt lihtsalt läbi pleki, kummitihend hoiab vee eemal.Mingeid lisatugevdusi silma ei hakka.
Tabloo saab 99 % kindlusega korda peene otsaga jootekolviga, maha võttes on kohe vigane joode näha.
Klaasipesu potsikusest on kasutusel palju eri variante, kindlasti on osad suurema mahuga, kui 1 liiter.
Re: Terrano II, 2001 küsimusi...
Tester on oletatavasti korras. Lihtsalt kui korraga saad süsteemist kätte 3l ja asendad selle 3l kontsentraadiga, siis läheb jupp lödistamist, enne kui õige kraadi kätte saab. kokku oli pea 10l süsteemis?
Displeiga peab proovima, ise pole elektroonikas väga tugev, aga spetse leidub. Varasemalt on mainitud, (ilma vaatamata) et pole remonditav, rajad maas jms.
Reelinguid pean hakkama raamatu järgi uurima, kui ehk on jagada mõni pilt, siis ette tänud.
Displeiga peab proovima, ise pole elektroonikas väga tugev, aga spetse leidub. Varasemalt on mainitud, (ilma vaatamata) et pole remonditav, rajad maas jms.
Reelinguid pean hakkama raamatu järgi uurima, kui ehk on jagada mõni pilt, siis ette tänud.
Re: Terrano II, 2001 küsimusi...
Kui auto tagaosaga mäkke ajada, siis saab ju rohkem vedelikku kätte.10 liitrit peaks tõesti süsteemi maht olema, seega 5 liitrit kontsentraati juhul kui süsteemis on puhas vesi.Praegu on juba tosoolisegu, seega kontsentraati läheb ju vähem.Mingi tsiviliseeritud koht peaks ka muidugi vedeliku väljalaskmiseks olema, remondimanuaalist vast leiaks.
Displei parandamiseks pole elektrooniku teadmisi vaja, lihtsalt on tarvis LCD ekraani jalad üle joota.Lahti vibreerinud joode on palja silmaga nähtav.
Displei parandamiseks pole elektrooniku teadmisi vaja, lihtsalt on tarvis LCD ekraani jalad üle joota.Lahti vibreerinud joode on palja silmaga nähtav.
Re: Terrano II, 2001 küsimusi...
Jahutusvedeliku vahetus, lehekülg 22.
http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/ma.pdf
Üldlink, siin on kõik Terranost, lugemist jätkub päevadeks.
http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/
http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/ma.pdf
Üldlink, siin on kõik Terranost, lugemist jätkub päevadeks.
http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/
Re: Terrano II, 2001 küsimusi...
raulex kirjutas:Jahutusvedeliku vahetus, lehekülg 22.
http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/ma.pdf
ma tänan, täpselt sellisest paberist puudus oli.
tegeleme asjaga.
Viimati muutis al, R Nov 22, 2013 9:20 pm, muudetud 1 kord kokku.
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: Terrano II, 2001 küsimusi...
Isegi olen otsinud igasugu kama oma Terrano kohta.
Siin terve posu asju olemas ja lugemiseks.
http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/ma.pdf
http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/el.pdf
http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/Z50/co.pdf
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=10&t=47839
Kuigi seda, et kellelgil aknaveepaak liitrine, kuulen küll esimest korda. Mul omal ikka korralikud 5l ees ja toidab tagumist akent kah
Siin terve posu asju olemas ja lugemiseks.
http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/ma.pdf
http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/el.pdf
http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/Z50/co.pdf
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=10&t=47839
Kuigi seda, et kellelgil aknaveepaak liitrine, kuulen küll esimest korda. Mul omal ikka korralikud 5l ees ja toidab tagumist akent kah
Trolle pole olemas
Re: Terrano II, 2001 küsimusi...
Ja leidsin isegi üles selle korgikese... ainult, et ülevalt ulatub puutuma ja alt nägema, tühjendamise peale ei taha mõeldagi. Parema testriga mõõtes sai tiba parema numbri, aga nüüd ka kanister kontsentraati läbi käinud.al kirjutas:raulex kirjutas:Jahutusvedeliku vahetus, lehekülg 22.
http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/ma.pdf
ma tänan, täpselt sellisest paberist puudus oli.
tegeleme asjaga.
Kui müügis olevad autosid kaemas käisin, siis oli see kas juhus, või reegel, aga kõigil! olid displeid puudulikud, numbrid osaliselt loetavad ja taustavalgus puudu. Kusjuures sama ka osadel raadiotel. Minu oma mingil talle sobival hetkel soostub osasid numbreid kuvama, aga see sõltub kuuseisust, või rusikalöögist armatuurile.
Klaasipesu paak on sellises kohas, et ei kujuta samas hästi 5l mahutit ette.
Võrreldes vanema LC-ga on küll kapoti alune sama suur, ja mootorit samapalju, aga aru ma ei saa, miks on juurdepääs asjadele nii kitsuke.
Pihustite tagasivoolud lekkisid (puitvoolikud). No anna kannatust, vooliku ühendamine ks. pumbale, "#£$¤%! pihustite mahakruvimine jääb küll spetsidele.
Õlifilter sai mingi teine, mis oli paar mm jämedam kui Fiamm. Selleks et filter paika saada, oli vaja mootorit selle krdi 2mm jagu tõsta. Hea et patjadest järgi andis.
Re: Terrano II, 2001 küsimusi...
Displeilt numbrite kadumine on tüüpviga, mis vaevas juba üsna uusi autosid.Õnneks on remont imelihtne.al kirjutas:[Kui müügis olevad autosid kaemas käisin, siis oli see kas juhus, või reegel, aga kõigil! olid displeid puudulikud, numbrid osaliselt loetavad ja taustavalgus puudu. Kusjuures sama ka osadel raadiotel. Minu oma mingil talle sobival hetkel soostub osasid numbreid kuvama, aga see sõltub kuuseisust, või rusikalöögist armatuurile.
Klaasipesu paak on sellises kohas, et ei kujuta samas hästi 5l mahutit ette.
Täpselt LCD taga on joodetud ekraani kontaktid.

Äärmiste kontaktide joodis on vibratsiooni tõttu hävinud.Peenike kolb ja voilaa-kõik toimib.Ühtlasi saab ka taustvalgustuse pirnid vahetada.
Kus klaasipesu potsik asub?Tosooli mahuti juures või juhi pool?Tosooli mahuti juures asuv on päris pirakas, pool poritiiba on seda täis.
Juhi pool asuv on oluliselt väiksem, aga minule piisab sellestki täiesti.
Re: Terrano II, 2001 küsimusi...
Siuke niru potsikraulex kirjutas:
Kus klaasipesu potsik asub?Tosooli mahuti juures või juhi pool?Tosooli mahuti juures asuv on päris pirakas, pool poritiiba on seda täis.
Juhi pool asuv on oluliselt väiksem, aga minule piisab sellestki täiesti.

Suuremat samas kohas ei kujuta ette, roolivõimu paak jääb ette. On selline saksast tulnud "linnaversioon", 1 aku ja suur tühi auk juhipool nurgas.
Vahepeal sain diagnostikasse, kust ehk saab lahenduse pisuke puterdamine ja sinine suits 1500-200rpm vahel järsul gaasi andmisel- juhtpihusti kutu, tester annab kinnitust. Muidu käib kui loom.
Uus pihusti oleks kaubandusest saadaval 150-170€ suurusjärgus, mis teades mõnede teiste markide, sama tootja pihusteid on puha säästuhind, hetkel leidsin lammutusest.
Re: Terrano II, 2001 küsimusi...
Kas sellest väikesest potsikust ei lähe ühendustoru poritiiva ja lanseka vahelisse põhipaaki?Minu 2001 aasta autol läheb.
Kui juhtpihusti vahetus mootori töö ühtlaseks muudab, siis anna kindlasti teada.Midagi peab muidugi veatedet põhjustama, seega pihusti on vaja nagunii vahetada.Muidu on 2,7 Terranodega nagu kirjeldasid-käib kui loom, aga mitte alati ühtlaselt.Sealjuures ei anna ühtegi veateadet.Olen näppinud pea kümmet elektroonilise pumbaga Terranot ja pole olnud ühtki, mille mootor oleks alati igas reziimis ühtlaselt töötanud.al kirjutas:
Vahepeal sain diagnostikasse, kust ehk saab lahenduse pisuke puterdamine ja sinine suits 1500-200rpm vahel järsul gaasi andmisel- juhtpihusti kutu, tester annab kinnitust. Muidu käib kui loom.
Uus pihusti oleks kaubandusest saadaval 150-170€ suurusjärgus, mis teades mõnede teiste markide, sama tootja pihusteid on puha säästuhind, hetkel leidsin lammutusest.
Re: Terrano II, 2001 küsimusi...
Aga kui termostaadi ära võtad ja salongi radika voolikud ka eraldi lahti?. Ma x-tralil tegin nii ja pm 1L jäi sisse.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: Terrano II, 2001 küsimusi...
Ise ka arvasin, pisematel Nissanitel see tavaks, et ainult kõri väljas. Aga käega katsudes ei tundu seal midagi olema, ja paagi põhi ka kinnine.raulex kirjutas:
Kas sellest väikesest potsikust ei lähe ühendustoru poritiiva ja lanseka vahelisse põhipaaki?Minu 2001 aasta autol läheb.
raulex kirjutas:...
Kui juhtpihusti vahetus mootori töö ühtlaseks muudab, siis anna kindlasti teada.Midagi peab muidugi veatedet põhjustama, seega pihusti on vaja nagunii vahetada.Muidu on 2,7 Terranodega nagu kirjeldasid-käib kui loom, aga mitte alati ühtlaselt.Sealjuures ei anna ühtegi veateadet.Olen näppinud pea kümmet elektroonilise pumbaga Terranot ja pole olnud ühtki, mille mootor oleks alati igas reziimis ühtlaselt töötanud.
"Uus" pihusti küljes, täpselt samade numbritega Boschi oma, vahetus jäi spetsidele, pihusti jaoks päris erilist võtit vaja, mis maksab sama palju kui vahetus ise.
Krdi hea sai, ei puterda enam, madalatel pööretel jõud tagasi ja käib palju mahedamalt kui enne (ptui, ptui, ptui). Eks sellest signaalist sõltub pritse nurk ja kui see gaasi andes ei muutu, siis pole ka õiget minekut.
Armatuuris ei põlenud ühtegi liigset lampi, ei veateadet. Ainult diagnostika ja veakood, puterdamine ja sinine suits tühjalt gaasi andes.
Re: Terrano II, 2001 küsimusi...
Potsiku ühendus põhipaagiga polegi alt vaid küljelt.
Juhtpihusti rike (veakoodid P 1240 ja P 1242) peab mootoritule põlema panema, vähemalt kustutatud veateadete korral.Veateateid saab lugeda ja kustutada ka kahe traadijupiga.Veakoodid traadiga 0304 ja 0906.
Mootori töö mõningane ebaühtlus on märgatav näiteks peale pikemat sõitu foori taga tühikäigul seistes.Mingeid komplikatsioone see ei põhjusta.Kui sellist asja üldse ei esine, siis on vedanud.
Juhtpihusti rike (veakoodid P 1240 ja P 1242) peab mootoritule põlema panema, vähemalt kustutatud veateadete korral.Veateateid saab lugeda ja kustutada ka kahe traadijupiga.Veakoodid traadiga 0304 ja 0906.
Mootori töö mõningane ebaühtlus on märgatav näiteks peale pikemat sõitu foori taga tühikäigul seistes.Mingeid komplikatsioone see ei põhjusta.Kui sellist asja üldse ei esine, siis on vedanud.
Re: Terrano II, 2001 küsimusi...
Väheke aega mööda läinud ja pisut muljeid.raulex kirjutas:...
Juhtpihusti rike (veakoodid P 1240 ja P 1242) peab mootoritule põlema panema, vähemalt kustutatud veateadete korral.Veateateid saab lugeda ja kustutada ka kahe traadijupiga.Veakoodid traadiga 0304 ja 0906.
Mootori töö mõningane ebaühtlus on märgatav näiteks peale pikemat sõitu foori taga tühikäigul seistes.Mingeid komplikatsioone see ei põhjusta.Kui sellist asja üldse ei esine, siis on vedanud.
Mootorituli antud veakoodiga põlema ei läinud, aga nagu juba öeldud, siis peale vahetust käib kenasti ja liigub samamoodi.
Mingil hetkel sõites käib vähemärgatav jõnks mootorist läbi, aga harva ja ei sega.
Armatuur sai korda, tänu Dialab´i meestele. Põhjus oli nagu kirjeldatud, soojuspaisumisest tekkinud katkestused. Talvel külma ja niiske vaheldumisega oli aeg-ajalt kadunud ka spidomeeter.
Tänu loetavale kilomeetrilugejale saab ka hinnata keskmist kütusekulu, mis polegi väga paha: 80 liitriga 800+km, peaks kulu olema ~9l/100-le.
Küsimus tekkis 4wd märgutule kohta: oletan, et andur vahekastist esisilla pool? st kui kang sees, siis 4wd jäigalt sees, kui kang väljas siis ka 4wd väljas, aga tuli kustub alles siis, kui rummulukud vabaks saanud ja kardaan seisab?
Jääb veel katusereelingute install, tundub, et tuleb lammutusest otsida, lagi laiali lammutada ja poltidega kinni? paremaid variante pole leidnud.
Puudu on ka varuratta kate, kui kellelgi pakkuda soovitavalt ilma Land-Roveri logodeta ja mõistliku hinnaga oleksin huvitatud.