1. leht 2-st
Sorento mootoris imelik tiks
Postitatud: P Nov 17, 2013 8:53 pm
Postitas Velvo
Mure jägmine: 2.5 crdi 103kw 2004a.
Sõidu ajal oli tuntav jõu vähenemine ja imelik terav tiks mootori üleval osas. Tühikäigul vilksatab õlituli ja mootor väriseb natuke(pöörded on 600-ja juures). Õli punni august tuleb valget auru ja varda august pritsib õli ka!
See tiks kaob vahepeal täiesti ära ja siis 10-15 sekundi pärast tagasi nii kogu aeg.
Igasugune info on teretulnud!
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Postitatud: E Nov 18, 2013 6:31 pm
Postitas Uko
Seal üleval kaane all on sellel hüdrotõukurid .Need vahest lõpetavad lepingu.Aga see võib olla otseselt seotud väikese õlisurvega.Ja tuli ju vilkus.Valget auru tekitab jahutusvedelik õlis.Õli peaks ka siis olem hall.Ja kui jauhtusvedelik on õlis ,rikub see kompott lõpuks saaled.Sealt jälle õlisurve kadu.Varda august ei tohiks midagi tulla.Rõhutasandi üle vaadata.Kui tõesti õli vesi segamini kitib see ollus ka rõhutasandi kinni.
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Postitatud: E Nov 18, 2013 10:56 pm
Postitas TiitR
Kui õlivalamis august valge aur ja õlivardaaugust õli välja pritsib, kahtlustaks, et korralik surve juba karteris?
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Postitatud: T Nov 19, 2013 8:56 pm
Postitas Velvo
Probleem leitud, saaled nii kulunud et õli ei jõudnud enam tõukuriteni. Ette tuleb võtta mootori kapitaalremont. Kuna romula mootorid mõttetult kalli hinnaga, 2500€ teadmata läbisõidu ja hooldus ajaloota.
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Postitatud: N Nov 28, 2013 7:12 am
Postitas Velvo
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Postitatud: N Nov 28, 2013 8:18 am
Postitas Uko
Kas pihusti seibid kõik pidasid?Kas õlivõtja oli väga sitta täis?
Tee veel mõni pilt sisemusest,saaledest,väntvõllist.Tänud.
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Postitatud: L Dets 28, 2013 10:35 pm
Postitas Velvo
Uko kirjutas:Kas pihusti seibid kõik pidasid?Kas õlivõtja oli väga sitta täis?
Tee veel mõni pilt sisemusest,saaledest,väntvõllist.Tänud.
Pihusti seibid pidasid, õlivõttur oli ainult "treilaastu" täis.
Mootor oli nüüd täielikult taastatud - uued tõukurid, nookurid, mõned klapid, väntvõll lihvitud -0,50, uus keps, uued saaled, moorori täielik pesu tehtud.
Sõidetud 30km ja uuesti kepsusaale ringi, seekord neljas saale.
Täiesti õnnetu risu see KIA
Kui kellelgi on mõni idee miks see saale ringi läks uuesti siis palun kirjuta oma arvamus!
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Postitatud: L Dets 28, 2013 11:02 pm
Postitas ibra
Kas väntvõlli kanalid tehti seest puhtaks, kui ei, siis ongi viga seal miks saale ringi tõmbas.
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Postitatud: P Dets 29, 2013 12:39 am
Postitas Uko
Oletada ikka natuke raske,seda peaks lähemalt nägema.Mõni pilt äkki?Saalest,vändast.Õlipumba sisust.
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Postitatud: P Dets 29, 2013 11:22 pm
Postitas Velvo
Kõik kanalid said surve diisliga läbi lastud.
Teen mõne pildi kui laiali on jälle.
Kas õlipumba peaks äkki uue ostma? Olen kuulnud, kui metall juba läbi pumba käib siis võib pumba ära visata.
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Postitatud: P Dets 29, 2013 11:41 pm
Postitas Uko
No miskit pidi hiljem ikka juhtuma,muidu oleks kohe kinni käinud.Pump lahti ja järgi vaadata mis paistab.Aga ilmselt sellest ka esimene surve kadu.Klapi pesa või klapp ise äkki pekkis.
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Postitatud: E Dets 30, 2013 7:19 am
Postitas Velvo
Ma lasin kaane ära teha, soveldatud ja lihvitud. Millest selline järeldus et rõhu kadu on? See kord läks 4 saale ringi mitte esimene!
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Postitatud: E Dets 30, 2013 8:16 pm
Postitas Velvo
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Postitatud: T Dets 31, 2013 11:20 am
Postitas Uko
Õli puudus ilmselt,mida kaugemale pumbast seda suurem.Ega midagi kahe silma vahele jäänud?Mingi punn kusagilt puudu?Pumba rattad muidugi ka parajalt jutilised.
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Postitatud: N Jaan 02, 2014 8:12 pm
Postitas KeegiVeel
Põhimõtteliselt enne saalede paigaldamist on soovituslik saaled vähemalt kolmest kohast kellaga üle mõõta - et siis oleks ruumi õlil liikumiseks. Ennegi olnud seda, et tehas saadab natuke praaki. Kas su masinal on õlikell ka, mis too näitab, kas survet ikka on? Minu soovitus on see, et otsi netist selle mootori wörkshopp manual ja aja näpuga sealt järge ehk on tõesti mõni vigur tegemata või mõni njuuton võtmel vale...