Krõbin esisillas
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Krõbin esisillas
Tere,
vaja nõu, kogemusi jne.
Auto Samurai 1,3 89a. lugu järgmine: ostsin kevadel, siis oli hoo mahavõtmisel(nii kõige paremini 15 -20km/h juures) kuulda auto sees, et esisild teeb häält(krou-Krou), lui aken all siis polnud kuulda midagi.
Nüüd 4000 km-i hiljem on kuulda allalastud aknaga(väikesel kiirusel) selline krõk-krõk. Proovisin, et kui panen sisse esisilla, siis krõbinat polnud. Tõstsin esiotsa üles keerutasin rattaid, ei midagi. Siis võtsin esimese kardaani alt ära, proovisõit, ei mingit võõrast häält. Kardaanil ristid liikusid losutamisel hästi vähe üles-all, väändele loksu ei täheldanud(vahekastipoolne loksus sutsu rohkem). Vaatasin õli esisillas(vahetasin suvel), sellist alumiiniumi pulbri sädelust polnud. On näha, et esisilda on millalgi lahti võetud.
Manuaalseid hube pole, kogu värk pidevalt taga.
Ise kahtlustan siiski seda reduktori värki.
Kuna garaazi pole, siis lumehanges rohkem lammutada ei taha.
On midagi, mida saab veel uurida. Praegu kardaani all pole. Võib soovitada kontrollikohta(Tallinn), kus asjast rohkem teatakse.
vaja nõu, kogemusi jne.
Auto Samurai 1,3 89a. lugu järgmine: ostsin kevadel, siis oli hoo mahavõtmisel(nii kõige paremini 15 -20km/h juures) kuulda auto sees, et esisild teeb häält(krou-Krou), lui aken all siis polnud kuulda midagi.
Nüüd 4000 km-i hiljem on kuulda allalastud aknaga(väikesel kiirusel) selline krõk-krõk. Proovisin, et kui panen sisse esisilla, siis krõbinat polnud. Tõstsin esiotsa üles keerutasin rattaid, ei midagi. Siis võtsin esimese kardaani alt ära, proovisõit, ei mingit võõrast häält. Kardaanil ristid liikusid losutamisel hästi vähe üles-all, väändele loksu ei täheldanud(vahekastipoolne loksus sutsu rohkem). Vaatasin õli esisillas(vahetasin suvel), sellist alumiiniumi pulbri sädelust polnud. On näha, et esisilda on millalgi lahti võetud.
Manuaalseid hube pole, kogu värk pidevalt taga.
Ise kahtlustan siiski seda reduktori värki.
Kuna garaazi pole, siis lumehanges rohkem lammutada ei taha.
On midagi, mida saab veel uurida. Praegu kardaani all pole. Võib soovitada kontrollikohta(Tallinn), kus asjast rohkem teatakse.
igaks juhuks soovitan kontrollida esikardaani üle... mine sa tea, äkki pääsed ka lihtsalt - minul igatahes ükskord juhtus nii ja täitsa vigase difri moodi kostus algusesl.
sellekohane teema ka:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3661&highlight=
sellekohane teema ka:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3661&highlight=
Igaks juhuks võtan kardaani ristid lahti, lootus on lollide lohutus.rommi kirjutas:igaks juhuks soovitan kontrollida esikardaani üle... mine sa tea, äkki pääsed ka lihtsalt - minul igatahes ükskord juhtus nii ja täitsa vigase difri moodi kostus algusesl.
sellekohane teema ka:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3661&highlight=
Huvitav, kas kardaani kaasavedamine difri poolt on siis selline koormus, et häält teeb.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
[quote="Stupiduser"]Ja oli tilgub munakast sirinal???
Tõsta esinurk üles ja loksuta ratast. Kui munakast loksuma annab siis tahab laagrite vahetust.
Tihendi võib Topautost osta näiteks...[/quote
Munakad on liiga kuivad, vaja sinna toppida mingi veekindel "tavott" muidu lähevad rooste. Mis kirjaga see tavoti purk võiks olla ?
Laagrite ja liigendi puksidega on OK.
Mind huvitavd nende vidinate saadavus ja hinnaklass mis edasi veavad(püsikiirusliigendi ja muu sinnajuurdekuuluv) nende vahetamine jõuab kohe päevakorda.
Tõsta esinurk üles ja loksuta ratast. Kui munakast loksuma annab siis tahab laagrite vahetust.
Tihendi võib Topautost osta näiteks...[/quote
Munakad on liiga kuivad, vaja sinna toppida mingi veekindel "tavott" muidu lähevad rooste. Mis kirjaga see tavoti purk võiks olla ?
Laagrite ja liigendi puksidega on OK.
Mind huvitavd nende vidinate saadavus ja hinnaklass mis edasi veavad(püsikiirusliigendi ja muu sinnajuurdekuuluv) nende vahetamine jõuab kohe päevakorda.
"Tavott" peab olema liitiumi baasil veekindel ja koormuskindel määre. Tavaliselt on see musta värvi ja pakutakse teda tuubides, mis pritsi lähevad. Määret pannakse niipalju munakusse, kuni enam seda ei ole võimalik sinna juurde toppida, ehk siis pilgeni täis ja natuke peale. Paljud teevad vea ja tõmmavad näpuga natuke püsikiirusliigendi peale ja kogu lugu.
+372 5028488
Käisin täna määrdevärki uurimas Kadaka Salome autos, seal oli ainult kahte sorti spetsiaalselt laagritele ja molübteenmääre. Viimast soovitas püsikatele ka müüa, ostsin ära. Purgil kiri: liitiumbaasil, sisaldab molübteeni. kasutatkse näit. roolivarda otsad, sarniirid, veovõlliliigendid.jr kirjutas:"Tavott" peab olema liitiumi baasil veekindel ja koormuskindel määre. Tavaliselt on see musta värvi ja pakutakse teda tuubides, mis pritsi lähevad. Määret pannakse niipalju munakusse, kuni enam seda ei ole võimalik sinna juurde toppida, ehk siis pilgeni täis ja natuke peale. Paljud teevad vea ja tõmmavad näpuga natuke püsikiirusliigendi peale ja kogu lugu.
Kas kõlbab ?
Jah kõlbab.page kirjutas:Käisin täna määrdevärki uurimas Kadaka Salome autos, seal oli ainult kahte sorti spetsiaalselt laagritele ja molübteenmääre. Viimast soovitas püsikatele ka müüa, ostsin ära. Purgil kiri: liitiumbaasil, sisaldab molübteeni. kasutatkse näit. roolivarda otsad, sarniirid, veovõlliliigendid.jr kirjutas:"Tavott" peab olema liitiumi baasil veekindel ja koormuskindel määre. Tavaliselt on see musta värvi ja pakutakse teda tuubides, mis pritsi lähevad. Määret pannakse niipalju munakusse, kuni enam seda ei ole võimalik sinna juurde toppida, ehk siis pilgeni täis ja natuke peale. Paljud teevad vea ja tõmmavad näpuga natuke püsikiirusliigendi peale ja kogu lugu.
Kas kõlbab ?
+372 5028488