Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
Moderaator: Moderators
Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
Minu peamine küsimus on: Kummaga peab rohkem teeninduse vahet sõitma?
Infoks nii palju, et Hilux-iga saab mul kohe 5 aastat täis.
Kas see oli nüüd must lammas karja hulgas või on seda laadi juhumisi ka teistel olnud.
Jamad algasid kusagil 18 tuhande pealt pihta. Kardaanirist, siis edasi veepump, siis konditsioneeri toru. peale garantiiaja lõppu jätkus turvapadaja klemmide vahetusega rooli sees, siduri peapump vahetati välja, siis uuesti kardaanirist.Nüüd ulub turbo juba pikemat aega. Sõitnud on natuke üle 150000 -de.
Nüüd on autovahetus ees ja mul on võimalus valida nende kahe auto vahel (võimsamad on kallimad)
Kas kellegil on kogemusi kuidas uute Rangeritega lood on ja kas lagunevad ka? Mulle just tuletati meelde, et kõrbes sõidavad ainult Toyotad ja Hummerid ja seal pole ühtki Fordi? Mul ei ole siiski kavatsust sellega kõrbesse sõitma minna. Siin on küll sarnaseid teemasid, aga need käivad rohkem vanade Rangeriter kohta.
Teistele infoks, et tegin äsja mõlemaga proovisõitu.(Hilux 3,0 ja Ranger 2,2) Ranger oli veidi jäigema vedrustusega. Võibolla põhjus ka selles, et Hilux i istmed on veidi pehmemad, aga eks nad ju mõlemad vedruvankrid ehk veoautod. Muidu olid sarnaste sõiduomadustega.Ei saanud isegi aru, et Hilux oleks nüüd võimsam olnud kui Ranger. Kuigi oleks pidanud.
Minu poolt valitavad autod on hinna poolest sarnaste hindadega autod. (Hilux 2,5 SR ja Ranger 2,2 XLT varustus)
Minu eelistus Vaatamise järgi kuuluks Rangerile. Tundub ilusam ja mugavam. Oskab ka mõni öelda kuidas Rangeriga teeninduse pool ka on?
Infoks nii palju, et Hilux-iga saab mul kohe 5 aastat täis.
Kas see oli nüüd must lammas karja hulgas või on seda laadi juhumisi ka teistel olnud.
Jamad algasid kusagil 18 tuhande pealt pihta. Kardaanirist, siis edasi veepump, siis konditsioneeri toru. peale garantiiaja lõppu jätkus turvapadaja klemmide vahetusega rooli sees, siduri peapump vahetati välja, siis uuesti kardaanirist.Nüüd ulub turbo juba pikemat aega. Sõitnud on natuke üle 150000 -de.
Nüüd on autovahetus ees ja mul on võimalus valida nende kahe auto vahel (võimsamad on kallimad)
Kas kellegil on kogemusi kuidas uute Rangeritega lood on ja kas lagunevad ka? Mulle just tuletati meelde, et kõrbes sõidavad ainult Toyotad ja Hummerid ja seal pole ühtki Fordi? Mul ei ole siiski kavatsust sellega kõrbesse sõitma minna. Siin on küll sarnaseid teemasid, aga need käivad rohkem vanade Rangeriter kohta.
Teistele infoks, et tegin äsja mõlemaga proovisõitu.(Hilux 3,0 ja Ranger 2,2) Ranger oli veidi jäigema vedrustusega. Võibolla põhjus ka selles, et Hilux i istmed on veidi pehmemad, aga eks nad ju mõlemad vedruvankrid ehk veoautod. Muidu olid sarnaste sõiduomadustega.Ei saanud isegi aru, et Hilux oleks nüüd võimsam olnud kui Ranger. Kuigi oleks pidanud.
Minu poolt valitavad autod on hinna poolest sarnaste hindadega autod. (Hilux 2,5 SR ja Ranger 2,2 XLT varustus)
Minu eelistus Vaatamise järgi kuuluks Rangerile. Tundub ilusam ja mugavam. Oskab ka mõni öelda kuidas Rangeriga teeninduse pool ka on?
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
Väikse vahemärkus - olen proovinud Hiluxi 3.0 ja 2.5 mootoreid ning minu meelest mingit vahet ei ole. Ehk siis 2.5 oli praktiliselt sama ergas (või uimane - kuidas soovite), kui 3.0.
See siis minu isiklik kogemus ja arvamus.
See siis minu isiklik kogemus ja arvamus.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
Tere,
Mina tegin oma valiku selle põhjal, et üks suur firma Ida-Virumaal on soetanud omale nii Ford Rangereid, Hiluxe kui Navaraid ja väidetavaklt pidi kõige paremini vastu pidama neil Hilux. Korrosiooni osas pidi ühe Rangeriga seis nii halb olema, et pidi keskelt pooleks minema. Tegemist on muidugi täiesti ebaloomulike tingimustega: põlevkivi, vesi ja muu keemia ründab seal neid masinaid igapäevaselt.
Fordi ma oma raha eest osta ei raatsiks (vähemalt seda Euroopa oma), firma autoks oleks ok.
Mina tegin oma valiku selle põhjal, et üks suur firma Ida-Virumaal on soetanud omale nii Ford Rangereid, Hiluxe kui Navaraid ja väidetavaklt pidi kõige paremini vastu pidama neil Hilux. Korrosiooni osas pidi ühe Rangeriga seis nii halb olema, et pidi keskelt pooleks minema. Tegemist on muidugi täiesti ebaloomulike tingimustega: põlevkivi, vesi ja muu keemia ründab seal neid masinaid igapäevaselt.
Fordi ma oma raha eest osta ei raatsiks (vähemalt seda Euroopa oma), firma autoks oleks ok.
Re: Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
Lisan juurde, et võimsuse poolest mina samuti ei saanud aru, et oleks nüüd mingi vahe olnud minu 5 aastat vana 2,5 manuaali ja 12000 sõitnud 3,0 automaat kastiga proovisõidu Hiluxi vahel.
Rooste kohapealt niipalju, et Hiluxil esimesel aastal tekkis mõni rooste täpike. Hullu selle kohapealt ei ole midagi.
Rooste kohapealt niipalju, et Hiluxil esimesel aastal tekkis mõni rooste täpike. Hullu selle kohapealt ei ole midagi.
Viimati muutis voolukivi, E Nov 11, 2013 2:56 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
Mis aasta Ranger see on mis pooleks roostetab? Kas 2012 aasta mudel?kummist kirjutas:Tere,
Mina tegin oma valiku selle põhjal, et üks suur firma Ida-Virumaal on soetanud omale nii Ford Rangereid, Hiluxe kui Navaraid ja väidetavaklt pidi kõige paremini vastu pidama neil Hilux. Korrosiooni osas pidi ühe Rangeriga seis nii halb olema, et pidi keskelt pooleks minema. Tegemist on muidugi täiesti ebaloomulike tingimustega: põlevkivi, vesi ja muu keemia ründab seal neid masinaid igapäevaselt.
Fordi ma oma raha eest osta ei raatsiks (vähemalt seda Euroopa oma), firma autoks oleks ok.
Re: Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
Kindlasti mitte 2012.a. mudel.
Rääkisin sellest inimestega 2013.a. veebruar ja jutust käis läbi et 2-3 aastat vanad masinad. Rohkem ei oska öelda.
PS. Miks ise 3 liitrise valisin oli jällegi see, et tuttavad autoehitajad ütlesid, et kui ostad endale ja pikaks ajaks, siis 3 liitrisel on resurssi rohkem (õsidab kaugemale). Rahulikult sõites kulub vähem kui 2-ne. Samas öeldi, et kui üle 300k ei ole plaanis sõita, siis ei ole mingit vahet kas 2.5 või 3.0
Ja infoks veel sedagi,et ehe näide kuidas eurooplased oma mootoreid "by design" läbi küpsetavad: WV, diisel, 2.0 ja 136kW(kaubik). Vanasti sõitsid diislid miljon kilomeetrit, aga sellise ülelaadimisega küll pikka pidu ei ole.
Rääkisin sellest inimestega 2013.a. veebruar ja jutust käis läbi et 2-3 aastat vanad masinad. Rohkem ei oska öelda.
PS. Miks ise 3 liitrise valisin oli jällegi see, et tuttavad autoehitajad ütlesid, et kui ostad endale ja pikaks ajaks, siis 3 liitrisel on resurssi rohkem (õsidab kaugemale). Rahulikult sõites kulub vähem kui 2-ne. Samas öeldi, et kui üle 300k ei ole plaanis sõita, siis ei ole mingit vahet kas 2.5 või 3.0
Ja infoks veel sedagi,et ehe näide kuidas eurooplased oma mootoreid "by design" läbi küpsetavad: WV, diisel, 2.0 ja 136kW(kaubik). Vanasti sõitsid diislid miljon kilomeetrit, aga sellise ülelaadimisega küll pikka pidu ei ole.
Re: Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
Meil firmas hetkel 13+ Hiluxit (täpselt ei teagi, vb on veel neid). Pm on vähemalt 7 aasta kulude kokkuvõttes Hilux-iga kõige odavam mööda metsi sõita, st remondikulu on suht väike. Mina olen sõitnud märtsi kuust alates hetkeks ca 50kkm ja midagi veel lagunenud pole. Ma ei hoia seda autot nagu üht seeditud asja pilpa peal vaid testin pidevalt auto piire. Hetkel olen järjest enam rahul Hilux-iga, piisavalt robustne, et sõita mööda Ida-Viru parodaga kaetud metsateid või treppis kruusateid, ronida mutta või sõita mööda väljaveo teid metsa. Garantiid on ka läbisõidupiiranguta 5 aastat, seega kui aastane läbisõit mul ca 70-80kkm on, siis 5 aasta pärast on 400kkm kellal.
Stange on suht õrnakene ja võib äärtest lahti tulla, ma lihtsalt surun tagasi omale kohale ja kruvidega kinni ei pane.
Stange on suht õrnakene ja võib äärtest lahti tulla, ma lihtsalt surun tagasi omale kohale ja kruvidega kinni ei pane.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
Kust sa sellise diili välja kauplesid? Margiesindus lubab Hiluxile vaid NORMAALSE (Amservi kodukal selline mõiste välja toodud) kasutamise korral 100000km. või 3a.?LauriJ kirjutas: Garantiid on ka läbisõidupiiranguta 5 aastat, seega kui aastane läbisõit mul ca 70-80kkm on, siis 5 aasta pärast on 400kkm kellal.

Re: Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
Toyota Extracare on asja nimi. http://www.toyota.ee/own/extracare/toyo ... acare.tmex
Kui masina kätte sain, siis räägiti sellist juttu. Iseasi, millele see garantii kehtib üldse. Lugesin garantiiasja läbi ja healjuhul mootor jms osad on garantiiga. Kere garantiist ma enam ei unistagi, sest auto on oksapesu saanud (Amservis küsiti, et kas vaatavad kere üle kriimude suhtes? Vastasin, et ärge nähke vaeva...), veermikule ka nagunii garantiid pole, sest need seal ju kõik kuluosad. Kindlasti leiavad midagi veel vingumist, nagu nt et auto on tõstetud jne. Kui mootorile, käigukastile jms garantii on, siis on juba hästi.
Lisaks räägiti üleandmisel, et kui kinni jääd kuskile, siis tulevad tõmbavad tastuta välja
Jeah, right. Kolleeg jäi pinnaseteele risti kinni, esirattad vajusid kraavi ja masin ei liikund. Kutsus siis selle abi välja, maksma läks 90€. Öeldi, et väljatõmbamine on tasuta, kui jääd asfalttee äärde vms kinni. No Hilux-iga peab ikka suht tainas olema, kui suure tee äärde nii kinni jääd.
"Normaalne" kasutus on ka väga suhteline mõiste. Ega ma ka midagi ebanormaaset ei tee autoga. 70cm veetakistus on lubatud. Iseasi, kuidas esindus sellesse suhtub, eks ma kunagi uurin välja
. Vaadates, mida mujal maailmas Hiluxte jms tehakse (võtame näiteks Austraalia) siis minu autokasutus on pigem "tagasihoidlik".
Kui masina kätte sain, siis räägiti sellist juttu. Iseasi, millele see garantii kehtib üldse. Lugesin garantiiasja läbi ja healjuhul mootor jms osad on garantiiga. Kere garantiist ma enam ei unistagi, sest auto on oksapesu saanud (Amservis küsiti, et kas vaatavad kere üle kriimude suhtes? Vastasin, et ärge nähke vaeva...), veermikule ka nagunii garantiid pole, sest need seal ju kõik kuluosad. Kindlasti leiavad midagi veel vingumist, nagu nt et auto on tõstetud jne. Kui mootorile, käigukastile jms garantii on, siis on juba hästi.

Lisaks räägiti üleandmisel, et kui kinni jääd kuskile, siis tulevad tõmbavad tastuta välja

"Normaalne" kasutus on ka väga suhteline mõiste. Ega ma ka midagi ebanormaaset ei tee autoga. 70cm veetakistus on lubatud. Iseasi, kuidas esindus sellesse suhtub, eks ma kunagi uurin välja

- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
Seda Extracare asja teadsin küll...ajati mullegi seda Amservis peale kunagiLauriJ kirjutas:Toyota Extracare on asja nimi.


Re: Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
TiitR kirjutas:Seda Extracare asja teadsin küll...ajati mullegi seda Amservis peale kunagiLauriJ kirjutas:Toyota Extracare on asja nimi.. Kuid imelik on selle hinnakiri Hilux vs. LC-ga, Hilux näeb ju metsa ja murimist rohkem kui LC tavaliselt?....paljud LC-d ilmselt metsa ei jõuagi, panga ja Selveri vahet vaid nühivad
Ma võtsin omale ka 3+2 ja ühel lihtsalt põhjusel. Arvutused näitasid, et kui viie aasta jooksul pihustid vahetust vajavad + midagi muud veel, siis võib tekkida rahaline võit.
Senine kogemus erineva tehnikaga näitabki,et peale 2. aastat suureneb tõenäosus igasugusteks riketeks. Räägin tehnikast üldisemalt, mitte ainult autodest.
Re: Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
Teema algataja poolt nüüd paar sõna. Jutt on nüüd sujuvalt jällaeHilux-i peale üle läinud. Ootan huviga uute Rangeri meeste komentaare. Kuigi jah neid lastakse ju alles teist aastat välja ja pole võibolla veel lagunema hakanud. Eks neid ole vähe liikumas ka siinmail. Enamus kastikates on meil siiski Hiluxid. Pealegi on meil tellitavale Rangerile mega järjekord. Saadaval on ainult mõned standatd mudelid.
Proovisõidul panin seda veel tähele, et Ranger on natuke ruumikam ja tagumise istme rahvas saab ka natuke lahedamalt istuda võrreldes Hiluxiga. Rangeril oli veel sama hinnataseme Hiluxiga võrreldes (Ranger XLT v Hilux SR) olemas esiklaasi soojendus ja püsikiirusehoidja.Veel Oli konks taga, aga stange seevastu puudus.
Veljed 16, Hiluxil 15. Raadio displei oli seevastu Hiluxil suurem ja puutetundlik. Hiluxil oli lisaks tahavaatekaamera, mida Rangeril ei olnud (lubati tasuta panna tagurdamiseandurid). Rangeril oli seevastu jälle mägipidur ja paigaltvõtu abi. Iseasi kui palju seda vaja läheb. Mõõdud: Ranger 99 mm pikem ja 90 mm laiem juhul, kui ei arvesta Hiluxi tiivalaiendeid. Kui Hilux on koos tiivalaienditega siis on vahe ainult 15 mm. Kaal on Rangeril kusagil 150 kg raskem. Kiirendus on 2,5 -sel Hiluxi13,3. 2,2-sel Rangeril 12,3. Vot niipalju olen neid kahte masinat nuhkinud.
Proovisõidul panin seda veel tähele, et Ranger on natuke ruumikam ja tagumise istme rahvas saab ka natuke lahedamalt istuda võrreldes Hiluxiga. Rangeril oli veel sama hinnataseme Hiluxiga võrreldes (Ranger XLT v Hilux SR) olemas esiklaasi soojendus ja püsikiirusehoidja.Veel Oli konks taga, aga stange seevastu puudus.
Veljed 16, Hiluxil 15. Raadio displei oli seevastu Hiluxil suurem ja puutetundlik. Hiluxil oli lisaks tahavaatekaamera, mida Rangeril ei olnud (lubati tasuta panna tagurdamiseandurid). Rangeril oli seevastu jälle mägipidur ja paigaltvõtu abi. Iseasi kui palju seda vaja läheb. Mõõdud: Ranger 99 mm pikem ja 90 mm laiem juhul, kui ei arvesta Hiluxi tiivalaiendeid. Kui Hilux on koos tiivalaienditega siis on vahe ainult 15 mm. Kaal on Rangeril kusagil 150 kg raskem. Kiirendus on 2,5 -sel Hiluxi13,3. 2,2-sel Rangeril 12,3. Vot niipalju olen neid kahte masinat nuhkinud.
Re: Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
Eks igaüks kiidab oma
Mina olen uue Rangeriga (3.2AT) rahul, proovisõitu tegin ka 2.2 manuaaliga, jõudu oli piisavalt aga manuaal mulle ei meeldinud.
Ühel tuttaval 2,2AT ja kütusekulu tal suurem kui minu 3,2AT .
Kahtlemata on Hilux ka hea auto,aga ruumi poolest mulle ei sobinud.

Mina olen uue Rangeriga (3.2AT) rahul, proovisõitu tegin ka 2.2 manuaaliga, jõudu oli piisavalt aga manuaal mulle ei meeldinud.
Ühel tuttaval 2,2AT ja kütusekulu tal suurem kui minu 3,2AT .
Kahtlemata on Hilux ka hea auto,aga ruumi poolest mulle ei sobinud.
Re: Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
Küsiks siin teemas kasutajatelt Tarmo ja kummist,et kas olete oma autode hoolduskulsid ka uurinud?
Lihtsalt infoks,et
Ranger 3,2AT hoolduskuld kuni läbisõiduni 300000km on 5080 EUR
Palju Hiluxi ja Dmaxi kuldu on?
Lihtsalt infoks,et
Ranger 3,2AT hoolduskuld kuni läbisõiduni 300000km on 5080 EUR
Palju Hiluxi ja Dmaxi kuldu on?
Re: Ford Ranger 2.2 või Hilux 2,5
Jah, selle ma arvutasin välja enne ostmist.
4800EUR (varuga, ei lähtunud kampaania pakkumistest), 3.0MT - sisaldab ka esmahooldust, mis ei ole kohustuslik ja lasin ka ära teha (5000 pealt esimese õli vahetus).
Peale garantii lõppu plaanis mahlade vahetusi ise teha (aga see on ka koht kust teenindused alati koorivad, sama õli müüakse kirvelt jne.) ja tõsisemad asjad jätan hooldetiimile.
AT on kindlasti kallim, aga see selleks.
4800EUR (varuga, ei lähtunud kampaania pakkumistest), 3.0MT - sisaldab ka esmahooldust, mis ei ole kohustuslik ja lasin ka ära teha (5000 pealt esimese õli vahetus).
Peale garantii lõppu plaanis mahlade vahetusi ise teha (aga see on ka koht kust teenindused alati koorivad, sama õli müüakse kirvelt jne.) ja tõsisemad asjad jätan hooldetiimile.
AT on kindlasti kallim, aga see selleks.