Otsin: Tskliraam ja raudteeliiprid puidust
Moderaatorid: jr, boob, Moderators
Otsin: Tskliraam ja raudteeliiprid puidust
1. Kas on kellelgi üleliigset tsikliraami? (miskised rattad, lenks, iste ja paak võiks küljes olla)
2. On keegi kusagil raudtee ääres tähele pannud vanade puidust liiprite hunnikut? Oleks vaja neid.
2. On keegi kusagil raudtee ääres tähele pannud vanade puidust liiprite hunnikut? Oleks vaja neid.
Viimati muutis jr, T Nov 07, 2006 10:38 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Re: Otsin: Tskliraam ja raudteeliiprid puidust
Tapa ümbruses on mööda raudteeääri rohkem kui üks liiper. Iseasi, kuidas keegi suhtub sellesse, kui need sealt lihtsalt minema viia.jr kirjutas:1. Kas on kellelgi üleliigset tsikliraami?
2. On keegi kusagil raudtee ääres tähele pannud vanade puidust liiprite hunnikut? Oleks vaja neid.
Parem vist oleks raudteelastelt küsida kus on ja kus võib võtta

Ja tsikliraami võid näiteks isakeselt küsida...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17413
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kuna raudteeliiper on seaduse järegi ohtlik jääde,siis on neil vast hea meel, kui osa nende "probleemi" ära viidaks. Küsida tasub sellegi poolest alati.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Rahaga on nii, et väga ei käiks välja. Pigem kellel jalus viin minema. Lähevad nad ühiskondliku kasutuse alla tiirus, teen sellise "tsiklit" meenutava laskealuse laskeharjutuste harjutamiseks.Ints kirjutas:Mitu raha sa tsikli raami eest oled nõus välja käima?Mul 2tk peaaegu komplektset IZ kovrovetsit vedelemas.
+372 5028488
- Patrol2,8
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 156
- Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
- Asukoht: Veskitaguse
Ma ei tea kas see teema arendus siia rubriiki sobib aga äkki räägid lähemalt mismoodi see ''tsikli'' tulistamine välja näeb,kas nagu liikuv ''metsiga'' harjutus vķi siis lihtsalt üritad tsiklit tabada mingi maa pealtjr kirjutas:teen sellise "tsiklit" meenutava laskealuse laskeharjutuste harjutamiseks.

Volvo remont ja varuosad! Tel: 53433254
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Mina kui Tsiklimees märkasin, et JR. Sa oled vallandanud laviini biker.ee keskonnas
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=177670#177670
Räägi nüüd lähemalt, et miks just tsikliraam ja miks just seljatagant:P:P:P
ps: mõne vana lenksu ja benapaagi leian sulle garaagest vabalt, raami pead ise juurde mõtlema.
Tervitades Võrrimees

http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=177670#177670
Räägi nüüd lähemalt, et miks just tsikliraam ja miks just seljatagant:P:P:P
ps: mõne vana lenksu ja benapaagi leian sulle garaagest vabalt, raami pead ise juurde mõtlema.

Tervitades Võrrimees
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
On võistlusi Practical Shootingus, kus üheks laskeharjutuseks on istumine "tsikli või ATV" peal ning märklauad on asetatud selja taha. Osa märklaudu tuleb lasta ühe käega, teha salvevahetus ja ülejäänud märklauad lasta teise käega.
Miks tsikkel või ATV? Aga miks mitte, Practical Shooting ongi selline ala, kus on kokku kombineeritud Jõud, Kiirus ja Täpsus.
Oleks ju hea harjutada, kui tiirus oleks nii öelda statsionaarne "tsiklit" meenutav asjandus. Mille pealt lastes saab treenida või siis lihtsalt tuua sisse vaheldusrikkaid elemente oma laskeharjutuste läbiviimiseks.
EDIT: Olen ka ise "varjatud" kujul tsiklimees, omades HD nimelist tsiklit aastast 1942, mis on meil isaga ümber ehitatud chopperiks originaalist. Nii et midagi pahaendelist ma oma tsikliraami otsinguga sellele valdkonnale ei kujuta. Pigem on see propageeriv tegevus.
Miks tsikkel või ATV? Aga miks mitte, Practical Shooting ongi selline ala, kus on kokku kombineeritud Jõud, Kiirus ja Täpsus.
Oleks ju hea harjutada, kui tiirus oleks nii öelda statsionaarne "tsiklit" meenutav asjandus. Mille pealt lastes saab treenida või siis lihtsalt tuua sisse vaheldusrikkaid elemente oma laskeharjutuste läbiviimiseks.
EDIT: Olen ka ise "varjatud" kujul tsiklimees, omades HD nimelist tsiklit aastast 1942, mis on meil isaga ümber ehitatud chopperiks originaalist. Nii et midagi pahaendelist ma oma tsikliraami otsinguga sellele valdkonnale ei kujuta. Pigem on see propageeriv tegevus.
+372 5028488
Practical...? Või tehakse seda võistlust päriselt liikuva ja rappuva sõiduki seljast, suletud ja mullavallidega piiratud rajal?jr kirjutas:On võistlusi Practical Shootingus, kus üheks laskeharjutuseks on istumine "tsikli või ATV" peal ning märklauad on asetatud selja taha. Osa märklaudu tuleb lasta ühe käega, teha salvevahetus ja ülejäänud märklauad lasta teise käega.
Relvadega kokku puutunud inimesed räägivad, et tiirus kõmmimisel ja reaalsetel konfliktsituatsioonidel väga palju ühist polevat. Üks asi on härrasmeeste kombel sportlik märki laskmine, teine asi pulss 170 peal, adrenaliin laes ja hing kinni poolpimesi paugutamine.
Tee proovi, enne näiteks niipalju kätekõverdusi kui jaksad või 100 m sprinti ja siis kiire seeria märklaua suunas. Võrdle tabavust.

Prantsuse võõrleegionis käinud ja Eesti SOG-s olnud härrasmees rääkis muide üldse, et püstoliga tulistatakse puusalt ja muud sellega (aega) teha pole...
Lihtsalt jutujätkuks.


tegime pulli, aitab
JR- kui sa näiteks nädalavahetusel Rakvere kanti satud, siis mul vedeleb üks IZ-ront... Kunagi sai ajaviiteks ühte projekti kokku panema hakata, aga aja ja motivatsiooni puuduses seisab juba aastaid ühesugusena... Sadulast on alles küll vaid metallosa
. Sümboolse hinna eest vii minema! Raam on isegi uue värvi all 


Ka kõige kehvem saabas jätab lumele jälje...
IPSC'l on ranged regulatsioonid võistluste läbiviimiseks ja liikuva tsikli/ATV pealt laskmise sisseviimine on kõiki ohutsnõudeid jälgides ma ütleks et väga keeruline kui mitte võimatu.tanel kirjutas:Või tehakse seda võistlust päriselt liikuva ja rappuva sõiduki seljast, suletud ja mullavallidega piiratud rajal?
Jah, võistlused toimuvad kõik välitingimustes koos kõikvõimalike fantaasiarohkete elementidega, mida annab sisse viia.
Kui tahad kuivalt ühe sirge raja peal kõmmutada, siis on selleks täpsuslaskmine.
No näiteks väike näide ühest Stagest. Alustad a'la käed veeämbris...

Siin näiteid veel stagedest:
http://www.copacolumbus.com/stages.html
+372 5028488
Ega Sa ometi mõtle S&W 460-ga tsikli seljas selja taha lasta.jr kirjutas:Ei, nüüd said vähe valesti aru.
Istud tsikli peal ja lased ühe käega selja taha "jälitavaid" negatiivseid tegelasi.


P.S. see nagu relvajutu järg...
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Re: Otsin: Tskliraam ja raudteeliiprid puidust
jr kirjutas:1. Kas on kellelgi üleliigset tsikliraami? (miskised rattad, lenks, iste ja paak võiks küljes olla)
1 vana java 350 raam koos paagi ja lenksuga vedeleb, porikad mäletamist mööda ka kyljes, rattaid kahjuks pole, pabereid ka mitte, sadul vist on lihtsalt otsa saanud ( loe ära roostetanud)
kui huvi on siis saku4x4 ja kaup koos.
asukoht keila all.
PS. kui valges maale saan siis võin ka paar piltti teha
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3