Patroli piduritega probleem
Moderaatorid: jr, Moderators
-
Külaline
Patroli piduritega probleem
Purunes esimene pidurivoolik ja kogu süsteem jooksis tühjaks. Nüüd ei saa enam pidureid korda. Õli sai sisse ja õhutatud kah, aga ikka ei jää pedaal üles. Töötava mootoriga vajub veel läbi kah kui üles sõkkuda. Äkki keegi oskab nõu anda??
ENdal oli sama jama. Ja muidu ei saanudki veast lahti, kui pidi mõlemad esimesed pidurid ära õhutama. PEamine on selle juures see, et sa õhutamisel õhku süsteemi tagasi ei laseks. Selleks kaks võimalust:
1. Üks inimene on rooli taga ja pumpab pedaali. Kui mõned korrad pedaali pumbatud jääb hoidma survet pedaalile ja teine inimene laseb õhutusniplist õhu välja. Ennem pedaali üles ei lasta, kui teine inimene ei ole niplit kinni keeranud. Kui Nippel kinni keeratud signaliseerida tugeva hõikega, et nüüd võib pedaali üles lasta. Ja siis sedasi korrata tegevust, kuni enam õhumulle ei tule. Selleks võib minna isegi kuni 250ml õli, mis on vaja läbi pumbata. Kui ühe poolega sedasi tehtud, siis võtta käsile teine pool.
2. Põhimõtteliselt sama skeem, aga siinjuures paigaldame nipli otsa vooliku, mis omakorda läheb pudelisse, mis on juba kergelt piduriõliga täidetud. Hea oleks, kui nii voolik kui ka pudel on läbipaistvad. Siis saab hästi jälgida toimuvat. Antud variandi eelis on see, et võib olla töö juures lohakam, kuna pedaali üleslaskmisel ei tõmba süsteem õhku tagasi, vaid õli pudelist.
Edu!
1. Üks inimene on rooli taga ja pumpab pedaali. Kui mõned korrad pedaali pumbatud jääb hoidma survet pedaalile ja teine inimene laseb õhutusniplist õhu välja. Ennem pedaali üles ei lasta, kui teine inimene ei ole niplit kinni keeranud. Kui Nippel kinni keeratud signaliseerida tugeva hõikega, et nüüd võib pedaali üles lasta. Ja siis sedasi korrata tegevust, kuni enam õhumulle ei tule. Selleks võib minna isegi kuni 250ml õli, mis on vaja läbi pumbata. Kui ühe poolega sedasi tehtud, siis võtta käsile teine pool.
2. Põhimõtteliselt sama skeem, aga siinjuures paigaldame nipli otsa vooliku, mis omakorda läheb pudelisse, mis on juba kergelt piduriõliga täidetud. Hea oleks, kui nii voolik kui ka pudel on läbipaistvad. Siis saab hästi jälgida toimuvat. Antud variandi eelis on see, et võib olla töö juures lohakam, kuna pedaali üleslaskmisel ei tõmba süsteem õhku tagasi, vaid õli pudelist.
Edu!
+372 5028488
-
Külaline