tuningman kirjutas:
Jah, noh- KUNI 90. kuni jäi kahe vahele, aga kõik said aru ju.
Säärane vahelejätt võib vahelejäämisel päädida kehvemal juhul pügalaga "...mitte vähem, kui 20 km/h...", kui konna passis juhtub olema numbriks 60 ... Nurme tänaval oli kunagi säärane isend.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Tegelikult on ju autojuhil, kes seda konna või mida iganes omale sappa pistab, kohustus tutvuda ennem ka veetava asjanduse teh passiga. kui seal see numbed 2 silma vahele jääb oled ise süüdi
Mina rääkisin üleüldiselt arvel olevatest konnadest ja erand kinnitab reeglit, eksole
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
tuningman kirjutas:Tegelikult on ju autojuhil, kes seda konna või mida iganes omale sappa pistab, kohustus tutvuda ennem ka veetava asjanduse teh passiga. kui seal see numbed 2 silma vahele jääb oled ise süüdi
Mina rääkisin üleüldiselt arvel olevatest konnadest ja erand kinnitab reeglit, eksole
Õige - juht vastutab Paraku netis leiduvat hala lugedes kiputakse enne tormama ja alles siis vaatama...
Ma pole üleüldiselt kõiki kasutanud, rääkisin vaid konkreetsest. Oli ka see arvel. Lihtsalt kiirusepiiranguga.
Ning rääkides kiirusepiirangutest - ma avastasin ühe Respo kerghaagise passist ka 80 km/h piirangu. Eelda siis veel...
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
meil saaremaal pole see aasta isegi 100 märke väljas, rääkimatta 110 alast
Aga nüüd on vist suuremat sorti teema solkimiseks länud
väga vabandan teema algataja ees
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
v6sa kirjutas:Siiski kuni 90. Passisi võib ka väiksem number olla.
Miks kuni 90? Nt 110 alas?
Märkus õige. Kui passis pole märget, siis kuni maksimaalse lubatuni. Tõstetud piirkiirus on lubatud ka B-kategooria autorongidele (mis lahe sõna ), mille arvestus käib registrimasside alusel.
Kuigi arvestades vedrustuse puudumist ja meie teede olukorda, siis võib konn oma nime väärilisi hüppeid sooritama hakata ja suurtel kiirustel võib käpardjuht katastroofi esile kutsuda.
Ning tegelikult on eelkõnelejal õigus - kiiruse valib juht vastavalt oludele ja julgelt pool sellest lõimest kuulub tegelikult siia teemasse: "Konnaga" pukseerimine
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...