Jeep Cherokee country

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

motoroller
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: E Aug 05, 2013 8:05 pm

Jeep Cherokee country

Postitus Postitas motoroller »

Jeep Cherokee country 2.5 r4 85kW
Mis siis autol küljes:roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, turvapadi, konditsioneer, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid, püsikiiruse hoidja, toonitud klaasid, peeglid päikesesirmides (valgustusega), nahkpolster, elektriliselt reguleeritavad istmed, tagaistme, seljatugi allaklapitav, reguleeritav roolisammas, iluliistud salongis (puitdekoor), lisatuled, katusereelingud, tagaklaasi soojendus, tagaklaasi puhasti, veokonks.
Soetasin mõni nädal tagasi. Teadmisega et veesärgis surve sees. Koheselt kakkusin maha plokikaaned need läksid astromotosse survestamisse ja lihvi, kaantega kõik korras. Tellisin uued plokikaane poldid ja tihendi. Samalajal kui kaaned tegemises vahetasin väntvõlli tagumise simmerlingi, esimese parema veovõlli risti, eemaldasin kondi radika kuna jahutus ja kondi radika vahe korjab kõntsa täis, termostaat, esisilla kardaan käepäraste vahenditega remonditud, esisilla simmerlingit vahetatud, korralikud rehvid koos velgedega ostetud.
Sain autoga sõitma mõned päevad. Sõit oli kaunis kole nn surmavärin korralik ja tagasilla vedrude puksid ilmselt kolksuvad käiku vahetades. Auto oli kuidagi jõuetu aga süüdistasin selles lekkivaid pihusteid. Ei saanud autot metsa viiagi kui juba punnitas töösoojal mootoril paisupaagist jahutusvedeliku välja. Selge surve endiselt sees.
Mõned ostu pildid:
Pilt
Pilt
Pilt

Uute velgedega
Pilt
Pilt
Pilt

Auto on iseenesest mugav ja hea kui saaks mootori toimima ja veermiku korda.

Minu küsimus siinsele rahvale on, et kas mõne muu margi veidigi töökindlam mootor sobib selle auto käigukasti külge? Või on lihtsam panna juba mõne teise auto käigukastiga? Ise pooldaksin sellele Kia Pregio mootorit aga selle käigukasti külge sobitamine on väga keeruline interneti piltide põhjal uurides. On keegi midagi loonud või omad head ideed? Tegu peab olema diisel mootoriga!
Auto on müügis, et soetada uus maastur.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas K.Kotkas »

Enim levinud diisli swap sellele masinale, mida ka hr Võrrimees Heinaküünist (Jeepide vaieldamatu autoriteet) kindlasti soovitab on võtta VAG -i diisel sinna peale. Soovitavalt pommikindel 1.9 Mootori saadavus on hea, sellise 250 - 400 K läbisõiduga isendeid on kõikides romulates kamaluga võtta.

Positiivne on see, et saad kõvasti ökonoomsema auto ja kW jääb samal umbes samasse piiri. Mootor on oma mõõtudelt kompaktsem ja seega saad seda mõnusalt paigaldada.

Edu ja jõudu ehitamisel!
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas jr »

Vot see on õige mõte! See mõtetu 2.5 paadiankur asendada millegi muuga. VAG imeb üldiselt. Ma soovitaks BMW mootorite poole vaadata. Rida 6 mahub sinna küll, kuna 4.0 Jeebu mootor on ka rida 6. Siin on Patrolile BMW diisel peale pandud... http://www.youtube.com/watch?v=42KdrJoO9qw
+372 5028488
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17414
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas Landy »

Kui elektroonika ja elektri ümbeehitusega majandada ei taha, siis töökindel Land Roveri 2,5L 300Tdi mootor - 83 kw isend vajab vaid üht juhet. Saadval ka 90kW aga juba elektroonilise pumbaga aj veidi rohkem juhtmeid.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas sambla-aadu »

Unusta see Inglise huumor küll ära! :lol:
51963080
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas LR90 »

See Inglise huumor on ikka mootor võrreldes selle paadiankruga.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas sambla-aadu »

kaalu nt nissan terrano 2,7td konet koos k-kastiga-kardaanid õigel pool,käib edasi vahvalt ja kestab ilmselt paari cherokee kere jagu aega. Varjandid on veel pajero kone koos kastiga nt
51963080
Kasutaja avatar
DJ2012
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: N Okt 11, 2012 6:17 am
Asukoht: Jõgevamaa,Vanasaare

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas DJ2012 »

Tere siis kõigile! loen siin neid teemasid selle VM diisli kohta kui halb mootor see ikka on endal on juba mitmes selle mootoriga auto ja peaks mainima et ei tea ühtegi teist sellist mootorit mis nii vähe tahab oma hoolduseks ,ole mees ja vaheta ainult vedelikke. Nüüd kindlast mõni tark jälle hakkab kohe siin kaasa rääkima et plokikaaned on nii ja nii kehvad öelge millisel autol need ei ole kehvad kõik sisepõlemis mootorid kardavad kuuma ja ploki kaaned lähevad kõveraks.Lihtsalt vaheta tihend ja korras vaeva natuke peab nägema plokikaane poltide pingutamisega!!!! Küll siin kiidetakse neid 2,7l küll 3l crd diisleid ainult keegi ei räägi sellest kui palju läheb nende autode pihustite vahetamine maksma ja mis maksavad pihustid. Või mis maksavad nende autode rihma või keti vahetus, seda probleemi sellel mootoril ei ole sest puudub hammasrihm või kett ,kõik on tehtud kestma. Ei pane keegi enda paadile sitta mootorit peale millega keset merd jääd hulpima sest rihmavahetus läks üle või kett jäi vahetamatta mille tõttu mootor kotti jooksis.
Nii et ära vaheta seda mootorit välja vaid tee korda pinguta need kaane poldid veel korra üle sest nad tahavad vääga kõvasti kinnikeeramist
Ma ostsin endale ka eelmine aasta sama mootoriga GC ja eelmine omanik ütles et mootor vajab kap remonti sest igast otsast ajas õli välja, aga omanik unustas mainimatta et tal autod sossepad remontisid ja panid mootori tuulutuse klapikambri kaanes kinni .Sai tuulutuse toru ära vahetatud ja õliseparator ära puhastatud ja auto nagu uus ei aja kuskilt õli välja.Talvel -30nega käivitus poolest pöördest.
Nii et kui sillad vahekast korras siis puksiring ära vahetada ei ole mingi probleem kui ise oled tegija.
gasuzu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas gasuzu »

Tere

Enim levinud diisli swap sellele masinale, mida ka hr Võrrimees Heinaküünist (Jeepide vaieldamatu autoriteet) kindlasti soovitab on võtta VAG -i diisel sinna peale. Soovitavalt pommikindel 1.9 Mootori saadavus on hea, sellise 250 - 400 K läbisõiduga isendeid on kõikides romulates kamaluga võtta.

Positiivne on see, et saad kõvasti ökonoomsema auto ja kW jääb samal umbes samasse piiri. Mootor on oma mõõtudelt kompaktsem ja seega saad seda mõnusalt paigaldada.

Edu ja jõudu ehitamisel!

_________________
Silverbeast 2.0 - http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=11772

Kui elektroonika ja elektri ümbeehitusega majandada ei taha, siis töökindel Land Roveri 2,5L 300Tdi mootor - 83 kw isend vajab vaid üht juhet. Saadval ka 90kW aga juba elektroonilise pumbaga aj veidi rohkem juhtmeid.

_________________
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's http://www.landroverclub.ee/foorum
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landrover@4x4.ee
16 aastat mudas -Land Rover'iga nakatatud aastast 1996!

Tahad oma autol mootorit vahetada ? Jah, see on ju imelihtne aga enne vaata läbi järgnev mõttekäik, mida idamaa targad (IT) koos armeenia raadio (AR) abiga koostanud on.

1. Kuradi vene mootor, ei käi raisk ja võtab palju benssu. Paneks sinna mingi uhke välismaa diisli.

IT: Mootori vahetus on suur töö, reeglina tähendab see suuri investeeringuid ja ega tavaliselt isegi odavalt saadud mootor eriti hea pole. Reeglina on 3x soodsam vana mootor korda teha.
AR: Üldiselt soovitame lugeda punkti 99.

2. Kuradi vene mootor, Dünaamikat tal pole, raisk köhib, edasi ei käi jõudu pole.

IT: See juba läheb, parema dünaamika saavutamiseks teinekord on mõistlik tõesti mootor vahetada. Samas aga on inimesed, kes on sinust reeglina autoehituses 10x targemad, leidnud, et selline combo ei ole mõistlik.
AR: Jah. punk 98 ja 99 on teema.

3. Mis mootor mu autole sobib ?

AR: Kõik mootorid sobivad. Eranditult kõik. ISegi raketimootor.
IT: AR omab seekord õiget seisukohta. loe punkte 98 ja 99.

4. Okei, aga kas transiti 2.5TD sobib mu uazile ?

IT: EI SOBI. on väga vähe mootoreid, mis sobivat otse teise valmistaja käigukasti otsa. Need reeglina on aga sama valmistaja piires.
AR: Punkt 99!!

5. Okei, Mida ma pean tegema, et 2.5TD mu uazi külge läheks ?

IT: Pmst pead sa tegema käigukasti ja mootori vahele nn adapterplaadi. Reeglina ca 10-15mm raudplaat, mis siis ühendab kahe poole omavahelised kinnitused. Samuti pead modifitseerima käigukasti peavõlli, tehes seda siis kas pikemaks või lühemaks. Samuti ei istu tavaliselt mootori hooratta avasse võlli ots, viimane siis kas teha jämedamaks või õhemaks.
AR: saad aru, et punkt 99 on jummala okei.



98. Tee oma olemasolev mootor korda. Kasuta ka korralikku õli.
99. Sul pole mõtet mootorit vahetada. Sellega sa vaid petad end. Kasuta raha paremini.


Täiendusi lisandub.


Raporteeri postitusest
Üles Profiil Saada privaatsõnum Vasta tsitaadiga

Landy
Teema pealkiri: PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 04, 2006 12:06 am
Eemal
Typo Master 2.1
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 22, 2003 4:07 pm
Postitusi: 11475
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kellele eelnev jutt liiga keeruline tundus, siis:

*Kui sa endiselt oled seisukohal, et soovid NL alal toodetud auto originaalmootorit millegi muu (lääne) mootori vastu vahetada, siis peab sul olema komplekt järgmsi asju:

a)palju vaba aega
b)palju vaba ruumi
c)palju vaba raha
d)palju vajalike seadmeid ja tööriistu
e)palju erialaseid teadmisi ja kirjandust
f)palju oskusi, et kogu töö ise ära teha.

Kui kasvõi üks neist komponentidest puudub või ei vasta kriteeriumile "palju", siis unusta KOHE igasugune aretustegevus ära!

Kui sul aga on need kõik komponendid olemas, siis oled kahel käel teretulnud meie foorumiisse oma kogemusi jagama ja nõu küsima. Me ei jäta ühetgi pühendunud auto ehitajat oma muregadega üksi.

_________________
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's http://www.landroverclub.ee/foorum
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landrover@4x4.ee
16 aastat mudas -Land Rover'iga nakatatud aastast 1996!


Küsimusi on rohkem kui vastuseid ??????????????????????????????
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas jr »

DJ2012 kirjutas:Tere siis kõigile! loen siin neid teemasid selle VM diisli kohta kui halb mootor see ikka on endal on juba mitmes selle mootoriga auto ja peaks mainima et ei tea ühtegi teist sellist mootorit mis nii vähe tahab oma hoolduseks ,ole mees ja vaheta ainult vedelikke. Nüüd kindlast mõni tark jälle hakkab kohe siin kaasa rääkima et plokikaaned on nii ja nii kehvad öelge millisel autol need ei ole kehvad kõik sisepõlemis mootorid kardavad kuuma ja ploki kaaned lähevad kõveraks.Lihtsalt vaheta tihend ja korras vaeva natuke peab nägema plokikaane poltide pingutamisega!!!! Küll siin kiidetakse neid 2,7l küll 3l crd diisleid ainult keegi ei räägi sellest kui palju läheb nende autode pihustite vahetamine maksma ja mis maksavad pihustid. Või mis maksavad nende autode rihma või keti vahetus, seda probleemi sellel mootoril ei ole sest puudub hammasrihm või kett ,kõik on tehtud kestma. Ei pane keegi enda paadile sitta mootorit peale millega keset merd jääd hulpima sest rihmavahetus läks üle või kett jäi vahetamatta mille tõttu mootor kotti jooksis.
Nii et ära vaheta seda mootorit välja vaid tee korda pinguta need kaane poldid veel korra üle sest nad tahavad vääga kõvasti kinnikeeramist
Ma ostsin endale ka eelmine aasta sama mootoriga GC ja eelmine omanik ütles et mootor vajab kap remonti sest igast otsast ajas õli välja, aga omanik unustas mainimatta et tal autod sossepad remontisid ja panid mootori tuulutuse klapikambri kaanes kinni .Sai tuulutuse toru ära vahetatud ja õliseparator ära puhastatud ja auto nagu uus ei aja kuskilt õli välja.Talvel -30nega käivitus poolest pöördest.
Nii et kui sillad vahekast korras siis puksiring ära vahetada ei ole mingi probleem kui ise oled tegija.
Ma olen nõus väitega, et kui hoida antud mootor korras ja teda hoolivalt armastada, siis on tegemist täitsa hea mootoriga. Üldjuhul ei jagu 90% selle mootori omanikel lihtsalt niipalju armastust ja hoolivust, sellest ka probleemid. Sama mootor oli kasutusel ka Voyageri bussidel, mis asendus ühel hetkel 105kw versiooniga. See 105kw versioon on tõesti lollikindel ja samaökonoomne, kui mitte veel ökonoomsem. Huvitav, kas see istub ka 1:1 vanema mootori asemele käigukasti otsa?
+372 5028488
motoroller
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: E Aug 05, 2013 8:05 pm

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas motoroller »

Võtsin mootori maha (võttis aega vaid 2h, väga lihtne) ja hakkan homme lahkama. Ma ei tea miks ma seda teen aga tekkisid mingid sellid kes väidavad, et se mootor peab vastu vabalt kui asi korras. Mingi tõde peab seal olema kuna siiamaani nad ju on liigelnud. Igatahes nv toon Ford Scorpio pealt pärineva mootori laon enda jupid talle külge ja proovime esialgu rahulikult kuida asi toimetab.
Muidu on JEEP lahe!
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
toi
Rock Crawler
Postitusi: 517
Liitunud: R Okt 02, 2009 10:06 am
Asukoht: Tallinn ja Viljandi

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas toi »

Mootor on hea aga õrn. Ta ei andesta sulle ühtegi viga, vahele jäänud hooldust või üle kuumenemist( seda viimast kipub tihti jutuma). Kirutakse seda mootorit kuna tema ehitus on suht keeruline (enamus töökodasi ei taha sellest midagi kuulda) ja varuosad on suht kallid aga nii kaua kui sõidab siis kiidetakse. Ökonoomne ja ergas. See on lihtsalt minu arvamus ja ei pretendeeri absoluutsele tõele.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Kasutaja avatar
toi
Rock Crawler
Postitusi: 517
Liitunud: R Okt 02, 2009 10:06 am
Asukoht: Tallinn ja Viljandi

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas toi »

jr kirjutas:
DJ2012 kirjutas:Tere siis kõigile! loen siin neid teemasid selle VM diisli kohta kui halb mootor see ikka on endal on juba mitmes selle mootoriga auto ja peaks mainima et ei tea ühtegi teist sellist mootorit mis nii vähe tahab oma hoolduseks ,ole mees ja vaheta ainult vedelikke. Nüüd kindlast mõni tark jälle hakkab kohe siin kaasa rääkima et plokikaaned on nii ja nii kehvad öelge millisel autol need ei ole kehvad kõik sisepõlemis mootorid kardavad kuuma ja ploki kaaned lähevad kõveraks.Lihtsalt vaheta tihend ja korras vaeva natuke peab nägema plokikaane poltide pingutamisega!!!! Küll siin kiidetakse neid 2,7l küll 3l crd diisleid ainult keegi ei räägi sellest kui palju läheb nende autode pihustite vahetamine maksma ja mis maksavad pihustid. Või mis maksavad nende autode rihma või keti vahetus, seda probleemi sellel mootoril ei ole sest puudub hammasrihm või kett ,kõik on tehtud kestma. Ei pane keegi enda paadile sitta mootorit peale millega keset merd jääd hulpima sest rihmavahetus läks üle või kett jäi vahetamatta mille tõttu mootor kotti jooksis.
Nii et ära vaheta seda mootorit välja vaid tee korda pinguta need kaane poldid veel korra üle sest nad tahavad vääga kõvasti kinnikeeramist
Ma ostsin endale ka eelmine aasta sama mootoriga GC ja eelmine omanik ütles et mootor vajab kap remonti sest igast otsast ajas õli välja, aga omanik unustas mainimatta et tal autod sossepad remontisid ja panid mootori tuulutuse klapikambri kaanes kinni .Sai tuulutuse toru ära vahetatud ja õliseparator ära puhastatud ja auto nagu uus ei aja kuskilt õli välja.Talvel -30nega käivitus poolest pöördest.
Nii et kui sillad vahekast korras siis puksiring ära vahetada ei ole mingi probleem kui ise oled tegija.
Ma olen nõus väitega, et kui hoida antud mootor korras ja teda hoolivalt armastada, siis on tegemist täitsa hea mootoriga. Üldjuhul ei jagu 90% selle mootori omanikel lihtsalt niipalju armastust ja hoolivust, sellest ka probleemid. Sama mootor oli kasutusel ka Voyageri bussidel, mis asendus ühel hetkel 105kw versiooniga. See 105kw versioon on tõesti lollikindel ja samaökonoomne, kui mitte veel ökonoomsem. Huvitav, kas see istub ka 1:1 vanema mootori asemele käigukasti otsa?
Käigukasti otsa istuvad nad kõik kuna kasutatakse vaheplaati aga Voyageri mootoril ei istu mootorikäpad kuna mootor risti vahel. Scorpa peaks sobima. Frontera mootor sobib kindlasti. Teoreetiliselt peaks sobima isegi 3,1 Chero mootor.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Kasutaja avatar
Priitm
Rock Crawler
Postitusi: 564
Liitunud: T Okt 07, 2008 8:40 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas Priitm »

Sai ka kunagi Cherole Scorpa 2,5 turbokas peale pandu, rasket ple selle ümber tõstmise juures midagi olnud. Cherol oli originaalis peal 2,1diisel , scorpa oma oli selle mootoriga võrreldes ikka parem aga jäi minu jaoks lahjaks ikka. Autol olid all 31" Saharad ja 4,11 ülekanne , esimene ja aeglusti oli põhi käik raskes kohas, vahes sai ka 2 käiguga hakkama, 3 oli juba liig. Kiire nelikuga sõites olid asjad suht nutused :wink:
Muidu oli just paras seenel käigu auto! Edu ehitamisel!
Priit
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2646
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas helar »

Nissani 2,7.
Mehaanilise pumbaga.
Milleks tegeleda pornoga kui mootor koos kastiga juba maas ?

Saab kindlasti väga hea, ja andestav kooslus.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”