Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
Sai tehtud kõrgsurvepumba remont Karlas ning kokku pandi masin Silberauto Rakveres.
Esimese korraga ei saadud silbers kokku ning saadeti pump tagasi Karlasse.Seal ei oskatud muud öelda või teha kui keerati survet juurde.
Kuna silberis oli tööl vist mingi tudend ja vajalikke tööriistu polnud siis selles jama ongi.Lõpuks kui saadid kokku siis mulle tundub ,et küttekulu suur paak ise 92 l kui panna kõrini siis kuskil 100l ja läbi saab sõita ca 600-700km.Võib olla ,et tänu pumba suurema survele kusevad pihustid?
veel mõtteid?
Esimese korraga ei saadud silbers kokku ning saadeti pump tagasi Karlasse.Seal ei oskatud muud öelda või teha kui keerati survet juurde.
Kuna silberis oli tööl vist mingi tudend ja vajalikke tööriistu polnud siis selles jama ongi.Lõpuks kui saadid kokku siis mulle tundub ,et küttekulu suur paak ise 92 l kui panna kõrini siis kuskil 100l ja läbi saab sõita ca 600-700km.Võib olla ,et tänu pumba suurema survele kusevad pihustid?
veel mõtteid?
Re: Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
Tahaks kangesti ka teada kuda sellel survet juurde keeratakse.
olge marurahulikud!
Re: Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
nii mulle karlas öeldi 'et keerasid juurde
Re: Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
Mis jutt see on ja kust seda tarkust ammutatakse?Võib olla ,et tänu pumba suurema survele kusevad pihustid?
veel mõtteid?

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
Kuna kõrgsurvepympadega pole kokku puutunud siis ei oska kaasa rääkida.tean,et pump käis kaka korda karlas.kuna ise pole sellel autol pihusteid ka kontrollinud ,et kas tasuks see töö ette võtta?
Re: Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
leidsin siis meili sisu üles
Meie panime selle lihtsalt stendi kus me kontrollime kütusekoguseid ajahetkel. Mida me muutsime on ainult pumba siserõhku st (tiivikpumba survet).
minu arvamus on Kui see auto töötas enne tihendite vahetust normaalselt , siis on pump valesti peal.
võibolla algul väljendasin ennast valesti
Meie panime selle lihtsalt stendi kus me kontrollime kütusekoguseid ajahetkel. Mida me muutsime on ainult pumba siserõhku st (tiivikpumba survet).
minu arvamus on Kui see auto töötas enne tihendite vahetust normaalselt , siis on pump valesti peal.
võibolla algul väljendasin ennast valesti
Re: Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
annab keegi nõu pihustite osas?
Re: Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
Nüüd on asi arusadav,jah tasub küll üle vaadata.
olge marurahulikud!
Re: Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
Rakvere lähedal Lepnal elab Moisto Peeter, pöördu tema poole pihustitega. Vana tegijana saab ta ehk ka pumbajamadest jagu.
Siiani tal asjad üle vaadata lasknud ja pole kordagi kahetsenud ...
Siiani tal asjad üle vaadata lasknud ja pole kordagi kahetsenud ...
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2479
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
Mihukesest mootorist me räägime?djkiller kirjutas:annab keegi nõu pihustite osas?
Kas pihustid avatakse survega või elektriga?
Kui on elektriga avatavad pihustid, siis peab arvutiga ka uurima, mis toimub.
Tavalised peaks suutma iga pädev diislipood üle käia.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
v6sa kirjutas:Mihukesest mootorist me räägime?djkiller kirjutas:annab keegi nõu pihustite osas?
Kas pihustid avatakse survega või elektriga?
Kui on elektriga avatavad pihustid, siis peab arvutiga ka uurima, mis toimub.
Tavalised peaks suutma iga pädev diislipood üle käia.
mootoriks 2,8 ja aasta 1999 peaks olema mehaanilised.
ma mõtlen seda ,et kas tasub üle kontrollida või mitte?
Re: Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
Tasub uued otsad kohe panna,Tartust mõned nädalad tagasi lasin saata,70€
olge marurahulikud!
Re: Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
Enne ei saa teada mis tyypi ots on kui pihusti maas.kas said pihustid maha (kui jah mis tööriistadega) või lasid kuskil võtta
Re: Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
Trossiga mootoril on järgmise numbriga NP-DN 10 PDN 129
Kisu maha võta lahti ja vaata number üle.Enda asju teen ise,riistad olemas.
Kisu maha võta lahti ja vaata number üle.Enda asju teen ise,riistad olemas.
olge marurahulikud!
Re: Küsimus küttekulu ning suitsemise kohta
Uko kirjutas:Trossiga mootoril on järgmise numbriga NP-DN 10 PDN 129
Kisu maha võta lahti ja vaata number üle.Enda asju teen ise,riistad olemas.
mulle tundus lihtsalt ,et pihustit kätte saada vaja mingi spets padrun või ma eksin