1. leht 2-st

95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: T Juul 30, 2013 11:11 am
Postitas nelikjooksja
Tere,

Selline mure, et 95a 4Runneri rool muutub metsas ukerdamisel paari tunni möödudes raskeks ja tunne on selline, nagu oleks õli puudu. Õli ennast on piisavalt, kuid õlil on mullid sees. Roolikarp ise on täiesti uus, seega seda ei kahtlustaks. Kas võib olla see probleem tingitud nõrgast roolivõimupumbast? Või on hoopis õli liialt ülekuumenenud ja lisama peaks hoopis täiendava jahutusradika? Kas on kellelgi kogemusi võimsamate roolivõimupumpadega? Näiteks http://www.lowrangeoffroad.com/index.ph ... ulley.html pakub suurema surve ja tootlikusega mudelit. Küsimus on muidugi selles, ega see roolikarbile halvasti mõju?

Parimat,

Rünno

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: L Aug 10, 2013 11:27 am
Postitas inseneer
No selge, kui mullid sees, siis järelikult keeb.
Tuleb tagasivoolule radikas vahele ehitada.

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: T Aug 27, 2013 5:17 pm
Postitas marxkoll
Sõidan siiani originaal karbi ja võimendiga, all 36 tolli rehvid ja pole kordagi probleeme olnud, on irdunud karp raamist aga muidu kõik ok. Vaata torud voolikud järjest üle kuskil viga.

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: T Aug 27, 2013 8:45 pm
Postitas Madis
Vaheta esmalt õli

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: K Aug 28, 2013 11:44 am
Postitas nelikjooksja
Tere!

uus pump, uus roolikarp ja uus õli. Ikkagi vahepeal muutub raskeks...Selline tunne, et pumbal ei jätku tootlikust. Õlina on kasutusel spetsiaalne õli roolivõimude jaoks.

Mida veel kontrollida?

Parimat,

Rünno

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: K Aug 28, 2013 2:42 pm
Postitas rommel
Mul on sarnane mure. Vägisi tekib küsimus millistel alustel töötab "kiirusetundlik roolivõimendi"? Äkki on seal veel miskine elektrooniline jubin mis pumbale (vale)signaali annab? Või on ikkagi tegu puhtalt mehaanilise lahendusega?

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: K Aug 28, 2013 8:49 pm
Postitas nelikjooksja
Igakaks juhuks täpsustan veel sümptomeid. Rool muutub raskeks mingil hetkel. Siis läheb pisut aega mööda ja keerab jälle. Tundub just, et kohapeal manööverdades ei jätku pumbal tootlikkust või on seal pumbal mingi "tagasilöögiklapp".

Rünno

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: K Aug 28, 2013 9:27 pm
Postitas LR90
Ega Sul seda viga ei ole...
http://www.youtube.com/watch?v=bqPF_SNueyg ?

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: K Aug 28, 2013 10:46 pm
Postitas nelikjooksja
Roolikardaan on ka täiesti uus. Ma pigem kahtlustan mingit pumba sisemist ülerõhuklappi. Ma muidugi täpselt selle pumba ehitust ei tea .

Parimat,

Rünno

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: R Aug 30, 2013 7:19 pm
Postitas marxkoll
Mul on keerand raamiküljest karbi lahti kui rattad olid roopas kinni ja kasutan lumesahka talvel koguaeg , mis lisab lisaraskust ja kruttimist on ikka ka! Kas sul kuskil miskit stutsi või toru pole kasutatud mis on peenem? Nüüd sai lisatud raamile veel sendine metallplaat raami sisse, et karp kinni olex korralikult!

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: T Sept 03, 2013 10:21 pm
Postitas nelikjooksja
Lugesin netist roolivõimuprobleemide kohta ja tekkis mõte, et äkki on viga selles vale õli kasutamises. Hetkel on süsteemis roolivõimuõli, mitte ATF? Kas peaks asendama? Äkki on tõesti see õli liialt paks ja pump ei saa piisavalt toidet? Kas on vahet ka, millist ATF-i roolisüsteemi panna?

Parimat,

Rünno

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: R Sept 06, 2013 11:20 am
Postitas nelikjooksja
Vahetasin õli ära. Nüüd on uus punane ATF sees ja muudatust pole. Ikkagi kahtlustan mingit nõrka tagasivooluklappi. Pump annab ju kogu aeg survet. Seega peab kusagil olema mingi "ülerõhuklapp"?

Nõutu,

Rünno

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: R Sept 06, 2013 12:55 pm
Postitas rommel
Kui sama süsteem on mis 2002 runneril siis klapi asukoha leiad alates lk31 joonistest.
https://docs.google.com/file/d/0B4-QOr3 ... li=1&hl=en

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: P Sept 08, 2013 8:47 pm
Postitas nelikjooksja
Uurisin vana roolivõimupumpa. Väljundi eemaldamisel tuleb nähtavale mingi kolb, millel on vedru all. Sellel "kolvil" tundub ka vedru sees olema. Mis on selle vidina funktsioon? Kas nende vedrude survetega saaks muuta äkki pumba väljundsurvet? Lisaks on küsimus veel roolikarbi osas. Kas seal on ka mingi vedru, mis suunab surve liigse rõhu korral "avariikanalisse"?

Parimat,

nno@lahendust.otsimas

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: E Jaan 06, 2014 8:49 pm
Postitas sirr
on muutusi või lahendus?