1. leht 1-st
Comeup vintside pneumosidur
Postitatud: N Okt 19, 2006 1:55 pm
Postitas Landy
Leidsin comeup kodulehelt sellise lisavidina:
http://www.comeupwinch.com/en/pdt-dc-acc-ac.php
Kuidas,mis mudelitel ja milleks seda kasutatakse?
Re: Comeup vintside lisavarustus
Postitatud: N Okt 19, 2006 3:13 pm
Postitas jazz777
See on üks jube hea vidin, mis autovintside mudelitele peaks kõigile minema. Tõlkes õhk-sidur, mis tegelikult tähendab seda:
Ilma selle jubinata - vintsman vabastas luku free-spoolile, kõnnib trossiga puu juurde, siis kõnnib tagasi, et lukk kinni keerata, siis avastab, et tross on lahti tulnud ja läheb tagasi puu juurde seda kinnitama ja alles siis hakkad sina vintsima.
Selle vidinaga - valge mees vajutab autos nuppu, vints läheb free-spoolile, vintsman tormab puuni, kinnitab trossi, seejärel vajutad uuesti nuppu, vints lukustub ja hakkadki suristama.
Lisaks on vaja muidugi kompressorit, et õhku anda ja üks keeruline elektriskeem (nagu olen aru saanud) kokku ühendada.
Re: Comeup vintside lisavarustus
Postitatud: N Okt 19, 2006 5:07 pm
Postitas Landy
jazz777 kirjutas:Lisaks on vaja muidugi kompressorit, et õhku anda ja üks keeruline elektriskeem (nagu olen aru saanud) kokku ühendada.
Olen sellest vidinast kuulnud ja ei osanud kohe kuidagi kokku viia. No kompressor on tänapäeval juba paljudes autodes olemas, aga mis elektri vidin sinna veel juurde tuleb aretada?
Re: Comeup vintside lisavarustus
Postitatud: N Okt 19, 2006 6:51 pm
Postitas Maasturid
Mina panin (ilmselt esimesena) oma Toyotale selle vidina juba peale aga ei läinud see mitte ludinal.
Nimelt on see vidin mõeldud hüdra vintsidele ja keere ei sobi kokku näitkeks DV9000 ja teiste mudelitega.
Minul lahendas selle probleemi treiel,kes tegi vidina vintsile sobivaks.
Kui õhtud "pimedamaks" lähevad lubas treiel mulle neid õhk sidureid omal käel valmistada ning kui asi toimib pakun ka teistele
Postitatud: N Okt 19, 2006 8:05 pm
Postitas Landy
Äkki seletad veidi tööpõhimõtet. Kas survestamine vabastab piduri ja uuesti õhku välja lastes pidur taas lukustatakse?
Postitatud: N Okt 19, 2006 8:09 pm
Postitas Maasturid
Landy kirjutas:Äkki seletad veidi tööpõhimõtet. Kas survestamine vabastab piduri ja uuesti õhku välja lastes pidur taas lukustatakse?
Just nii see toimib.
Postitatud: N Okt 19, 2006 8:23 pm
Postitas Landy
tom76 kirjutas:Landy kirjutas:Äkki seletad veidi tööpõhimõtet. Kas survestamine vabastab piduri ja uuesti õhku välja lastes pidur taas lukustatakse?
Just nii see toimib.
Kuidas oled jaganud kompressorist õhu jagamise difrilukule ja vintsile? Kas vahel eraldi manuaalne klapp või oled mingi elektrilise penumaatilise vidina vahele pannud?
Postitatud: N Okt 19, 2006 8:33 pm
Postitas Maasturid
Landy kirjutas:Kuidas oled jaganud kompressorist õhu jagamise difrilukule ja vintsile? Kas vahel eraldi manuaalne klapp või oled mingi elektrilise penumaatilise vidina vahele pannud?
Kuna mul oli ARB kompressoril tagalukule minev väljund vaba(seal LOCK RIGHT) siis seda ma vintsile mineva õhu juhtimiseks ära kasutasingi.
Mida siin ikka pikalt seletada,toimib täpselt samamoodi kui ARB diffri lukustamine ja vabastamine.

Postitatud: N Okt 19, 2006 9:53 pm
Postitas Landy
tom76 kirjutas:Kuna mul oli ARB kompressoril tagalukule minev väljund vaba(seal LOCK RIGHT) siis seda ma vintsile mineva õhu juhtimiseks ära kasutasingi.
Mida siin ikka pikalt seletada,toimib täpselt samamoodi kui ARB diffri lukustamine ja vabastamine.

Siis sulju lihtne. Mul endal lukke pole ja ilmselt niipea ei tule,kuid plaanis üks suvaline kopressor autosse rehvide täitmiseks installida. Mõtlen justkuidas selt õhu väljutamine ja selle juhtimine kahendada, kui selline vidin soov vintsile panna.
Postitatud: R Okt 20, 2006 11:15 am
Postitas isakene
Kui kellelgi on vaja pneumojagajaid, nii elektrilisi kui ka manuaalseid, voolikuid,ühendusliitmikke ja muud pneumaatikamudru, siis võib alati minu poole pöörduda

Hea meelega aitan ka süsteemi koostamisel.
56 486769
isakene@gmail.com
Postitatud: R Okt 20, 2006 11:54 am
Postitas tanel
Mitte et neoludiiti siin mängida, aga natuke üle pakkudes küsiks - kas selle vidina mõte on kogu setupi komplitseeritumaks ajada (loe: rohkem sõlmi, mis võivad saba panna) ja osta omale võimalus keset metsa freespooli soovimatuks kadumiseks?
Samamoodi vabastab vintsmani jooksmisest ju lihtsalt mootoriga trossi välja kerimine...
Aga ärge võtke isiklikult, lihtsalt, mina seda omale ei paneks... Vintsmanina jooksnud küll ja see üks lisaots pole kunagi konti murdnud.
Postitatud: R Okt 20, 2006 12:06 pm
Postitas Veiko
Mootoriga trossi välja kerimine võtab igaviku.Võistlustel ona aga iga minut arvel.Selle lisa otsa jooksmise asemel saaks midagi kasulikumat teha nagu näiteks juhi suunamine.
Ma olen mõelud tõsiselt selle paigaldamisest võistlus autole.Vähemalt ette.
Kuna ma isiklikut ei ole seda jubinat veel elusalt näinud siis on lõplik otsus hetkel ootel.
Veiko
Postitatud: R Okt 20, 2006 1:20 pm
Postitas jazz777
Landy kirjutas:Mul endal lukke pole ja ilmselt niipea ei tule,kuid plaanis üks suvaline kopressor autosse rehvide täitmiseks installida. Mõtlen justkuidas selt õhu väljutamine ja selle juhtimine kahendada, kui selline vidin soov vintsile panna.
Jagamiseks rehvide pumpamisel ei ole IMHO küll mõtet mingit hüper-super pneumo-elektri-elektroonika klappe toppida. Ise kasutan kompressorit rehvide pumpamiseks ja jagaja puhumiseks sellisel viisil
http://www.zone.ee/tuukerjazz/kompressor/
Ehk siis õhu väljutamine on kahendatud (uus kihvt termin) lihtlabase kolmiku ja kahe kuulkraani abiga, millest teise tõin mugava inimesena omale nina ette (klaasi kohal).
Postitatud: R Okt 20, 2006 1:28 pm
Postitas tanel
Veiko kirjutas:Mootoriga trossi välja kerimine võtab igaviku.Võistlustel ona aga iga minut arvel.Selle lisa otsa jooksmise asemel saaks midagi kasulikumat teha nagu näiteks juhi suunamine.
Võistlustel võib täiesti asjaks olla jah, nõus... seal tehnikale nagunii pai ei tehta ja olulisemad tagavarajupid kastis kaasa loksumas. Ma enesekeskselt tüüpi "metsast seenelt vaja välja koju saada" vaatenurgast käsitlesin.