http://www.finlandoffroad.fi/index.php
Kas on ka siit foorumist minejaid/tulijaid?
Finland Offroad Tour 2013 27.07-09.08.2013
Moderaator: Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: L Okt 01, 2011 12:19 pm
- Asukoht: Soome / Heinola
Finland Offroad Tour 2013 27.07-09.08.2013
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
Re: Finland Offroad Tour 2013 27.07-09.08.2013
kas oled minemas?
päris naljaks oleks terve trip kaasa teha aga kes krt sealt kaugelt tagasi viitsib tulla pärast
päris naljaks oleks terve trip kaasa teha aga kes krt sealt kaugelt tagasi viitsib tulla pärast

- tegelinsky
- Fitting 38"
- Postitusi: 216
- Liitunud: L Nov 03, 2007 2:06 pm
- Asukoht: Sastamala/Pärnu
- Kontakt:
Re: Finland Offroad Tour 2013 27.07-09.08.2013
Paistab päris pull värk olema...kas keegi on sel üritusel eelnevalt osalenud ka...mõtlen siis siinse foorumi seltskonnast? Tahaks mingi osa sellest kaasa teha võimalusel...hetkel kahjuks pole aimugi millistel kuupäevadel
http://www.soodaprits.ee
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: Finland Offroad Tour 2013 27.07-09.08.2013
Tere!
Jõudsin täna just tagasi Soomest sellelt ürituselt. Võtsin osa 2 päeva. Maastik on ikka totaalselt teistsugune ja ka nõuded masinale;) (juhist ei tasu mitte rääkidagi:P). Kõige olulisemaks asjaks auto juures on korralik karterikaitse. Kuna rada on tohutult kivine (loe: kaljune), siis on "müksud" vältimatud. Lisaks veel mõned tähelepanekud algajalt sõitjalt. Tagasilla lukk oli väga abiks asi. Kui ikka kõlgud 2 kivi peal diagonaalis, siis ilma selleta omal jõul minema ei saa. Vints on ka hädajajalik. Mida suurem rehv all on, seda kergem on kivivälja ületada. Minul olid all 33x12,5. Oleks tahtnud 35 kõrgust... Kuna rajad looklevad puude vahel, siis on lühemal autol märkimisväärne eelis;). Klasse oli kokku kolm. Tasub minna kõige karmimasse klassi. Mina oma 4Runneriga sain seal hakkma. Järgmine aasta võtan juba pikemalt selle ürituse ette. Üldkokkuvõttes on tegemist Jaani/Jõulusafari tüüpi üritusega. Iga päev on eri piirkonna offroadklubi korraldada.
Kui on mingeid konkreetseid küsimusi, siis andke aga tulla! Mingid pildid tekivad ka mingi aeg.
Soovitan,
Rünno
Jõudsin täna just tagasi Soomest sellelt ürituselt. Võtsin osa 2 päeva. Maastik on ikka totaalselt teistsugune ja ka nõuded masinale;) (juhist ei tasu mitte rääkidagi:P). Kõige olulisemaks asjaks auto juures on korralik karterikaitse. Kuna rada on tohutult kivine (loe: kaljune), siis on "müksud" vältimatud. Lisaks veel mõned tähelepanekud algajalt sõitjalt. Tagasilla lukk oli väga abiks asi. Kui ikka kõlgud 2 kivi peal diagonaalis, siis ilma selleta omal jõul minema ei saa. Vints on ka hädajajalik. Mida suurem rehv all on, seda kergem on kivivälja ületada. Minul olid all 33x12,5. Oleks tahtnud 35 kõrgust... Kuna rajad looklevad puude vahel, siis on lühemal autol märkimisväärne eelis;). Klasse oli kokku kolm. Tasub minna kõige karmimasse klassi. Mina oma 4Runneriga sain seal hakkma. Järgmine aasta võtan juba pikemalt selle ürituse ette. Üldkokkuvõttes on tegemist Jaani/Jõulusafari tüüpi üritusega. Iga päev on eri piirkonna offroadklubi korraldada.
Kui on mingeid konkreetseid küsimusi, siis andke aga tulla! Mingid pildid tekivad ka mingi aeg.
Soovitan,
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com