1. leht 1-st

Tõstevedrud - head ja paremad

Postitatud: E Mär 18, 2013 8:40 pm
Postitas amevier
Käsil tõstevedrude soetamine - isiklik kogemus puudub, saada on erinevaid - Ironman, Dobinson, OME, Terrain Tamer jne.
Ühtegi head teemat foorumist selle kohta ei leidnud. Kellelegi ei meeldinud Ironman, Dobinson pidi väga hea olema jne.

Milliseid eelistate, hinna ja kvaliteedi parim suhe millistel?

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitatud: E Mär 18, 2013 10:35 pm
Postitas sambla-aadu
Dobinson.

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitatud: E Mär 18, 2013 10:35 pm
Postitas inseneer
Dobinson

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitatud: E Mär 18, 2013 10:40 pm
Postitas uputaja
OME kestis TR1/TR3 Landcruiseri all ca 3. aastat, peale seda muutusid hapupiimaks. Dobinson kestab täitsa põlvest põlve.

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitatud: E Mär 18, 2013 10:53 pm
Postitas inseneer
uputaja kirjutas:OME kestis TR1/TR3 Landcruiseri all ca 3. aastat, peale seda muutusid hapupiimaks. Dobinson kestab täitsa põlvest põlve.
OME purunemist pikal vibratsioonil olen ise näinud. Dobinson samas jäi kenasti kestma.

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitatud: T Mär 19, 2013 2:04 am
Postitas amevier
Kas keegi on midagi kuulnud Dobinsoni viimase aja kvaliteediprobleemidest?

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitatud: T Mär 19, 2013 5:31 pm
Postitas Madis
Näinud 2-el lj70 võistlusautol enne ja pärast võistlust auto kõrgust tutikate Dobinsons`idega . Silma järgi miinus 5 senti. Pask.

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitatud: T Mär 19, 2013 5:36 pm
Postitas inseneer
Madis kirjutas:Näinud 2-el lj70 võistlusautol enne ja pärast võistlust auto kõrgust tutikate Dobinsons`idega . Silma järgi miinus 5 senti. Pask.

Ei vaidle, uuel vedrul toimubki kohe väsimus ja peale seda jääb muutumatuks.

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitatud: T Mär 19, 2013 6:57 pm
Postitas amevier
Madis kirjutas:Näinud 2-el lj70 võistlusautol enne ja pärast võistlust auto kõrgust tutikate Dobinsons`idega . Silma järgi miinus 5 senti. Pask.
Mida ise soovitad siis Dobinsoni pasa asemele?

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitatud: T Mär 19, 2013 10:42 pm
Postitas Madis
amevier kirjutas:
Madis kirjutas:Näinud 2-el lj70 võistlusautol enne ja pärast võistlust auto kõrgust tutikate Dobinsons`idega . Silma järgi miinus 5 senti. Pask.
Mida ise soovitad siis Dobinsoni pasa asemele?
Mis auto?

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitatud: T Mär 19, 2013 10:52 pm
Postitas Viido
Mis on tõstevedru ?
ehk tal on täiendavad omadused ? Peale tõstmise ?
Kannatavad täiendavat kaalu?
töötab tehasejunnist ehk erinevalt ?

Pask ? Millega võrreldes ?
võrrelda saab kahte või enamat asja ...
Seda , et kindel vedru on mõeldud töötama kindla amordiga koos - ei panda tähelegi.

Reeglina annab "hea lahenduse" tõsteklots ja aastaid sissetöötanud originaalamort !!!

Ehk on süvenemisest veidi kasu ...http://www.dobinsonsprings.com/index.php

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitatud: K Mär 20, 2013 8:58 am
Postitas Madis
MIda soovitan? Soovitan Dobinsoni, sest siis rahunevad dobinsoni müüjad maha.
Kui müüja on pädev, siis tõepoolest paneb kombo kokku. Ilmselt nende kahe lössisdobinsonivedrudega sõiduki amordid olid pahad - mõlemal Konid (1-el raid, 2-sel heavy track) Ja üldse oli kõik valesti ja pahasti. Ah jah - üks wrangler rohelistel vedrudel kah urritab nina maa poole. Ilmselt kah valed amordid (raid).
Nii et pane dobinsonid. Ja õige amort. Aga selle ütleb sulle siis vedrumüüja. :roll:

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitatud: K Mär 20, 2013 9:48 am
Postitas uputaja
Huvitav. Kui mul kunagi(2008) LC70 oli, siis sinna said ühed vanad võistlusauto +3" Dobinsonid alla torgatud. Polnud nad lössis ega miskit.
Ehk on uuema aja kvaliteet nii palju langenud, et enam ei seisa.

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitatud: K Mär 20, 2013 2:31 pm
Postitas Andrus Michelis
Madis kirjutas:MIda soovitan? Soovitan Dobinsoni, sest siis rahunevad dobinsoni müüjad maha.
Kui müüja on pädev, siis tõepoolest paneb kombo kokku. Ilmselt nende kahe lössisdobinsonivedrudega sõiduki amordid olid pahad - mõlemal Konid (1-el raid, 2-sel heavy track) Ja üldse oli kõik valesti ja pahasti. Ah jah - üks wrangler rohelistel vedrudel kah urritab nina maa poole. Ilmselt kah valed amordid (raid).
Nii et pane dobinsonid. Ja õige amort. Aga selle ütleb sulle siis vedrumüüja. :roll:
Täiesti nõus. Ja kehtib kaugeltki mitte ainult Dobinsonile. Ja lisan veel, et kui amordid on Konid, siis võid suvalised vedrud panna ja ikka on hea. :twisted:

andrus&mulon16 LC120vedru kodus ja hunnik erinevaid amorte(sh ka heavy trackid) ja ikkagi on asi ideaalist kaugel.

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitatud: K Mär 20, 2013 2:59 pm
Postitas amevier
Ma sain praegu aru nii, suures plaanis:
Reguleeritava jäikusega amordiga on kõik vedrud ok, kuna reguleerimisega on võimalik saavutada optimaalne vedru/amordi koostöö?
Mittereguleeritavate amortide puhul soetada ühe tootja pakutav komplekt vedru+amort? Eeldades, et tootja on püüdnud asju üksteisele sobivana valmistada.