Tõstevedrud - head ja paremad

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Tõstevedrud - head ja paremad

Postitus Postitas amevier »

Käsil tõstevedrude soetamine - isiklik kogemus puudub, saada on erinevaid - Ironman, Dobinson, OME, Terrain Tamer jne.
Ühtegi head teemat foorumist selle kohta ei leidnud. Kellelegi ei meeldinud Ironman, Dobinson pidi väga hea olema jne.

Milliseid eelistate, hinna ja kvaliteedi parim suhe millistel?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitus Postitas sambla-aadu »

Dobinson.
51963080
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitus Postitas inseneer »

Dobinson
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitus Postitas uputaja »

OME kestis TR1/TR3 Landcruiseri all ca 3. aastat, peale seda muutusid hapupiimaks. Dobinson kestab täitsa põlvest põlve.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitus Postitas inseneer »

uputaja kirjutas:OME kestis TR1/TR3 Landcruiseri all ca 3. aastat, peale seda muutusid hapupiimaks. Dobinson kestab täitsa põlvest põlve.
OME purunemist pikal vibratsioonil olen ise näinud. Dobinson samas jäi kenasti kestma.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitus Postitas amevier »

Kas keegi on midagi kuulnud Dobinsoni viimase aja kvaliteediprobleemidest?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitus Postitas Madis »

Näinud 2-el lj70 võistlusautol enne ja pärast võistlust auto kõrgust tutikate Dobinsons`idega . Silma järgi miinus 5 senti. Pask.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitus Postitas inseneer »

Madis kirjutas:Näinud 2-el lj70 võistlusautol enne ja pärast võistlust auto kõrgust tutikate Dobinsons`idega . Silma järgi miinus 5 senti. Pask.

Ei vaidle, uuel vedrul toimubki kohe väsimus ja peale seda jääb muutumatuks.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitus Postitas amevier »

Madis kirjutas:Näinud 2-el lj70 võistlusautol enne ja pärast võistlust auto kõrgust tutikate Dobinsons`idega . Silma järgi miinus 5 senti. Pask.
Mida ise soovitad siis Dobinsoni pasa asemele?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitus Postitas Madis »

amevier kirjutas:
Madis kirjutas:Näinud 2-el lj70 võistlusautol enne ja pärast võistlust auto kõrgust tutikate Dobinsons`idega . Silma järgi miinus 5 senti. Pask.
Mida ise soovitad siis Dobinsoni pasa asemele?
Mis auto?
TR3 BHC
Madis 5115033
Viido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Sept 21, 2006 4:46 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitus Postitas Viido »

Mis on tõstevedru ?
ehk tal on täiendavad omadused ? Peale tõstmise ?
Kannatavad täiendavat kaalu?
töötab tehasejunnist ehk erinevalt ?

Pask ? Millega võrreldes ?
võrrelda saab kahte või enamat asja ...
Seda , et kindel vedru on mõeldud töötama kindla amordiga koos - ei panda tähelegi.

Reeglina annab "hea lahenduse" tõsteklots ja aastaid sissetöötanud originaalamort !!!

Ehk on süvenemisest veidi kasu ...http://www.dobinsonsprings.com/index.php
Muusika ei aita hambavalu vastu... nii et:
http://www.offroadpartner.ee

Viido Laane
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitus Postitas Madis »

MIda soovitan? Soovitan Dobinsoni, sest siis rahunevad dobinsoni müüjad maha.
Kui müüja on pädev, siis tõepoolest paneb kombo kokku. Ilmselt nende kahe lössisdobinsonivedrudega sõiduki amordid olid pahad - mõlemal Konid (1-el raid, 2-sel heavy track) Ja üldse oli kõik valesti ja pahasti. Ah jah - üks wrangler rohelistel vedrudel kah urritab nina maa poole. Ilmselt kah valed amordid (raid).
Nii et pane dobinsonid. Ja õige amort. Aga selle ütleb sulle siis vedrumüüja. :roll:
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitus Postitas uputaja »

Huvitav. Kui mul kunagi(2008) LC70 oli, siis sinna said ühed vanad võistlusauto +3" Dobinsonid alla torgatud. Polnud nad lössis ega miskit.
Ehk on uuema aja kvaliteet nii palju langenud, et enam ei seisa.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Madis kirjutas:MIda soovitan? Soovitan Dobinsoni, sest siis rahunevad dobinsoni müüjad maha.
Kui müüja on pädev, siis tõepoolest paneb kombo kokku. Ilmselt nende kahe lössisdobinsonivedrudega sõiduki amordid olid pahad - mõlemal Konid (1-el raid, 2-sel heavy track) Ja üldse oli kõik valesti ja pahasti. Ah jah - üks wrangler rohelistel vedrudel kah urritab nina maa poole. Ilmselt kah valed amordid (raid).
Nii et pane dobinsonid. Ja õige amort. Aga selle ütleb sulle siis vedrumüüja. :roll:
Täiesti nõus. Ja kehtib kaugeltki mitte ainult Dobinsonile. Ja lisan veel, et kui amordid on Konid, siis võid suvalised vedrud panna ja ikka on hea. :twisted:

andrus&mulon16 LC120vedru kodus ja hunnik erinevaid amorte(sh ka heavy trackid) ja ikkagi on asi ideaalist kaugel.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Tõstevedrud - head ja paremad

Postitus Postitas amevier »

Ma sain praegu aru nii, suures plaanis:
Reguleeritava jäikusega amordiga on kõik vedrud ok, kuna reguleerimisega on võimalik saavutada optimaalne vedru/amordi koostöö?
Mittereguleeritavate amortide puhul soetada ühe tootja pakutav komplekt vedru+amort? Eeldades, et tootja on püüdnud asju üksteisele sobivana valmistada.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”