Tõstevedrud - head ja paremad
Moderaator: Moderators
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Tõstevedrud - head ja paremad
Käsil tõstevedrude soetamine - isiklik kogemus puudub, saada on erinevaid - Ironman, Dobinson, OME, Terrain Tamer jne.
Ühtegi head teemat foorumist selle kohta ei leidnud. Kellelegi ei meeldinud Ironman, Dobinson pidi väga hea olema jne.
Milliseid eelistate, hinna ja kvaliteedi parim suhe millistel?
Ühtegi head teemat foorumist selle kohta ei leidnud. Kellelegi ei meeldinud Ironman, Dobinson pidi väga hea olema jne.
Milliseid eelistate, hinna ja kvaliteedi parim suhe millistel?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: Tõstevedrud - head ja paremad
Dobinson
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Tõstevedrud - head ja paremad
OME kestis TR1/TR3 Landcruiseri all ca 3. aastat, peale seda muutusid hapupiimaks. Dobinson kestab täitsa põlvest põlve.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: Tõstevedrud - head ja paremad
OME purunemist pikal vibratsioonil olen ise näinud. Dobinson samas jäi kenasti kestma.uputaja kirjutas:OME kestis TR1/TR3 Landcruiseri all ca 3. aastat, peale seda muutusid hapupiimaks. Dobinson kestab täitsa põlvest põlve.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Tõstevedrud - head ja paremad
Kas keegi on midagi kuulnud Dobinsoni viimase aja kvaliteediprobleemidest?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Tõstevedrud - head ja paremad
Näinud 2-el lj70 võistlusautol enne ja pärast võistlust auto kõrgust tutikate Dobinsons`idega . Silma järgi miinus 5 senti. Pask.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: Tõstevedrud - head ja paremad
Madis kirjutas:Näinud 2-el lj70 võistlusautol enne ja pärast võistlust auto kõrgust tutikate Dobinsons`idega . Silma järgi miinus 5 senti. Pask.
Ei vaidle, uuel vedrul toimubki kohe väsimus ja peale seda jääb muutumatuks.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Tõstevedrud - head ja paremad
Mida ise soovitad siis Dobinsoni pasa asemele?Madis kirjutas:Näinud 2-el lj70 võistlusautol enne ja pärast võistlust auto kõrgust tutikate Dobinsons`idega . Silma järgi miinus 5 senti. Pask.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Tõstevedrud - head ja paremad
Mis auto?amevier kirjutas:Mida ise soovitad siis Dobinsoni pasa asemele?Madis kirjutas:Näinud 2-el lj70 võistlusautol enne ja pärast võistlust auto kõrgust tutikate Dobinsons`idega . Silma järgi miinus 5 senti. Pask.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Re: Tõstevedrud - head ja paremad
Mis on tõstevedru ?
ehk tal on täiendavad omadused ? Peale tõstmise ?
Kannatavad täiendavat kaalu?
töötab tehasejunnist ehk erinevalt ?
Pask ? Millega võrreldes ?
võrrelda saab kahte või enamat asja ...
Seda , et kindel vedru on mõeldud töötama kindla amordiga koos - ei panda tähelegi.
Reeglina annab "hea lahenduse" tõsteklots ja aastaid sissetöötanud originaalamort !!!
Ehk on süvenemisest veidi kasu ...http://www.dobinsonsprings.com/index.php
ehk tal on täiendavad omadused ? Peale tõstmise ?
Kannatavad täiendavat kaalu?
töötab tehasejunnist ehk erinevalt ?
Pask ? Millega võrreldes ?
võrrelda saab kahte või enamat asja ...
Seda , et kindel vedru on mõeldud töötama kindla amordiga koos - ei panda tähelegi.
Reeglina annab "hea lahenduse" tõsteklots ja aastaid sissetöötanud originaalamort !!!
Ehk on süvenemisest veidi kasu ...http://www.dobinsonsprings.com/index.php
Re: Tõstevedrud - head ja paremad
MIda soovitan? Soovitan Dobinsoni, sest siis rahunevad dobinsoni müüjad maha.
Kui müüja on pädev, siis tõepoolest paneb kombo kokku. Ilmselt nende kahe lössisdobinsonivedrudega sõiduki amordid olid pahad - mõlemal Konid (1-el raid, 2-sel heavy track) Ja üldse oli kõik valesti ja pahasti. Ah jah - üks wrangler rohelistel vedrudel kah urritab nina maa poole. Ilmselt kah valed amordid (raid).
Nii et pane dobinsonid. Ja õige amort. Aga selle ütleb sulle siis vedrumüüja.
Kui müüja on pädev, siis tõepoolest paneb kombo kokku. Ilmselt nende kahe lössisdobinsonivedrudega sõiduki amordid olid pahad - mõlemal Konid (1-el raid, 2-sel heavy track) Ja üldse oli kõik valesti ja pahasti. Ah jah - üks wrangler rohelistel vedrudel kah urritab nina maa poole. Ilmselt kah valed amordid (raid).
Nii et pane dobinsonid. Ja õige amort. Aga selle ütleb sulle siis vedrumüüja.

TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Tõstevedrud - head ja paremad
Huvitav. Kui mul kunagi(2008) LC70 oli, siis sinna said ühed vanad võistlusauto +3" Dobinsonid alla torgatud. Polnud nad lössis ega miskit.
Ehk on uuema aja kvaliteet nii palju langenud, et enam ei seisa.
Ehk on uuema aja kvaliteet nii palju langenud, et enam ei seisa.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Tõstevedrud - head ja paremad
Täiesti nõus. Ja kehtib kaugeltki mitte ainult Dobinsonile. Ja lisan veel, et kui amordid on Konid, siis võid suvalised vedrud panna ja ikka on hea.Madis kirjutas:MIda soovitan? Soovitan Dobinsoni, sest siis rahunevad dobinsoni müüjad maha.
Kui müüja on pädev, siis tõepoolest paneb kombo kokku. Ilmselt nende kahe lössisdobinsonivedrudega sõiduki amordid olid pahad - mõlemal Konid (1-el raid, 2-sel heavy track) Ja üldse oli kõik valesti ja pahasti. Ah jah - üks wrangler rohelistel vedrudel kah urritab nina maa poole. Ilmselt kah valed amordid (raid).
Nii et pane dobinsonid. Ja õige amort. Aga selle ütleb sulle siis vedrumüüja.

andrus&mulon16 LC120vedru kodus ja hunnik erinevaid amorte(sh ka heavy trackid) ja ikkagi on asi ideaalist kaugel.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Tõstevedrud - head ja paremad
Ma sain praegu aru nii, suures plaanis:
Reguleeritava jäikusega amordiga on kõik vedrud ok, kuna reguleerimisega on võimalik saavutada optimaalne vedru/amordi koostöö?
Mittereguleeritavate amortide puhul soetada ühe tootja pakutav komplekt vedru+amort? Eeldades, et tootja on püüdnud asju üksteisele sobivana valmistada.
Reguleeritava jäikusega amordiga on kõik vedrud ok, kuna reguleerimisega on võimalik saavutada optimaalne vedru/amordi koostöö?
Mittereguleeritavate amortide puhul soetada ühe tootja pakutav komplekt vedru+amort? Eeldades, et tootja on püüdnud asju üksteisele sobivana valmistada.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.