Kes ja kus tõstaks veidi?

Teeme biznist? Plekk sulle kurgid mulle ja kurgivesi kolmandele. Igasugune muu biznez jutt, mis ei sobi ei Müügi ega Ostu alla või on muud pidi hämara taustaga.

Moderaatorid: jr, boob, Moderators

Vasta
kenni
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: T Okt 03, 2006 4:04 pm
Asukoht: Tallinn

Kes ja kus tõstaks veidi?

Postitus Postitas kenni »

Jutt siis Navarast. Et tahaks tõsta veidi. Olen kuulnud, et taha silla ja kere vahele pannakse BMW e30 keerdvedrud (või siis Opel). Kui keeruline seda teostada on ja kas leiduks keegi selline, kes seda teha oskaks? Torsooni peale keeramisega saaksin ise hakkama aga see vedru-värk käib üle jõu. :oops:
Samas vedeleb kuuri nurgas üks vints, mis ideaalis võiks ka auto küljes ilutseda :roll: ...muidugi ei oska ma ka seda paigaldada ja eriti palju pappi välja käia ei taha, nagu keskmine kade eestlane ikka :lol:
Aga igasugu kasulike näpunäidete eest oleksin väga tänulik :wink:
zhadow
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: T Aug 01, 2006 12:41 pm

Postitus Postitas zhadow »

Ilmselt ta mõtles Nissan Pick-Up Navarat, D22 mudeliks nimetati seda põlvkonda vist.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Tagasillale saab keerdvedrud paika, see pole probleem, kogemused, vedrud ja vahendid on olemas. Aga esisillale ikkagi ainult torsioonikeeramine...

56 486769
isakene@gmail.com
zhadow
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: T Aug 01, 2006 12:41 pm

Postitus Postitas zhadow »

isakene kirjutas:Tagasillale saab keerdvedrud paika, see pole probleem, kogemused, vedrud ja vahendid on olemas. Aga esisillale ikkagi ainult torsioonikeeramine...
Minu D21-l torsioone eriti keerata ei anna, vedrustuse käigu piiraja on risti ees, ainus võimalus oli uued õõtshoovad.

Loodetavasti on D22-l seal rohkem ruumi.
Kasutaja avatar
nymmik
Rock Crawler
Postitusi: 820
Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
Asukoht: Hüüru Tel.56357444
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

zhadow kirjutas:
isakene kirjutas:Tagasillale saab keerdvedrud paika, see pole probleem, kogemused, vedrud ja vahendid on olemas. Aga esisillale ikkagi ainult torsioonikeeramine...
Minu D21-l torsioone eriti keerata ei anna, vedrustuse käigu piiraja on risti ees, ainus võimalus oli uued õõtshoovad.

Loodetavasti on D22-l seal rohkem ruumi.
Minu D21-l on küll torsioonid põhja keeratud ja mingeid piirajaid pole, ainult et veovõllid on jube suure nurga all.
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
VW Amarok
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
kenni
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: T Okt 03, 2006 4:04 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kenni »

mul sõber lasi ka teha d22l sama trikki, et taha keerd ja eest torsooni peale. seal sai ikka päris korralikult peale kruttida :wink:
Marek504
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: T Okt 10, 2006 10:02 pm
Asukoht: rakvere

Postitus Postitas Marek504 »

mina tõstsin endaomal nt:keret (bodylift) ja on ka torsioonist tõstetud.autoks pole küll navara http://www.carrating.org/car.php?9183
Vasta

Mine “Bizniz”