1. leht 2-st
Ei suuda otsustada kas LSD või Lock Right
Postitatud: E Mär 04, 2013 7:19 pm
Postitas Werner
Masinaks siis Cherokee 4.0. Ei suuda otsustada kas paigaldada uued LSD kettad või hoopis Lock Right. Lock Right on hetkel nagu südamelähedasem. Samas vahel on vaja ka linnas sõita siis oleks LSD rehvisäästlikum. Rääkige, mis arvate.
Sillaks siis Dana 35
Re: Ei suuda otsustada kas LSD või Lock Right
Postitatud: E Mär 04, 2013 8:54 pm
Postitas vanapagan
LSD lased kohe laiali kui kuhugi sügavamale sisse jääd.
Re: Ei suuda otsustada kas LSD või Lock Right
Postitatud: E Mär 04, 2013 9:56 pm
Postitas laqkaraza
Lcoright on pikemas perspektiivis tookindlam ja lollikindlam - vahemaltvlaheb sild lukku vajadusel
Re: Ei suuda otsustada kas LSD või Lock Right
Postitatud: E Mär 04, 2013 10:19 pm
Postitas Movistar
vanapagan kirjutas:LSD lased kohe laiali kui kuhugi sügavamale sisse jääd.
Äkki täpsustad,et misasi seal laiali peaks minema ?
Re: Ei suuda otsustada kas LSD või Lock Right
Postitatud: T Mär 05, 2013 8:55 am
Postitas Maaks
Werner kirjutas:Samas vahel on vaja ka linnas sõita siis oleks LSD rehvisäästlikum.
Kuidas see LSD rehvisäästlikum oleks, või mida sa sellega üldse mõtlesid?
Ma ise arvaks, et avatud olekus lukk on "säästlikum", kuna laseb kurvides kummalgi rattal omasoodu pöörelda.
Re: Ei suuda otsustada kas LSD või Lock Right
Postitatud: T Mär 05, 2013 9:12 am
Postitas uputaja
LockRight nüüd küll miski kurvikiiruse lukk pole. Enamalt jaolt on "harva asfaldil sõitmine" igapäevane tegevus. Seega ole LS-iga rahul.
Re: Ei suuda otsustada kas LSD või Lock Right
Postitatud: T Mär 05, 2013 9:25 am
Postitas Werner
Hakkan Lock Righti kasuks otsustama. Kas keegi teab kuidas käitub sellne lukk juhul kui on vaja kiiresti kaheksa tiiru ümber laternaposti teha? Ja kui foori tagant lobjakaga kiirstart teha, kas siis hakkab tagumikku väga ära vedama?
Ja kas tellida USA-st või on kohapeal ka saadaval neid? Ehk on kellelgi tagasild üle kus see sees juba?
Aga missuguseid eeliseid on ja kas on LSD-l maastikul LockRighti ees?
Re: Ei suuda otsustada kas LSD või Lock Right
Postitatud: T Mär 05, 2013 9:36 am
Postitas laqkaraza
Werner kirjutas:Hakkan Lock Righti kasuks otsustama. Kas keegi teab kuidas käitub sellne lukk juhul kui on vaja kiiresti kaheksa tiiru ümber laternaposti teha? Ja kui foori tagant lobjakaga kiirstart teha, kas siis hakkab tagumikku väga ära vedama?
Ja kas tellida USA-st või on kohapeal ka saadaval neid? Ehk on kellelgi tagasild üle kus see sees juba?
Aga missuguseid eeliseid on ja kas on LSD-l maastikul LockRighti ees?
Lockright on silla lukk - ehk siis kui see rakendub antakse kogu tulev mootori jõud võrdselt mõlemale rattale ja koguaeg.
LSD aga "paindub" läbi ja sa ei tea mitte kunagi kui palju - kui nt jääd üle poolega kinni siis täoliselt LDS ei pruugi sind aidata, kuna kinni oleva ratta haardumine on nii hea, et LSD ei suuda vedada kinni olevat ratast. Lockright'iga seda muret ei ole, sest tema veab koguaeg ja mõlemat ratast ning tal pole võimalik "läbi painduda".
Mis puutub täisgaasil lobjaka peal startimisse siis jah, võib sul auto tagumik minna lappama. Aga samas läheks ta niikuinii kui haardumine on mõlemil rattal võrdne ja differ on lahtine. Ja vaevalt sa paugutad suure lobjakaga ainult tagaveoga.
Re: Ei suuda otsustada kas LSD või Lock Right
Postitatud: T Mär 05, 2013 9:40 am
Postitas Werner
Aga Lock Right ei vea ju kogu aeg. Mingil määral lubab ta ju rataste erinevat pöörlemist. Või olen ma valesti aru saanud? Kui nii siis ma keevitan silla tuugalt kokku? Aga päris nii see ju pole.
Re: Ei suuda otsustada kas LSD või Lock Right
Postitatud: T Mär 05, 2013 9:54 am
Postitas laqkaraza
Werner kirjutas:Aga Lock Right ei vea ju kogu aeg. Mingil määral lubab ta ju rataste erinevat pöörlemist. Või olen ma valesti aru saanud? Kui nii siis ma keevitan silla tuugalt kokku? Aga päris nii see ju pole.
Sild läheb lukku, kui veovõllid hakkavad erinevate kiirustega liikuma. Otsi googlest, saad rohkem infot

Re: Ei suuda otsustada kas LSD või Lock Right
Postitatud: T Mär 05, 2013 9:57 am
Postitas Werner
Pool tänast ööd tegelesin googeldamise ja Youtubega. Lihtsalt 100% lukk kõlab, et ongi kohe 100% (tööl kodus ja puhkehetkel)
Lukk pea olema kindel. Kõige parem oleks muidugi mehhaaniline lülitatav lukk. Siis pole küsimust kas on lukk või ei ole.
LSD on nagu kunagine kontroll lukk. Ees ta on ja lukus ka aga...
Lock Right nagu ma aru saan on Vedu taga Lukus vedu pole ei ole lukus.
Re: Ei suuda otsustada kas LSD või Lock Right
Postitatud: T Mär 05, 2013 10:17 am
Postitas laqkaraza
Werner kirjutas:... Lihtsalt 100% lukk kõlab, et ongi kohe 100% (tööl kodus ja puhkehetkel)
Aga mida sul vaja on? Alusta sellest.
Lockright läheb lukku, kui üks ratas nö kraapima hakkab, teoorias võib minna lukku manööverdamisel. Aga kui on mõlemal rattal võrdne vedu, siis ta ei ole lukus - sõltumata sellest kas vedu on peal või mitte.
Mis asi on LSD? Limited Slip Diferencial ehk piiratud libisemisega differ - see veab kaasa aga ei ole kunagi lukus.
Võibolla peaksid hoopis ARB lukkusid vaatama, siis saad neid ise oma suva ja tahtmise järgmi lukku panna.
Kui ma omale kunagi uurisin, siis lockright oleks maksnud 10KEEK ja ARB 15KEEK.
Re: Ei suuda otsustada kas LSD või Lock Right
Postitatud: T Mär 05, 2013 10:24 am
Postitas uputaja
Pigem jäta LS ja investeeri vintsi/rehvidesse. Tulemus saab hooga parem, sest 4.0 kompenseerib nii mõnegi puudujäägi.
Re: Ei suuda otsustada kas LSD või Lock Right
Postitatud: T Mär 05, 2013 10:28 am
Postitas Werner
Rehvid on 31 Insaturbo Saharad. Hetkel veljed liivapritsis ja värvimises. Vintsikarpi hakkan keevitama siis kui lumi läinud on (töökoja osas olen kodutu).
Re: Ei suuda otsustada kas LSD või Lock Right
Postitatud: N Mär 07, 2013 10:27 am
Postitas erik
Kui sul on hetkel sees LSD, siis on sul vaja lisaks Lock Right lukule endale, avatud difri korpust (junn, millele kinnitub taldrik ja kus sees on sateliidid), koos sellega tuleb teha ka hambumise sättimise töö ja muud sellega kaansevad lõbud. LR lukk on minu kogemustest lähtuvalt ainult metsamasina teema.
Täpsustusena rakendub see lukk kohe, kui kardaani pöördemoment erineb veovõllide omast. Ehk kiirendamisel ja aeglustamisel on see differ lukus. Millist mugavust see kaasa toob, võid juba ette kujutada.