Äkki oskab keegi midagi tarka välja pakkuda. Nagu willy teemas kirjutasin siis oli uazil nuka tekstoliidil südamik lahti ja hakkasin seda vahetama. Mingi ime läbi leidsin siis vända hammakalt kah märgi. panin need kokku nagu manualis kirjas. Nüüd kui märgid leitud, hammakas paigas, kaan ees ja põhi all, küsiks veel kord üle. kui hammakate märgid on kohakuti, kas siis väntvõll ei peagi üss ehk ülemises surnud seisus olema? Kui panin märgid kokku, siis minu mootoril küll 1 sil. kolb ülemises surnud seisus polnud. Pani küll kahtlema, aga kui mootorit käsitsi ringi ajada, tegin mingi 4-5 tiiru, siis käib ilusti ja midagi kokku või vastu käima küll ei hakka. Nüüd ei teagi kas panna lõpuni kokku ja vaadata, mis klapid teevad kui 1 sil. üss on või uuesti lammutama hakata.

Pole nagu uaziku mootorit enne lammutanud

täna siis sai käima proovitud aga Vat nüüd on

majas. Keerasin väntvõlli märgid uuesti paika. 1sil Küünal maha, kolb üleval. jagaja rootor peaaegu 1sil peal pigem vähe varane. Arvasin et see sellepärast, et hammakas enne loksus ja seega läks nüüd üle. Panin selle kah õigeks. Seega eeldasin, et asi kõik õige. hakkasin käima panema, kuid väga visalt läks. Töötas kah ainult toore klapiga, jahutus vedeliku temperatuur tõusis otse mühinal. Õhuklappi avades sureb ära. kalpp kinni ja paugust käib. kuid mootorisse on nüüd tekkinud toksiv kolin. Mingi imelik hääl mida kuidagi kirjeldada ei oska. Nüüd siis jõuame tagasi mu eelneva postituse juurde ja ootaks siis arvamusi, kas 1 sil. on ülemises surnud seisus, kui märgid on kohakuti? Millest see kolksumine? Hammas valesti?