1. leht 4-st

KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: N Jaan 17, 2013 9:39 am
Postitas agent007
Tere

Oleks kiiret abi tarvis. Kütet oli vähe paagis ning kogenematu CRD omanikuna parkisin väiksele kallakule nina alla. Nüüd siis nii, et käima enam ei lähe. Kaks akut ära ketrand juba. Korraks läheb käima kui on seisnud, kuid peale paari sekundilist käimist jälle seisab. Kuidas küttesüsteemist õhk välja saada?

Tänud, Siim.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: N Jaan 17, 2013 10:01 am
Postitas lairer
Ei tea, kas see aitab või on seotud aga olen endal ühe korrra paagi täesti tühjaks sõitnud. Valasin siis 5 liitrit peale ja ei läinud ka käima, alles siis kui valasin veel 5 liitrit juurde läks käima.
Teine kord oli see, et kütusesüsteemist lendas mingi andur ära ja osa kütust voolus välja. Enam käima ei läinud. Parandasin anduri, lähedal olevas garaazis ära ja siis ka enam käima ei läinud, õhk oli vahel. Lõpuks panime eetriga käima nii, et käivitamise ajal sirtsutas teine vend eetrit õhukogujasse.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: N Jaan 17, 2013 10:50 am
Postitas ibra
agent007 kirjutas:Tere

Oleks kiiret abi tarvis. Kütet oli vähe paagis ning kogenematu CRD omanikuna parkisin väiksele kallakule nina alla. Nüüd siis nii, et käima enam ei lähe. Kaks akut ära ketrand juba. Korraks läheb käima kui on seisnud, kuid peale paari sekundilist käimist jälle seisab. Kuidas küttesüsteemist õhk välja saada?

Tänud, Siim.
Kuidas sul see õhk sinna sai? Mitte mingil juhul ei lähe õhk sisse kallaku peale parkides. Õhk saab sisse minna ainult siis, kui sa paagi kuivaks sõidad ja mootor hakkab nälga jääma. See probleem on mingist muust asjast, ega selle CRD-ga ei sõideta ega pargita loodi järgi. :)

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: N Jaan 17, 2013 11:26 am
Postitas agent007
No see oli esimene arvamus minu poolt. Muud ei oska arvata.
Lähen vaatan veakoode.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: N Jaan 17, 2013 11:32 am
Postitas agent007
Koode kamaluga: :evil:

P0235
P0243
P1130
P0836
P0702
P0620
P1685

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: N Jaan 17, 2013 1:55 pm
Postitas jeeps
Ime mingi teise voolikuga filter kütet täis ja pane käima.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: N Jaan 17, 2013 2:32 pm
Postitas agent007
Nüüd sain mingil määral käima kuid käib ainult 20-30 sek. Kahtlustan etteande pumba o-rõngaid. Käisin just silberis ja võtsin mõned prooviks.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: N Jaan 17, 2013 5:11 pm
Postitas Pomo
mul oli pärast filtri vahetust igavene jama. Ei jäänud käima, sai vist õhku vahele jms kepp.
Siis guugeldasin ja vaatasin youtuubi. Seal näitas, et tuleks imipumbaga tirida kogu süsteem kütet täis ja siis alles starterit kedrata.
Kuna mul sellist ei olnud, siis lõikasin vooliku läbi ja pistsin paadikütuse pumba vahele. Pumpad seni, kuni ''pirn'' kõvaks läheb ja käib, nigu mats.
Ühest asjast ma ei saa ainult aru. Miks sel küttesüsteemil ühtegi klappi ei võiks vahel olla. :roll:
Kui kusagilt natuke ebahermeetilisem on, nii vajub kõik paaki.... :dev

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: N Jaan 17, 2013 6:24 pm
Postitas ignar
CRD kohta küll ei tea aga oma 3.1 mootoril kui pihustiotsi vahetasin, sain pärast õhu niimoodi kätte, et keerasin pihustitelt torud natuke lahti ja siis starterit, kui juba hakkab naftat tulema keerad järjest kinni ja korras.
Vaata ega pihustite tagasivoolu voolikud kuskilt ei leki või puruks pole, kipuvad teised ajaga kivistuma ja pragunema.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: N Jaan 17, 2013 6:33 pm
Postitas agent007
Olgu. Suured tänud vastuste eest. Homme saan ära proovida, eks siis näeb.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: P Jaan 20, 2013 2:13 pm
Postitas agent007
Nii kütte probleem pole siiani lahendust saanud, sest hetkel on nii suured külmad. Küll aga olen töötanud eelsoojendusahju kallal mis tal peal on. Nimelt sellel jookseb ka mingi peenike läbipaistev küttetoru. Ahju taha lülitades on näha, et küte ahjuni ei jõua. Ta ei tõmba üles aga üritab vähemalt. Ning kui seisma jääb siis vajub küte mööda peenikest toru tagasi. See tundus küll imelik. Ise mõtlesin, et ahjud ei tohiks ju ka tagasi lasta kütet. Hetkel pole veel pihtsa saanud kuhu ahju toru installitud on küttesüsteemis. Nii palju nägin, et toru peab kuskilt paagi ja filtri vahelt sisse minema.
Ei tea kas kahte kütte/õhu probleemi saaks ühildada ka. Ronin alla vaatan mis see küttetorustik teeb seal. Ehk kuskilt midagi purunenud. Hetkel rohkem uudiseid ei ole ning ootan endiselt häid ja mõistlike lahendusi minu probleemile...

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: E Jaan 21, 2013 8:39 am
Postitas kkkk
2,7 mootoril on küll õhu väljalaskmiseks klapp olemas. Panin pildi juurde, noole juures tõmbad selle valge klapi välja, ootad kuni õhku enam ei pritsi ja kütus hakkab vaikse nirena sealt jooksma. Seda peab tegema töötava mootoriga ja on tõsine oht, et plastik on rabedaks läinud ja lõhud kinnitusnagad ära.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: E Jaan 21, 2013 9:09 am
Postitas agent007
Aga kas seal mingit otsikut ei pea olema, et kuul tagasi lükata? Olgu, olen proovinud seda lahti hoida... Just hetkel ketran teda juba mingi tunni. Siiani pole luband isegi....

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: E Jaan 21, 2013 9:26 am
Postitas kkkk
Seesama valge otsik ongi mille õhutamiseks välja tõmbad ja otse tagasi lükkad, läbipaistvast voolikust näed kui õhumulle enam pole. Seda pead tegema ikkagi töötava mootoriga, et katsu kõigepealt käima saada. Oled kindel, et sul midagi muud seal lisaks õhule vussis pole? Minu omal ntx. ei saa tühjemat sorti paagiga lauges paremkurvis hooga sõites kütust enam kätte ja sureb välja. Kui 5 sekundit starterit anda, tõmbab kütuse uuesti üles ja läheb jälle käima.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: E Jaan 21, 2013 9:59 am
Postitas margus61
Kõlab nagu ei jõuaks etteandepump õhku täis süsteemis kütust üles tõmmata.

Ma organiseeriksin kõigepealt liitrise pudeliga kütuse filtrist mootorisse mineva toru külge nii et kütus on mootorist kõrgemal ja jookseb ise peale. Kui selle peale käima saab, imeksin läbipaistva voolikuga filtri täis ja siis otsad kiirelt kokku. Veidi õhku jääb sisse, aga selle peaks juba ise välja kõhima. Enne tassiksin ehk paagi ka täis.

Viimati pärast kütusefiltri vahetust sain ka tavatult pikalt käiata. Vbl ei saanud filtrit korralikult täis imetud sellest kruviga august või jõudis tagasi joosta enne kui kruvi ette sai.