Plokikaane tihendi vahetamine
Postitatud: P Nov 25, 2012 11:25 pm
Koigepealt tere koigile!
Ostsin siis oma esimese Shoguni
Mitsubishi pajero shogun
2003 ; 3.2di-d diesel, automaatik, lwb
Onnetult laks..
Ostsin dealeri kaest, jain uskuma juttu et temperatuuri sensor on lolliks lainud ja 15 euroga saab poest uue.
Ei olnud nii
Ostetud massin sai mehaanikule viidud kes minu esimese soovina vottis katte ja lasi koik uued filtrid olid peale.
Vigade report:
Kutusefiltri sensor lahti uhendatud - kokkuyhendatuna andis veatule, filter vett tais..kurask. Vahetatud
Ohufilter must kui oo, kah niiskevoitu. Vahetatud
Automaatkasti oli polnud ammu juba puhas olnud, sai kah vahetatud
Radiaatori pesi kolm korda keemiliste lisanditega labi ning pani korrektse punase antifriisi sisse. Vaga pruun vesi oli. Nyyd nagu radikas ikka veel oleks pruunjas. Paisupaagis varv ilus.
Mootorioli loomulikult must kui kurat. Mootor labi pestud ja uus oli ning filter.
Niipalju kui veidi soitsin ennem kui mehaaniku juurde aeg kinni sai, kaotas soidu pealt jahutusvedelikku.
Nii pool liitrit sajale. Muudkui tippisin radikasse juurde ja paisupaaki. Rohkem radikasse.
Mehaanik oli massanud pikalt ohulukuga, mis oli kusagil kutusepaagi soojendustorudes kinni.
Eelmine "mehaanik" oli vigased torud tagant paagist lahti uhendanud ja bypass' teinud, mis tekitas kuidagi ohuluku. Minu mech. tegi uue bypassi kusagile ettepoole kapoti alla ning nuud ringleb jahutusvedelik kenaste.Ahjaa - Termostaat on kah uhiuus.
Noh, koik tehtud ja soidan siis roomsalt nuud nii paeva kaks.
Masin soidab tipp topp
Temperatuuri sensor hoiab ennast ilusasti kusagil keskel. Kui madin valja lulitada nii pooleks tunniks voi vahem ja uuesti kaivitada viskab noela punasele. Seisab seal minuti voi paar ja siis kobib norm asendisse tagasi. Vahel soidu peal kah rebib ulessepoole kui tousudest ulesse soita voi palju kurvilistel teedel siblida. Sirgel teel on ok.Mechaanik arvab et peale temp. sensori vahetust voib akki pidama jaada sest hetkel kes iganes sinna selle istutas, polevat mitsubishi oma, ei istu sobivalt aukus,oleks nagu veidi valjas.
Vedelik kaob paagist. Radikas sedakorda hoiab ennast tasemel. Nii 100km peale tuleb pool liitrit vett juurde kallata. Mitte kusagilt ei leki, lihtsalt kaob kusagile. Jahtudes tagasi paisupaaki ei tule.(p.s. Uus radika kork installed)
Olikorgil on valge tatt. Puhastasin korralikult ara, ikka kogub tatti. Huvitav marge, ennem sooja mootoriga ja vanade olidega nagu ei marganud et oleks tossanud, nuud tuleb peale servist sooja mootoriga olikorgi alt kui olivarda august valget suitsu. Survet nagu pole kaega katsudes.
Mis veel
Muuja teatas et plokikaane tihend on vahetatud, minu mech. vaidab et pole kunagi katsutudki, poldid vanad, mingi aluminium kaitse on vahetatud ja lihtsalt plokikaane umbrus puhastatud visuaalsetest kohtadest. Kusagilt nurka pealt on naha, kuhu kasi ei mahtunud on ikka rapane.
270 000km on odomeetril
Masin mulle tegelt nii natukene meeldib kull et tahaks ikka korralikult korda teha.
Ma ei kusi mis ta maksab, samuti ei vaja ma legaalset abi, muuja sai sidrunist lahti ja leidis lolli.
Tahan lihtsalt ennast nuud uue katkise hobusega kurrsi viia et kuda siis korda teha.
Veepump ei leki.
Jahutusvedelik kaob paisupaagist
Ebatavalist mura pole.
Nipet napet valget tatti radika korgil.
Simnahtavalt koguneb olikorgile, vahehaaval. Paari paevaga on nuuskamise jagu tais ja puhin ara.
Soidab tipp topp.
Temp sensor jookseb punasele ainult kui masin on veidi seisnud, soites pikka otsa suurt ei koigu,seisaks nagu oiges kohas.
Ebatavalist suitsu mootorist mujalt nagu ei lekiks.
Magusat lohna summutist nagu ei oska eristada aga ei ole kindel
Summutist tuleb valget kui kaivitada aga soojenedes nagu laheks klaariks, midagi ei tilgu.Aga miinuskraadid kah valjas.
Ise pakuks plokikaane tihendi vahetust. Valus laks sest ise teha hetkel ei oska,tuleb targematele maksta.
Aga tahaks ikka kindel olla ennem kui jargmist mehaanikut uskuma hakata et symptomid kattuvad.
Muud nagu ei tule pahe,kuhu vedelik kaoks.
Unless kui peale radikapesu vedelik paev paevahaaval kusagile kohtadesse vajub ning mone paeva moodudes anomaalia lakkab? Krt ei usu nagu. Mootorit kah kokku lasta ei tahaks.
Nii siis jah
Mati
Eire
Ostsin siis oma esimese Shoguni
Mitsubishi pajero shogun
2003 ; 3.2di-d diesel, automaatik, lwb
Onnetult laks..
Ostsin dealeri kaest, jain uskuma juttu et temperatuuri sensor on lolliks lainud ja 15 euroga saab poest uue.
Ei olnud nii
Ostetud massin sai mehaanikule viidud kes minu esimese soovina vottis katte ja lasi koik uued filtrid olid peale.
Vigade report:
Kutusefiltri sensor lahti uhendatud - kokkuyhendatuna andis veatule, filter vett tais..kurask. Vahetatud
Ohufilter must kui oo, kah niiskevoitu. Vahetatud
Automaatkasti oli polnud ammu juba puhas olnud, sai kah vahetatud
Radiaatori pesi kolm korda keemiliste lisanditega labi ning pani korrektse punase antifriisi sisse. Vaga pruun vesi oli. Nyyd nagu radikas ikka veel oleks pruunjas. Paisupaagis varv ilus.
Mootorioli loomulikult must kui kurat. Mootor labi pestud ja uus oli ning filter.
Niipalju kui veidi soitsin ennem kui mehaaniku juurde aeg kinni sai, kaotas soidu pealt jahutusvedelikku.
Nii pool liitrit sajale. Muudkui tippisin radikasse juurde ja paisupaaki. Rohkem radikasse.
Mehaanik oli massanud pikalt ohulukuga, mis oli kusagil kutusepaagi soojendustorudes kinni.
Eelmine "mehaanik" oli vigased torud tagant paagist lahti uhendanud ja bypass' teinud, mis tekitas kuidagi ohuluku. Minu mech. tegi uue bypassi kusagile ettepoole kapoti alla ning nuud ringleb jahutusvedelik kenaste.Ahjaa - Termostaat on kah uhiuus.
Noh, koik tehtud ja soidan siis roomsalt nuud nii paeva kaks.
Masin soidab tipp topp
Temperatuuri sensor hoiab ennast ilusasti kusagil keskel. Kui madin valja lulitada nii pooleks tunniks voi vahem ja uuesti kaivitada viskab noela punasele. Seisab seal minuti voi paar ja siis kobib norm asendisse tagasi. Vahel soidu peal kah rebib ulessepoole kui tousudest ulesse soita voi palju kurvilistel teedel siblida. Sirgel teel on ok.Mechaanik arvab et peale temp. sensori vahetust voib akki pidama jaada sest hetkel kes iganes sinna selle istutas, polevat mitsubishi oma, ei istu sobivalt aukus,oleks nagu veidi valjas.
Vedelik kaob paagist. Radikas sedakorda hoiab ennast tasemel. Nii 100km peale tuleb pool liitrit vett juurde kallata. Mitte kusagilt ei leki, lihtsalt kaob kusagile. Jahtudes tagasi paisupaaki ei tule.(p.s. Uus radika kork installed)
Olikorgil on valge tatt. Puhastasin korralikult ara, ikka kogub tatti. Huvitav marge, ennem sooja mootoriga ja vanade olidega nagu ei marganud et oleks tossanud, nuud tuleb peale servist sooja mootoriga olikorgi alt kui olivarda august valget suitsu. Survet nagu pole kaega katsudes.
Mis veel
Muuja teatas et plokikaane tihend on vahetatud, minu mech. vaidab et pole kunagi katsutudki, poldid vanad, mingi aluminium kaitse on vahetatud ja lihtsalt plokikaane umbrus puhastatud visuaalsetest kohtadest. Kusagilt nurka pealt on naha, kuhu kasi ei mahtunud on ikka rapane.
270 000km on odomeetril
Masin mulle tegelt nii natukene meeldib kull et tahaks ikka korralikult korda teha.
Ma ei kusi mis ta maksab, samuti ei vaja ma legaalset abi, muuja sai sidrunist lahti ja leidis lolli.
Tahan lihtsalt ennast nuud uue katkise hobusega kurrsi viia et kuda siis korda teha.
Veepump ei leki.
Jahutusvedelik kaob paisupaagist
Ebatavalist mura pole.
Nipet napet valget tatti radika korgil.
Simnahtavalt koguneb olikorgile, vahehaaval. Paari paevaga on nuuskamise jagu tais ja puhin ara.
Soidab tipp topp.
Temp sensor jookseb punasele ainult kui masin on veidi seisnud, soites pikka otsa suurt ei koigu,seisaks nagu oiges kohas.
Ebatavalist suitsu mootorist mujalt nagu ei lekiks.
Magusat lohna summutist nagu ei oska eristada aga ei ole kindel
Summutist tuleb valget kui kaivitada aga soojenedes nagu laheks klaariks, midagi ei tilgu.Aga miinuskraadid kah valjas.
Ise pakuks plokikaane tihendi vahetust. Valus laks sest ise teha hetkel ei oska,tuleb targematele maksta.
Aga tahaks ikka kindel olla ennem kui jargmist mehaanikut uskuma hakata et symptomid kattuvad.
Muud nagu ei tule pahe,kuhu vedelik kaoks.
Unless kui peale radikapesu vedelik paev paevahaaval kusagile kohtadesse vajub ning mone paeva moodudes anomaalia lakkab? Krt ei usu nagu. Mootorit kah kokku lasta ei tahaks.
Nii siis jah
Mati
Eire