Plokikaane tihendi vahetamine
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- matikala
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: P Nov 25, 2012 10:36 pm
- Asukoht: Republic of Ireland
Plokikaane tihendi vahetamine
Koigepealt tere koigile!
Ostsin siis oma esimese Shoguni
Mitsubishi pajero shogun
2003 ; 3.2di-d diesel, automaatik, lwb
Onnetult laks..
Ostsin dealeri kaest, jain uskuma juttu et temperatuuri sensor on lolliks lainud ja 15 euroga saab poest uue.
Ei olnud nii
Ostetud massin sai mehaanikule viidud kes minu esimese soovina vottis katte ja lasi koik uued filtrid olid peale.
Vigade report:
Kutusefiltri sensor lahti uhendatud - kokkuyhendatuna andis veatule, filter vett tais..kurask. Vahetatud
Ohufilter must kui oo, kah niiskevoitu. Vahetatud
Automaatkasti oli polnud ammu juba puhas olnud, sai kah vahetatud
Radiaatori pesi kolm korda keemiliste lisanditega labi ning pani korrektse punase antifriisi sisse. Vaga pruun vesi oli. Nyyd nagu radikas ikka veel oleks pruunjas. Paisupaagis varv ilus.
Mootorioli loomulikult must kui kurat. Mootor labi pestud ja uus oli ning filter.
Niipalju kui veidi soitsin ennem kui mehaaniku juurde aeg kinni sai, kaotas soidu pealt jahutusvedelikku.
Nii pool liitrit sajale. Muudkui tippisin radikasse juurde ja paisupaaki. Rohkem radikasse.
Mehaanik oli massanud pikalt ohulukuga, mis oli kusagil kutusepaagi soojendustorudes kinni.
Eelmine "mehaanik" oli vigased torud tagant paagist lahti uhendanud ja bypass' teinud, mis tekitas kuidagi ohuluku. Minu mech. tegi uue bypassi kusagile ettepoole kapoti alla ning nuud ringleb jahutusvedelik kenaste.Ahjaa - Termostaat on kah uhiuus.
Noh, koik tehtud ja soidan siis roomsalt nuud nii paeva kaks.
Masin soidab tipp topp
Temperatuuri sensor hoiab ennast ilusasti kusagil keskel. Kui madin valja lulitada nii pooleks tunniks voi vahem ja uuesti kaivitada viskab noela punasele. Seisab seal minuti voi paar ja siis kobib norm asendisse tagasi. Vahel soidu peal kah rebib ulessepoole kui tousudest ulesse soita voi palju kurvilistel teedel siblida. Sirgel teel on ok.Mechaanik arvab et peale temp. sensori vahetust voib akki pidama jaada sest hetkel kes iganes sinna selle istutas, polevat mitsubishi oma, ei istu sobivalt aukus,oleks nagu veidi valjas.
Vedelik kaob paagist. Radikas sedakorda hoiab ennast tasemel. Nii 100km peale tuleb pool liitrit vett juurde kallata. Mitte kusagilt ei leki, lihtsalt kaob kusagile. Jahtudes tagasi paisupaaki ei tule.(p.s. Uus radika kork installed)
Olikorgil on valge tatt. Puhastasin korralikult ara, ikka kogub tatti. Huvitav marge, ennem sooja mootoriga ja vanade olidega nagu ei marganud et oleks tossanud, nuud tuleb peale servist sooja mootoriga olikorgi alt kui olivarda august valget suitsu. Survet nagu pole kaega katsudes.
Mis veel
Muuja teatas et plokikaane tihend on vahetatud, minu mech. vaidab et pole kunagi katsutudki, poldid vanad, mingi aluminium kaitse on vahetatud ja lihtsalt plokikaane umbrus puhastatud visuaalsetest kohtadest. Kusagilt nurka pealt on naha, kuhu kasi ei mahtunud on ikka rapane.
270 000km on odomeetril
Masin mulle tegelt nii natukene meeldib kull et tahaks ikka korralikult korda teha.
Ma ei kusi mis ta maksab, samuti ei vaja ma legaalset abi, muuja sai sidrunist lahti ja leidis lolli.
Tahan lihtsalt ennast nuud uue katkise hobusega kurrsi viia et kuda siis korda teha.
Veepump ei leki.
Jahutusvedelik kaob paisupaagist
Ebatavalist mura pole.
Nipet napet valget tatti radika korgil.
Simnahtavalt koguneb olikorgile, vahehaaval. Paari paevaga on nuuskamise jagu tais ja puhin ara.
Soidab tipp topp.
Temp sensor jookseb punasele ainult kui masin on veidi seisnud, soites pikka otsa suurt ei koigu,seisaks nagu oiges kohas.
Ebatavalist suitsu mootorist mujalt nagu ei lekiks.
Magusat lohna summutist nagu ei oska eristada aga ei ole kindel
Summutist tuleb valget kui kaivitada aga soojenedes nagu laheks klaariks, midagi ei tilgu.Aga miinuskraadid kah valjas.
Ise pakuks plokikaane tihendi vahetust. Valus laks sest ise teha hetkel ei oska,tuleb targematele maksta.
Aga tahaks ikka kindel olla ennem kui jargmist mehaanikut uskuma hakata et symptomid kattuvad.
Muud nagu ei tule pahe,kuhu vedelik kaoks.
Unless kui peale radikapesu vedelik paev paevahaaval kusagile kohtadesse vajub ning mone paeva moodudes anomaalia lakkab? Krt ei usu nagu. Mootorit kah kokku lasta ei tahaks.
Nii siis jah
Mati
Eire
Ostsin siis oma esimese Shoguni
Mitsubishi pajero shogun
2003 ; 3.2di-d diesel, automaatik, lwb
Onnetult laks..
Ostsin dealeri kaest, jain uskuma juttu et temperatuuri sensor on lolliks lainud ja 15 euroga saab poest uue.
Ei olnud nii
Ostetud massin sai mehaanikule viidud kes minu esimese soovina vottis katte ja lasi koik uued filtrid olid peale.
Vigade report:
Kutusefiltri sensor lahti uhendatud - kokkuyhendatuna andis veatule, filter vett tais..kurask. Vahetatud
Ohufilter must kui oo, kah niiskevoitu. Vahetatud
Automaatkasti oli polnud ammu juba puhas olnud, sai kah vahetatud
Radiaatori pesi kolm korda keemiliste lisanditega labi ning pani korrektse punase antifriisi sisse. Vaga pruun vesi oli. Nyyd nagu radikas ikka veel oleks pruunjas. Paisupaagis varv ilus.
Mootorioli loomulikult must kui kurat. Mootor labi pestud ja uus oli ning filter.
Niipalju kui veidi soitsin ennem kui mehaaniku juurde aeg kinni sai, kaotas soidu pealt jahutusvedelikku.
Nii pool liitrit sajale. Muudkui tippisin radikasse juurde ja paisupaaki. Rohkem radikasse.
Mehaanik oli massanud pikalt ohulukuga, mis oli kusagil kutusepaagi soojendustorudes kinni.
Eelmine "mehaanik" oli vigased torud tagant paagist lahti uhendanud ja bypass' teinud, mis tekitas kuidagi ohuluku. Minu mech. tegi uue bypassi kusagile ettepoole kapoti alla ning nuud ringleb jahutusvedelik kenaste.Ahjaa - Termostaat on kah uhiuus.
Noh, koik tehtud ja soidan siis roomsalt nuud nii paeva kaks.
Masin soidab tipp topp
Temperatuuri sensor hoiab ennast ilusasti kusagil keskel. Kui madin valja lulitada nii pooleks tunniks voi vahem ja uuesti kaivitada viskab noela punasele. Seisab seal minuti voi paar ja siis kobib norm asendisse tagasi. Vahel soidu peal kah rebib ulessepoole kui tousudest ulesse soita voi palju kurvilistel teedel siblida. Sirgel teel on ok.Mechaanik arvab et peale temp. sensori vahetust voib akki pidama jaada sest hetkel kes iganes sinna selle istutas, polevat mitsubishi oma, ei istu sobivalt aukus,oleks nagu veidi valjas.
Vedelik kaob paagist. Radikas sedakorda hoiab ennast tasemel. Nii 100km peale tuleb pool liitrit vett juurde kallata. Mitte kusagilt ei leki, lihtsalt kaob kusagile. Jahtudes tagasi paisupaaki ei tule.(p.s. Uus radika kork installed)
Olikorgil on valge tatt. Puhastasin korralikult ara, ikka kogub tatti. Huvitav marge, ennem sooja mootoriga ja vanade olidega nagu ei marganud et oleks tossanud, nuud tuleb peale servist sooja mootoriga olikorgi alt kui olivarda august valget suitsu. Survet nagu pole kaega katsudes.
Mis veel
Muuja teatas et plokikaane tihend on vahetatud, minu mech. vaidab et pole kunagi katsutudki, poldid vanad, mingi aluminium kaitse on vahetatud ja lihtsalt plokikaane umbrus puhastatud visuaalsetest kohtadest. Kusagilt nurka pealt on naha, kuhu kasi ei mahtunud on ikka rapane.
270 000km on odomeetril
Masin mulle tegelt nii natukene meeldib kull et tahaks ikka korralikult korda teha.
Ma ei kusi mis ta maksab, samuti ei vaja ma legaalset abi, muuja sai sidrunist lahti ja leidis lolli.
Tahan lihtsalt ennast nuud uue katkise hobusega kurrsi viia et kuda siis korda teha.
Veepump ei leki.
Jahutusvedelik kaob paisupaagist
Ebatavalist mura pole.
Nipet napet valget tatti radika korgil.
Simnahtavalt koguneb olikorgile, vahehaaval. Paari paevaga on nuuskamise jagu tais ja puhin ara.
Soidab tipp topp.
Temp sensor jookseb punasele ainult kui masin on veidi seisnud, soites pikka otsa suurt ei koigu,seisaks nagu oiges kohas.
Ebatavalist suitsu mootorist mujalt nagu ei lekiks.
Magusat lohna summutist nagu ei oska eristada aga ei ole kindel
Summutist tuleb valget kui kaivitada aga soojenedes nagu laheks klaariks, midagi ei tilgu.Aga miinuskraadid kah valjas.
Ise pakuks plokikaane tihendi vahetust. Valus laks sest ise teha hetkel ei oska,tuleb targematele maksta.
Aga tahaks ikka kindel olla ennem kui jargmist mehaanikut uskuma hakata et symptomid kattuvad.
Muud nagu ei tule pahe,kuhu vedelik kaoks.
Unless kui peale radikapesu vedelik paev paevahaaval kusagile kohtadesse vajub ning mone paeva moodudes anomaalia lakkab? Krt ei usu nagu. Mootorit kah kokku lasta ei tahaks.
Nii siis jah
Mati
Eire
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Plokikaane tihendi vahetamine
Kui juba plokikaas maha tuleb, siis tark oleks ka lihvimisse saata, et kindlasti sirge on.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- matikala
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: P Nov 25, 2012 10:36 pm
- Asukoht: Republic of Ireland
Re: Plokikaane tihendi vahetamine
Seda kyll, ikka kogu kupatus - lihvimisse ja uurida kas plokikaanes morasi pole, akki tuleb yldse umber vahetada.
Loll kysimus,
Aga kui plokikaas maha tuleb, kas midagi veel annaks seal siis ara vahetada moodaminnes, noh nii sydamerahuks (nagu naiteks timing belti vahetades vahetatakse soiduautodel ka veepump valja samal ajal)
Midagi seal korval pole mis oleks parem sama korraga ara teha kui juba sealmaal?
Misasi see "timing chain top guide" on? Seda nagu soovitatakse vahetada suure labisoiduga massinatel.
Aga midagi nagu ylearust haalt kull ei tee et koliseks voi nii..
http://www.plcuk.co.uk/showthread.php?2 ... ine-rattle
Loll kysimus,
Aga kui plokikaas maha tuleb, kas midagi veel annaks seal siis ara vahetada moodaminnes, noh nii sydamerahuks (nagu naiteks timing belti vahetades vahetatakse soiduautodel ka veepump valja samal ajal)
Midagi seal korval pole mis oleks parem sama korraga ara teha kui juba sealmaal?
Misasi see "timing chain top guide" on? Seda nagu soovitatakse vahetada suure labisoiduga massinatel.
Aga midagi nagu ylearust haalt kull ei tee et koliseks voi nii..
http://www.plcuk.co.uk/showthread.php?2 ... ine-rattle
-------------------------------------------------------
2003 Shogun Warrior LWB 3.2 Di-D auto full UK spec's
Maakeeli valge mehe naftamootoril Pajeero,pika kerega
2003 Shogun Warrior LWB 3.2 Di-D auto full UK spec's
Maakeeli valge mehe naftamootoril Pajeero,pika kerega
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Plokikaane tihendi vahetamine
Kaas lihvida, survestada, klapid lihvida.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: Plokikaane tihendi vahetamine
Kui juba nii laiali, siis võid ka rõngaid ja saalesi vaadata
Tel 56224693
Re: Plokikaane tihendi vahetamine
Kui kork maas kas radikas gaasimulle tuleb?Kas surve üldse tuleb sisse?.Sul tundub vesi õli segi olema.Ehk peaks tsekkama õliradika seisukorda?See on küll vist suht tülikas töö.
olge marurahulikud!
- matikala
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: P Nov 25, 2012 10:36 pm
- Asukoht: Republic of Ireland
Re: Plokikaane tihendi vahetamine
Mulle ei tule. Surve tuleb. Mootoris on kah surve. Jahutusvedelik kaob. Leket pole.Temperatuuri naidik seisab kogu aeg norm keskmine, valja arvatud kui soojast peast seisma jatta ning 15 minuti parast jalle kaivitada siis viskab kaheks minutiks punasele kuid siis taandub normi tagasi.
Viin jargmine kolmapaa mehaanikule. 1500 plokikaane tihendi vahetus koos lihvimise ja survetestiga.
Voi 3000 uue plokikaanega. Mehaanik loodab et akki ikka ainult tihend sest mootor ju yle ei kuumene.
Moodaminnes otsustasin ara lasta teha uue keti
Selline kit on leedukatel myygis
http://www.ebay.ie/itm/Mitsubishi-Shogu ... 3f1b46c470
Kas tuleb hoiatusi et ei tasuks osta neilt voi on ukstakama millist B kategooria varuosa osta.
Sama asja eest tahetakse poes (kah B varuosa) 100 raha rohkem.
Originaali eest kusivad 300 + kaibemaks.
Leedujate ebay pakkumine tundub ahvatlev
Mehaanik lisaraha tegemise eest ei kusi sest kett tuleb maha nagunii
Viin jargmine kolmapaa mehaanikule. 1500 plokikaane tihendi vahetus koos lihvimise ja survetestiga.
Voi 3000 uue plokikaanega. Mehaanik loodab et akki ikka ainult tihend sest mootor ju yle ei kuumene.
Moodaminnes otsustasin ara lasta teha uue keti
Selline kit on leedukatel myygis
http://www.ebay.ie/itm/Mitsubishi-Shogu ... 3f1b46c470
Kas tuleb hoiatusi et ei tasuks osta neilt voi on ukstakama millist B kategooria varuosa osta.
Sama asja eest tahetakse poes (kah B varuosa) 100 raha rohkem.
Originaali eest kusivad 300 + kaibemaks.
Leedujate ebay pakkumine tundub ahvatlev
Mehaanik lisaraha tegemise eest ei kusi sest kett tuleb maha nagunii
Re: Plokikaane tihendi vahetamine
Kett vaheta ära jah,see on sihuke hädine neil.Mis see 1500 on euros tööraha või?
olge marurahulikud!
- matikala
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: P Nov 25, 2012 10:36 pm
- Asukoht: Republic of Ireland
Re: Plokikaane tihendi vahetamine
Jah, kogu video.
Mahavott, lihvimine, pressi test, vajaminevad tihendid ja tagasipanek.
Ise teha ei oska ja paari paeva too ta vist on kull. Ega seal kapoti all vaga lihtne ei tundu.
Eelmine massin oli berlingo, sellel oleks ehk ise enamuse asju ara teinud.Aga ta ei lainud mitte kunagi katki..
Dsiibil tundub nagu rohkem seda varki seal all olema, ja kallis kah tuksi keerata omal kael tehtud remondiga kui vaga heaste valja ei tule.
Kas leeduka pakutav ebay komplekt on usaldusvaarse kvaliteediga voi tuleks ainult mitsu oma juppe eelistada? Kolmekordne hinnavahe muidugi..
Edit: ostsin leeduka komplekti ara. Ehk on ok. 270 000 km pealt akki polegi kunagi vahetatud.
Mitsu garaazist ostsin timing chain top guide kah ara, mis iganes see Eesti keeles ka pole aga igal pool foorumites kastakse ara vahetada. Noh yks too koik, Enam vahem koik murettegevamad asjad saab siis tehtud. Rohkem vist pole motet, muidu tuleb vist odavam miski rebuilt mootor peale panna kui vana uueks tegema hakata.
Mahavott, lihvimine, pressi test, vajaminevad tihendid ja tagasipanek.
Ise teha ei oska ja paari paeva too ta vist on kull. Ega seal kapoti all vaga lihtne ei tundu.
Eelmine massin oli berlingo, sellel oleks ehk ise enamuse asju ara teinud.Aga ta ei lainud mitte kunagi katki..
Dsiibil tundub nagu rohkem seda varki seal all olema, ja kallis kah tuksi keerata omal kael tehtud remondiga kui vaga heaste valja ei tule.
Kas leeduka pakutav ebay komplekt on usaldusvaarse kvaliteediga voi tuleks ainult mitsu oma juppe eelistada? Kolmekordne hinnavahe muidugi..
Edit: ostsin leeduka komplekti ara. Ehk on ok. 270 000 km pealt akki polegi kunagi vahetatud.
Mitsu garaazist ostsin timing chain top guide kah ara, mis iganes see Eesti keeles ka pole aga igal pool foorumites kastakse ara vahetada. Noh yks too koik, Enam vahem koik murettegevamad asjad saab siis tehtud. Rohkem vist pole motet, muidu tuleb vist odavam miski rebuilt mootor peale panna kui vana uueks tegema hakata.
-------------------------------------------------------
2003 Shogun Warrior LWB 3.2 Di-D auto full UK spec's
Maakeeli valge mehe naftamootoril Pajeero,pika kerega
2003 Shogun Warrior LWB 3.2 Di-D auto full UK spec's
Maakeeli valge mehe naftamootoril Pajeero,pika kerega
Re: Plokikaane tihendi vahetamine
Sa võiksid avaldada selle "autodiileri" nime siin. Teistele lihtsalt teadmiseks ja hoiatuseks.
- matikala
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: P Nov 25, 2012 10:36 pm
- Asukoht: Republic of Ireland
Re: Plokikaane tihendi vahetamine
Pole Eesti myyja,ma elan Iiris nimelt
Oma keeles on kuidagi lihtsam asjast ylevaadet saada, selleparast liitusingi Eesti foorumiga.
Mootorid on ju samad..eks veadki ning lahendused kuidas korda jalle teha.
Oma keeles on kuidagi lihtsam asjast ylevaadet saada, selleparast liitusingi Eesti foorumiga.
Mootorid on ju samad..eks veadki ning lahendused kuidas korda jalle teha.
Viimati muutis matikala, L Jaan 26, 2013 10:46 pm, muudetud 1 kord kokku.
-------------------------------------------------------
2003 Shogun Warrior LWB 3.2 Di-D auto full UK spec's
Maakeeli valge mehe naftamootoril Pajeero,pika kerega
2003 Shogun Warrior LWB 3.2 Di-D auto full UK spec's
Maakeeli valge mehe naftamootoril Pajeero,pika kerega
Re: Plokikaane tihendi vahetamine
Kas sa ise saad jurres olla kui kaas pealt maha saab?Plokikaane tihendist peaks näha olema mis viga on.Plokkaane poldid ka,kas on kinni korralikult või tuleb mõni kergelt lahti.Juhul kui tuli on jõudnud mõne poldini riknenud tihendi tõttu,ei pruugi polt kergelt välja tulla.On kergelt kinni põlenud,aga seal pole palju vaja et peavalu tekitada.
Edu!
Edu!
olge marurahulikud!
- matikala
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: P Nov 25, 2012 10:36 pm
- Asukoht: Republic of Ireland
Re: Plokikaane tihendi vahetamine
Niisiis
Saime uue plokikaane tihendi peale. Vahetusse laksid veel radiaator ja kett.
Soitsin paeva kaks. Soites moni kilomeeter temperatuur laks ulesse kohe punasele.
Votsime termostaadi valja. Koik nagu miki.
Panime uhiuue termostaadi, soidab ok ,temperatuur normis aga kui seisma jatta ja uuesti kaima panna siis temp lendab kohe lakke. Uhesonaga kahtlustasime et kui see paar korda sai soidetud ja temp oli punasel, siis tegi uuele plokikaane tihendile haiget.
Sedakorda avasin rahakoti raudu natukene rohkem et kindla peale valja minna
Saime kokku uue plokikaane , uue tihendi, uue veepumba ja igaks juhuks uhiuue radikakorgi. Nuud pole nagu enam midagi mottes mida vahetama peaks.
Tegime siis kokkupandud mootoriga tana oma proovisoidu
ja
ikka seesama viga. Soidad kilti viis-kuus.Koik normis. Jatad masina seisma,temp lendab lakke. Soidad paar kilti temp naidik H peal ja olukord normaliseerub.
Tahelepanekud:
Radikas laheb ornalt soojaks.Kogu jahutusvedeliku tsirkuleerimine toimub mootoris. Salong laheb soojaks. Ohulukku kindlasti pole. Radikas peale soidu katsuda,siis on kuidagi leige. Tundub et mingi jahutusvedeliku ringlus toimub ainult kui mootor veab sada kilomeetrit tunnis masinat.
Tagumise salongiradika ja kutusepaagi torud on kusagilt eest otsast katkestatud ja kokku uhendatud.Ehk tagumine jahutus puudub .Keegi kusagil arvas et akki peaks uldse taha minevad torud ara katkestama ( pimeda peale panema) et uldse mingit ringlust seal ei toimuks.
Kahtlustame et keegi kusagil on ennem kui masinminu katte joudis, midagi seal juba massanud ja akki miskid torud valetpidi kokku pannud mis siis parsib jahutusvedeliku normaalset liiklust.
Kui termostaat uldse ara votta siis soida ules-alla,miskit probleemi pole,temperatuur seisab kogu aeg alla poole naidiku. Ehk siis usun et blokeeritud voolikut me ehk ei leia.
Peab hakkama ukshaaval vist nuud neid voolikuid lahti uhendama ja testima,alustaks kusagilt termostaadi lahedusest?
Tea kas jai midagi kahe silma vahele?
Kui jutt sai segane kusige ule,katsun paremini sonastada
Kellelgi on sarnaseid anomaaliaid esinenud ja kuidas edenes?
Saime uue plokikaane tihendi peale. Vahetusse laksid veel radiaator ja kett.
Soitsin paeva kaks. Soites moni kilomeeter temperatuur laks ulesse kohe punasele.
Votsime termostaadi valja. Koik nagu miki.
Panime uhiuue termostaadi, soidab ok ,temperatuur normis aga kui seisma jatta ja uuesti kaima panna siis temp lendab kohe lakke. Uhesonaga kahtlustasime et kui see paar korda sai soidetud ja temp oli punasel, siis tegi uuele plokikaane tihendile haiget.
Sedakorda avasin rahakoti raudu natukene rohkem et kindla peale valja minna
Saime kokku uue plokikaane , uue tihendi, uue veepumba ja igaks juhuks uhiuue radikakorgi. Nuud pole nagu enam midagi mottes mida vahetama peaks.
Tegime siis kokkupandud mootoriga tana oma proovisoidu
ja
ikka seesama viga. Soidad kilti viis-kuus.Koik normis. Jatad masina seisma,temp lendab lakke. Soidad paar kilti temp naidik H peal ja olukord normaliseerub.
Tahelepanekud:
Radikas laheb ornalt soojaks.Kogu jahutusvedeliku tsirkuleerimine toimub mootoris. Salong laheb soojaks. Ohulukku kindlasti pole. Radikas peale soidu katsuda,siis on kuidagi leige. Tundub et mingi jahutusvedeliku ringlus toimub ainult kui mootor veab sada kilomeetrit tunnis masinat.
Tagumise salongiradika ja kutusepaagi torud on kusagilt eest otsast katkestatud ja kokku uhendatud.Ehk tagumine jahutus puudub .Keegi kusagil arvas et akki peaks uldse taha minevad torud ara katkestama ( pimeda peale panema) et uldse mingit ringlust seal ei toimuks.
Kahtlustame et keegi kusagil on ennem kui masinminu katte joudis, midagi seal juba massanud ja akki miskid torud valetpidi kokku pannud mis siis parsib jahutusvedeliku normaalset liiklust.
Kui termostaat uldse ara votta siis soida ules-alla,miskit probleemi pole,temperatuur seisab kogu aeg alla poole naidiku. Ehk siis usun et blokeeritud voolikut me ehk ei leia.
Peab hakkama ukshaaval vist nuud neid voolikuid lahti uhendama ja testima,alustaks kusagilt termostaadi lahedusest?
Tea kas jai midagi kahe silma vahele?
Kui jutt sai segane kusige ule,katsun paremini sonastada
Kellelgi on sarnaseid anomaaliaid esinenud ja kuidas edenes?
Re: Plokikaane tihendi vahetamine
Kõlab ikka endiselt niimoodi, nagu oleks õhk vahel. Oled proovinud esiotsa kuhugi taevasse ajada ja siis kohapeal käia lasknud? Ma nüüd ei mäleta täpselt, mis autol(kokku neid olnud umbes 40
), aga igatahes oli vaja ajada lisaks veel kaldu ka, et õhk korralikult välja tuleks.

Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
- matikala
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: P Nov 25, 2012 10:36 pm
- Asukoht: Republic of Ireland
Re: Plokikaane tihendi vahetamine
Ma kasutasin Jaani pakutud napunaidet.Ajasin dziibi kummidele ja ohutasin, esiots oli ikka nagu usna uleval. Nagu ei tuleks rohkem ohku valja aga ega pead ei oska kah anda..
Kui pusti ja kaldus see nina peaks siis olema ohutamisel?
Kui pusti ja kaldus see nina peaks siis olema ohutamisel?