1. leht 1-st
rikume tuju ka natuke...
Postitatud: T Sept 05, 2006 4:52 pm
Postitas zhadow
http://www.delfi.ee/news/majandus/majan ... d=13775994
Loodetavasti ka Eesti siis vabastab üle 20 aastased autod sellest maksust.
Siin foorumiski on palju üle 20 vanuseid sõidukeid.
Postitatud: T Sept 05, 2006 5:08 pm
Postitas Veiko
Miski pärast esimene reaktsioon oli:Looda sa seda.
Veiko
Postitatud: T Sept 05, 2006 7:42 pm
Postitas zhadow
Veiko kirjutas:Miski pärast esimene reaktsioon oli:Looda sa seda.
Veiko
Noh natuke rõõmsat nooti ka:
Kes tähele ei pannud siis selle seaduse jõustumine võib kuni 10 aastat aega võtta.
Mul endalgi hetkel 5 sõitvat autot lausa, nii et kui see täna juhtuks, siis see vihastaks mind ikka PALJU.

Üks auto ootab küll müüki ja ühega sõidab naine.
Aga kui arvestada milline "autohull"

ma olen siis pole mul neid ilmselt ka 10 aasta pärast mitte vähem.
Postitatud: K Sept 06, 2006 11:46 am
Postitas silmaonu
pask. peeti hakkame saama igalt poolt.
Postitatud: K Sept 06, 2006 1:25 pm
Postitas margus4x4ee
Mulle meeldib see, et maks tahetakse muuhulgas ka kütusekulu ja töömahu järgi määrata. Nagu 2 korda janusema auto omanik ei peaks 2 korda rohkem kütuseaktsiisi maksma...
Postitatud: K Sept 06, 2006 1:37 pm
Postitas boob
Da nu nahhui, peab ikka hakkama mõtlema naisele rolleri ostmisele
Maksad tulumaksu, maksad sotsmaksu, maksad käibemaksu, maksad suitsu ja alko aktsiisi, maksad kütuseaktsiisi, maksad kogumispensioni ja töötuks jäämise maksu, maksad iga asja ja liigutuse pealt, maksad selleks et olla ja midagi teha.
Perse, millal siis inimestele õhumaks tuleb, osoonikiht ju na hõredaks jäänud. Või pannakse hoopisn lehmadele osoonimaks peale, nemad ju peeretavad selle osoonikihi meilt minema.
Peab ikka kolima maale, ostma traktori, kuhu võib sinist kütet sisse valada ja hakkama voolima näiteks kunstnikerdustega esmaabi kappe
boob@kõrini.maksudest
Postitatud: K Sept 06, 2006 2:03 pm
Postitas jr
Kui nüüd sügavamalt järgi mõelda, siis isegi natuke toetaks autode maksustamist, kuid siis ainult nende maksustamist, mis liikluses osalevad. Mis ja kui palju garaazinurgas seisab ei tohiks teemasse puutuda.
Argument minu poolt on see, et läbi maksustamise ehk väheneb autode arv liikluses. Oleme nüüd ausad. Kas või Tallinnas on liiklemine ikka hullumaja. Ringi vuravate eraisikute hulk väheneks tunduvalt, kes on kokkuhoidliku elustiiliga.
Ise olen nõus maksma kuni 2K iga kuu, kui läbi selle vähem autosid tänaval oleks.
Postitatud: K Sept 06, 2006 2:42 pm
Postitas boob
jr kirjutas:
Ise olen nõus maksma kuni 2K iga kuu, kui läbi selle vähem autosid tänaval oleks.
Nu vot, mina näiteks ei ole nõus maksma 2k iga kuu ja mind ei huvita, palju autosid linnas liigub. Minu seisukoht oleks, et selline maks võib olla Tallinna linnas, aga mitte üle vabariigi.
Kui teenid 6k kuus kätte, sellest maksad üüri ja elektri, siis igasugu automaksud, netti ka tahaks kodus, lapsel lasteaia maks, autole kütust vaja, et tööle saada, süüa tahaks ka... Deen, uus maks tuli, see kuu saame kahe kolme päeva asemel ühe päeva liha süüa
Kurb aga tõsi, tallinnas 15k kätte teenida pole mure, mujal on. Ma ei jõua uut ja säästlikku autot osta, sõidan vanemaga. Vanem masin jällegi saastab rohkem ja peangi maksma rohkem maksu. Seega palun, lahenduseks osta jalgratas ja vura sellega iga päev tööle laps turvatoolis?
Postitatud: K Sept 06, 2006 2:46 pm
Postitas jr
Nõus, piirkonniti võiks maks erinev olla. Pigem ikka rakendaks seda seal, kus sellest kasu võib olla.
Postitatud: K Sept 06, 2006 3:07 pm
Postitas aadu
"Raportis öeldakse, et klassikaliste ja vanasõidukite säilitamise huvides ei tohiks direktiiv mingil moel piirata liikmesriikide õigust vabastada vähemalt 20 aasta vanused sõidukid liiklusmaksust."
Järelikult tuleb veel vanemad autod soetada

Postitatud: K Sept 06, 2006 3:41 pm
Postitas quest
Ark.is tehti väike viga kui ümber kirjutasin autot..

....mul on 1989a. audi aga dokumentidest on 97a. präegu on mul üv isegi 2a. aga kui see jama peaks tulema siis lähen lasen tagasi muuta õige aasta. ja kasu kui palju!
Postitatud: K Sept 06, 2006 4:38 pm
Postitas al
Meenutades, kuidas ja kui palju veoautodele maks selga väänati, siis ma kardan.
Idu selles, et maksustati kõik veoautod, mis registris arvel, hoolimata TÜV olemasolust ja tegelikust kasutusest. Paar aastat maksin oma (omal maal seisva) 1973 a. uunikumi eest 1700 eek kvartalis, siis tuli odavam maha müüa, sest mõne aastaga oleks rohkem maksnud, kui auto turuväärtus.
Kui lugeda sõna sõnalt, siis on arvata, et tuleb järjekordne "omamise" maks.
varsti võib kõik meeskodanikud, potentsiaalsete vägistajatena kinni panna, sest kuriteovahend on ju olemas!? (tsitaat ühelt eesti suurelt transpordiettevõtjalt)