1. leht 1-st

O:Kärukonks UAZile

Postitatud: E Nov 19, 2012 9:55 pm
Postitas kytz
UAZ 469le vaja siis tänapäevase haagise konksu. Vajalik selline, et saab säilitada ka originaalkonksu. Ei tea kas selline lahendus on võimalik, aga olen vist kuskil midagi sellist näinud küll. 5220718 Raul

Re: O:Kärukonks UAZile

Postitatud: E Nov 19, 2012 10:35 pm
Postitas tuningman
kytz kirjutas:UAZ 469le vaja siis tänapäevase haagise konksu. Vajalik selline, et saab säilitada ka originaalkonksu. Ei tea kas selline lahendus on võimalik, aga olen vist kuskil midagi sellist näinud küll. 5220718 Raul
Lihtne. tee selline nagu mul willil algul oli. adapter plaat on 10mm paks. kinnitub orig. konksu poltide alla ja saad ka orig konksu kah säilitada.

To tuningman

Postitatud: E Nov 19, 2012 10:39 pm
Postitas kytz
Tänud info eest, kas ja mis koormus selline konstruktsoon välja kannatas?

Re: To tuningman

Postitatud: E Nov 19, 2012 11:29 pm
Postitas tuningman
kytz kirjutas:Tänud info eest, kas ja mis koormus selline konstruktsoon välja kannatas?
Otseselt midagi mega rasket tassinud ei ole. kuhjaga liiva täis subrjonok vist raskeim koorem siiani. paari auto vrakki ikma sildadetta ka lohistanud, aga saad ju adapterplaadile külgedesse või taha ka risti tugevdused raamile toetatuna keevitada. :hihi: Ma ei tea mis sul passis seisab, aga mu willyl on pidurtitega lubatud haagise suurim mass üllatavalt väike, vaid 850kg.

Re: O:Kärukonks UAZile

Postitatud: R Dets 07, 2012 9:51 pm
Postitas tuningman
kytz kirjutas:UAZ 469le vaja siis tänapäevase haagise konksu. Vajalik selline, et saab säilitada ka originaalkonksu. Ei tea kas selline lahendus on võimalik, aga olen vist kuskil midagi sellist näinud küll. 5220718 Raul
Oled sa konksu saanud teinud? Võin oma pea, käed ja materjali käiku lasta kui veel huvi on?

Re: O:Kärukonks UAZile

Postitatud: P Dets 09, 2012 4:34 pm
Postitas Panda
Tegin kevadel omale täpselt samasuguse asja. Plaat mingi 7mm 3 latist kõrvuti kokku keevitatud orig veokonksu alla(tahtsin seda säilitada). Katsetus oli nii. Tõmbain konksust 1,5t miniekskavaatorit mudaselt pinnalt välja. Küll jõnksutades aga kopp sai liikuma jälle ja konks ei liikunud mitte kuhugi :)

Re: O:Kärukonks UAZile

Postitatud: E Dets 10, 2012 12:02 pm
Postitas atdoom
Saab jätta muidu mõlemad külge... eurokäru ja uazi käru kinnituskõrgused on väga erinevad!

Re: O:Kärukonks UAZile

Postitatud: L Mai 09, 2015 6:36 pm
Postitas TheShadow49
Tere. Teema küll vana ja vabandan, et selle uuesti üles töstan aga tekkis omalgi vajadus kärukonksu järgi.
Kas kellelgi on pildil oleva plaadi kohta mingeid mööte vöi joonist, et selline asi valmis teha?

Re: O:Kärukonks UAZile

Postitatud: P Mai 10, 2015 11:08 pm
Postitas Kalill
Selline vinge konks pakkuda. Ehk kannatab aretada. Jääb viisakam kah.

MÕÕDUD

Pilt

Re: O:Kärukonks UAZile

Postitatud: E Mai 11, 2015 11:14 am
Postitas v6sa
Kalilli pakutav viib lahkumisnurga olematuks, kuna veokuul pole kõige alumine asi. Materjalina on see muidugi hää kaup 8)

UAZ raami tagumine tala ei ole kuigi väändekindel. Oma Krooksule sai tehtud 10millisest plaat, selle külge keevitatud 250 mm pikk 60x5 nelikanttorust hülss, mille sisse läheb L-kujuliselt 4-kanttorudest tehtud konksujalg. Passati küljest lõigatud veokuuli kõrgus on tavapäraselt 300 mm. Konksu alumine serv on sama kõrgel, kui tagadifri karter ja paikneb selle joonel. Mis tähendab, et säärane ankur kraavist läbi ronides künnab isuga... Ehk Õige Maasturi konks peab olema eemaldatav! :!:

Pilt
Pildil paistvat kooslust russiga mudast välja tirides andis järele tagatala, mis väändus. Koleda väljanägemisega keevitused ja 4+4 mm toru seinapaksust konksujalale oli piisav 8)

Minu lahenduseks on tõmmitsad konksuhülsi alaservast silla kohale pikitala külge. Seal on paslikud avad olemas, pole vaja raamile midagi juurde keevitada. Laiskusest tegemata... :lol:

Kui on tahtmine säilitada originaallõuad, peab konksujala hülss olema viidud sedapalju allapoole.

Variant on viia konksu raami sobiva lati/toruga varuratta alt eelviimase raamitalani - ka see ei lase konksu tõmbel tagatala väänata. Miskine 50 mm kõrgust peaks täiesti piisav olema. Eriti, kui väike nurk tugevduseks sisse keevitada.

Plaadi tegemisel tuleb siis tähele panna raami tagatala tugevduselementide needipäid, mis kenasti ette jäävad ja tähelepanu nõuavad. Kaval oleks need asendada konksu kinnitusplaati kinni hoidvate poltidega;)