1. leht 2-st
K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstmine?
Postitatud: L Nov 17, 2012 1:10 pm
Postitas nissan.pickup99
Tervist!
Uuriks siis targematelt kas navara vedrud sobivad 99aasta D22le?
Edit: Kas navara kande võime on üldse suurem kui pick upil kui eelpoolt loetud teemast on navara vedrud suhteliselt pehmed.
Praegused all olevad lehtvedrud on pm täiesti surnud.
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22?
Postitatud: L Nov 17, 2012 6:34 pm
Postitas 4x4cruiser
ei sobi päris kindlasti kui sa navara d40 mõtled
d40 vedrud suht sama kandevõimega kui pick up d22
d40 on juba uuest peast lehtvedru sirge all
d22 on ka 2 varjanti all 2+2 lehte ja 8lehte viimane üldiselt harvaesinev tehase tugevdatud varjant Frontier nime all
meil on mõlemaid laos olemas
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22?
Postitatud: L Nov 17, 2012 7:19 pm
Postitas nissan.pickup99
4x4cruiser kirjutas:ei sobi päris kindlasti kui sa navara d40 mõtled
d40 vedrud suht sama kandevõimega kui pick up d22
d40 on juba uuest peast lehtvedru sirge all
d22 on ka 2 varjanti all 2+2 lehte ja 8lehte viimane üldiselt harvaesinev tehase tugevdatud varjant Frontier nime all
meil on mõlemaid laos olemas
mis hinnaga mõlemad kopl. on?
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22?
Postitatud: P Nov 18, 2012 7:13 pm
Postitas 4x4cruiser
2+2 180.- pakk
8lehte 230.-
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22?
Postitatud: E Nov 19, 2012 10:32 am
Postitas nissan.pickup99
Ok selge.
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22?
Postitatud: R Jaan 25, 2013 11:48 pm
Postitas tuningman
Jutt siis nendest vedrudest. Uus ja vana. Vana oli auto alla täitsa sirge. Kui nüüd vaadata alt 2. lehte, siis kas mulle tundub, et leht on pakkis valepidi või käibki niipidi? mul transitil küll teisepidi, see peaks ju olema leht millele koormaga kanne langeb. Minu mõte tiirleb selle valepidi pakki sattumise ümber. Kaar nagu allapoole, kui teispidi oleks, siis poleks ju vedrud nii surnud seisus kah auto all?

Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22?
Postitatud: L Jaan 26, 2013 6:58 am
Postitas Koit1
Mul 2003 aastaD22 täpselt samad vedrud nagu alumised pildil, raskust pole saanud see alumine leht samasugune.
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22?
Postitatud: L Jaan 26, 2013 3:20 pm
Postitas tuningman
alumiste vedrudega on tühja kastiga vedrude ja läbilõõgi puksi vahe ainult 4cm. liiga vähe. 100kg kastis ja vahe 1cm. uutega on vahet ca 25 cm. aga amordil jäävad lühikeseks ja per..e liiga upakili. peaks paar lehte vähemaks võtma, aga millised? mõtlesin et 4 alumist ja vanast pakist 2 alumist asemele. tea kas aitab?
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22?
Postitatud: L Jaan 26, 2013 6:51 pm
Postitas tuningman
Küsiks siis veel niipalju, et kes ja kuidas d22 eest tõsnud on? Seal piirajad ülemistele õõtsadele nii lähedal, et niisama naljalt torsoone ka peale keerata ei anna. Alumised õõtsad samal ajal põhimõtteliselt maapinnaga paralleelselt. Minu loogika ütleb,

et vaja väikest ümberehitust rellaka ja keevituse näol. Esimese tõste puhul ei peaks ka tagumisi vedrupakke päris laiali lammutama.
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstm
Postitatud: L Jaan 26, 2013 8:34 pm
Postitas nissan.pickup99
Pilti kh siis uute vedrudega, nüüd oleks vaja kuidagi eet kh kõrgemaks tõsta, aga jh tuningman oskab paremini asja lahti seletada

Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstm
Postitatud: P Jaan 27, 2013 1:08 pm
Postitas tuningman
Kas siis tõesti meie teedel-metsades Tõstetud d22 ringi ei vura? Kui see tõstmine, eeldab suuremaid ümberehitusi võib ju teema modifikatsioonide alla ringi tõsta, sest mulle tundub, et eeldab

Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstm
Postitatud: P Jaan 27, 2013 6:08 pm
Postitas salmus
tuningman kirjutas:Kas siis tõesti meie teedel-metsades Tõstetud d22 ringi ei vura? Kui see tõstmine, eeldab suuremaid ümberehitusi võib ju teema modifikatsioonide alla ringi tõsta, sest mulle tundub, et eeldab

Meil kataloog pakub +40mm tõste jaoks uusi torsioone. Kui huvi siis panen privasse hinna ja tarneaja.
Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstm
Postitatud: P Jaan 27, 2013 6:33 pm
Postitas tuningman
salmus kirjutas:tuningman kirjutas:Kas siis tõesti meie teedel-metsades Tõstetud d22 ringi ei vura? Kui see tõstmine, eeldab suuremaid ümberehitusi võib ju teema modifikatsioonide alla ringi tõsta, sest mulle tundub, et eeldab

Meil kataloog pakub +40mm tõste jaoks uusi torsioone. Kui huvi siis panen privasse hinna ja tarneaja.
Torsoonides pole Hetkel veel probleemi. Kui need vaid nuudist lahti tuleks, et edasi tõsta. Asi jääb pigem ülemiste õõtsade ja piirajate taha pidama. Eriti kikki ka ajada ei taha. Katsun veovõlli nurgad jätta sinna piiridesse, mis põõramisel tekib, et välimisi otsi murdma ei hakkaks. Praegu olid veovõllid peaegu 0 kraadi all. võibolla ehk 3-4kraadi, aga ülemised õõtsad olid vaid 1cm piirajatest puudu. Seega piirajaid madalamaks lõigates tuleks tõstet tüki maad juurde, rattad sahka ei läheks, aga ülemised sharniirid hakkavad pooma, kuna nurk läheb nende jaoks liiga järsuks. Õõtsi ei tahaks ringi tegema veel hakata. Võibolla on keegi selle tee juba läbi käinud ja oskab mõistlikumat lahendust pakkuda.

Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstm
Postitatud: E Jaan 28, 2013 7:54 pm
Postitas tuningman
Sai siis vähe tõstetud siiski. Piirajaid sai vähe maha lõigatud. Täpselt niipalu, kui alumisel pildil punasega märgitud. muidu ei andnud midagi tõsta. Torsoonid sai alt ära võetud ja 3 nuuti tagasi tõstetud. kuid nüüd tahavad sharniirid pooma hakata. teisel pildil rogelisega. Peab vist õõtsa rellaka sisse lõõma, siis jääks sharniir normaal asendisse, õõts liiguks ülesse poole ja sillakäik kah paraneks. sai ka amordi kinnitusi liigutatud, muidu oleksid ülemised õõtsad amordid mõlki muljunud. kui kellelgi paremaid ideid, siis andke tulla.

Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstm
Postitatud: E Jaan 28, 2013 8:16 pm
Postitas nissan4x4
Oman D22 nissanit ja olen tõstnud seda igat moodi ja seal teinud igast ime asju aga üldkokkuvõttes on asi mõttetu.
Esisilla ülessekeeramine torsioonidest teeb esiotsa väga jäigaks ja lääbad ja sarniirid ei pea vastu. Poolteljed lähevad
liiga suure nurga alla ja pooltelje-rehvid ei pea vastu ja lähevad iseenesest lõhki. Ülemine lääba on väga nõrk ja
kuna torsioon peale keeratud siis kipub ta sarniiri seest välja murdma , endal juhtus 2 korda ja mõlemal korral läks õnneks
et ei teinud avariid. Siis ehitasin ülemised lääbad ringi ja alumisel lääbal tegin sarniiri nurka ringi aga üldiselt on see
ka väga mõtetu kuna sarniirid ja muud asjad ei pea vastu ikka. Siis üks suur mure on ka roolisüsteemis kuna tal on keskel
varras ja mõlemal pool väiksed vardad kus kummagis otsas munakad. need jäävad suure nurga alla ja tekib selline asi et
kohapeal paned kokkujooksu paika ja kui sõitma lähed siis hüpekate ja aukude peal liiguvad rattad ülespoole ja vardad
liiguvad sirgemaks ja pikenevad nii et kokkujooks läheb kuni 5cm lahku. ja ratta alla liikudes kokku ja rooli töö muutub
ulmeliseks ja muidugi hakkab mantleid sööma.
Mina läksin esisillaga sellist teed et panin alla patrol 160 talasilla, millel tõstsin diffri koha paremalt vasakule ja panin LSD
diffri. Kasutasin ees keerdvedrusid ja tegin silla kinnitused ise ja mõõdud ja enamus asju sai vaadatud Y60 pealt.
Muidugi tuleb ka panna y60 roolikarp sest d22 enda omaga hakkab rool tagurpidi tööle.
Sildades on sees 4,875 ülekanded. Ratasteks on 33x14 boggerid ja veljed 15x10 -44
Tagasilla tõstsin ülesse patroli lehtvedrudega ja patroli amotridega ja lisasin lehtvedru
keskele coiloveri vedru ja tagamise lehtvedru kiige tegin 7cm pikemaks originaaliga võrreldes. muidugi taga gardaan on
d22 hel kahe osaline ja seal on vahel üks kummi muhv mis laseb kardaanil edasi tagasi liikuda aga selle kõrgemale
tõstmisega läheb viimane gardaani osa suure nurga alla ja see kummi muhv sureb paari kuuga. seal on vahetala kus see
külge kinnitub see tuleb alla poole tuua ja viia nurga alla kardaani järgi.
Ühesõnaga kui tahate asja ülespoole tõsta siis originaal asjad ei pea vastu ja tuleb liiga palju ringi leiutada.
Minul on masin võrreldes originaaliga 40-50cm kõrgem. Mõlemas sillas LSD ja rooli keeramine suht raske.
Ees olevad keerdvedrud on normaalse jäikusega ja on poole meeldivam sõita kui põhja keeratud torsiooniga.
Muidugi maastikul ja lumes läbivus on täiesti fantastiline.
Üheks miinuseks on see et mootor jääb lahjaks ja üle 90kmh eriti sõita ei taha kuna pill kõrge ja hakkab ujuma.