1. leht 2-st
4Runneri esivedru kruttimine
Postitatud: R Sept 01, 2006 11:46 am
Postitas ahtok
Asusin 4Runneri esimese otsa tõste tegemiseks torsooni polti keerama. Kuid polt keeras ennast koos poolringi kujulise 'seibiga'. Pilt asjast siin
http://www.hot.ee/ahtokivi/Torsooni%20polt.html
Kas ongi nii, et see seib (punase noolega näidatud) on poldi küljes kinni ja täidab poldi fiksaatori ülesannet või on mul see lihsalt poldi külge kinni roostetanud? Ei julge niisama murdma hakata.
Postitatud: R Sept 01, 2006 12:01 pm
Postitas Andrus Michelis
Ma küll ei mäleta, et minu autol see noolega näidatud asi ringi oleks käinud. Pigem vast ikka kinni roostetanud.
Postitatud: R Sept 01, 2006 8:06 pm
Postitas rommi
Kinni roostetanud jah. Mina soovitaks enne uued poldid varuda kui neid keerama hakkad. Pildi järgi tunduvad üsna kehvas seisus, minu omal ei paistnud üldse roostes ja ikka keerasin pooleks.
Postitatud: R Sept 01, 2006 9:35 pm
Postitas ahtok
No siis ma parem ei krutigi neid vedrusid. Las jääb nagu on:
http://www.hot.ee/ahtokivi/Pildid/Toste.JPG
Tundus et mutter on torsooni hoova küljes kinni, nii et seda polti ei saakski kätte, kui ma ta pooleks keeran. Esiamordi alumise poldi keerasin puruks kui amorti vahetasin. Pärast kulus palju aega, et see poolik polt välja puurida ja amort kätte saada.
Postitatud: P Sept 03, 2006 7:39 pm
Postitas rommi
Torisoonide keeramisest parem variant on lasta teha spets vahetükk torsiooni õõtsa ja munaka vahele. Ei riku käigu pikkust, õõts jääb samadesse piiridesse liikuma. (alumine õõts kannatab allapoole rohkem välja liikuda). Kui tõsisem huvi võin täpsemalt rääkida kuidas ja mis, mul 4Runneri esisild garaazhis molekulideks.
rommi
Postitatud: E Sept 04, 2006 10:39 pm
Postitas ahtok
Vaataks seda lahendust küll huviga

Äkki saab mõne pildi sellest vahetükist? Kuna ma asun Tartus, siis vist kohapeale uurima ei saa tulla.
Postitatud: T Sept 05, 2006 9:28 am
Postitas rommi
kuna kerged jubinad ja saab ka postiga tellida siis mingi ca 120$ peaksid kätte saama. Siin lasta freesida ma pakun hinnaks mingi 500-700EEK.
siin ka veidi juttu nendest vahetükkidest:
http://www.4crawler.com/4x4/ForSale/Bal ... acer.shtml
Postitatud: T Sept 05, 2006 9:37 am
Postitas WOLF
HILUX-il sai ülalt muttrist torsiooni peale keerata.Uuel toyal roostetas see polt poolkuu sisse kinni täpselt 2,5 aastaga.
Postitatud: T Sept 05, 2006 3:08 pm
Postitas ahtok
Tänan nõuannete eest. Tellisin jubinad veebi kaudu ära. Hea kui ei peaks uusi amorte ostma.
Postitatud: T Sept 05, 2006 4:45 pm
Postitas rommi
kas pooleteise tollised tellisid?
r.
Postitatud: T Sept 05, 2006 6:16 pm
Postitas ahtok
1.5 tolli sai jah.
Postitatud: T Sept 05, 2006 10:15 pm
Postitas rommi
lahe

kui peale installid siis ära unusta, et esisild vajab kindlasti regulli

Vahetükk lükkab ratast ülevalt poolt pisut välja ja alumist õõtsa on vaja ekstsentrikust järele tuua.
Postitatud: T Sept 26, 2006 11:35 am
Postitas ahtok
Sain paar päeva tagasi need vahetükid kätte. Kirveks läks asi küll - koos transpordiga Eestisse 1703 kr + tollimaks ca 500 kr. Tollimaks oli mulle üllatuseks. Nüüd oleks hea võimalus nende järgi koopiad freesida - see peaks ikka oluliselt odavam tulema ja äkki tahab keegi need koopiad ära osta. Äkki keegi teab Tartus mõnd sobivat kohta?
Ma neid kohe alla kruvima ei hakka, sest kui juba jamada, peaks ka sarniirid ära vahema.
Postitatud: T Sept 26, 2006 1:29 pm
Postitas jr
Et lasid tollida, mitte ei tollinud ise? Kui ise tollid, siis maksad terminalitasu 118eek'i ja kõik. Aga seda pead teadma ise nõuda, ega nad seda ju ise ei paku sulle. Raha tahavad kõik saada

Postitatud: T Sept 26, 2006 4:42 pm
Postitas ahtok
Ma tollimisest ei te tõesti midagi

Kui pool aastat tagasi ebayst stange tükid ostsin, siis küll mingit tollimist ja tollitasu ei olnud. Või oli siis kuskil hinna sees, mida hästi ei usu, sest tookord oli 3-4 kg paki transport odavam kui nüüd ca 1 kg.