Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Kui mootor otsast õli läbi ajab, võib põhjusi olla mitmeid: katkine simmer, kulunud sisu, ummistunud tagasivoolufilter, liigsuure takistusega tagasivooluahel jne. Kõige lihtsam moodus vea kõrvaldamiseks on lisada drenaaživoolik, mootoritel on selleks korpuses korgiga suletud ava. Teise otsa viid otse paaki, kindlasti mitte läbi tagasivoolufiltri ja kindlasti allapoole õlitaset.
Enne süsteemi kokku ladumist kontrolli, kas surve ei ole võllisimmerit purustanud või tagurpidi lükanud.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
isakene kirjutas:Kui mootor otsast õli läbi ajab, võib põhjusi olla mitmeid: katkine simmer, kulunud sisu, ummistunud tagasivoolufilter, liigsuure takistusega tagasivooluahel jne. Kõige lihtsam moodus vea kõrvaldamiseks on lisada drenaaživoolik, mootoritel on selleks korpuses korgiga suletud ava. Teise otsa viid otse paaki, kindlasti mitte läbi tagasivoolufiltri ja kindlasti allapoole õlitaset.
Enne süsteemi kokku ladumist kontrolli, kas surve ei ole võllisimmerit purustanud või tagurpidi lükanud.
See just huvitav ongi, et mingisugust simmerit pole.
Pump kulumata. Ise tegin talle küll korra haiget. Tahtsin panna agregaadi toimima teise auto pumbapealt aga lõi tagasivoolu vooliku kiirühenduse kohapealt lahti ja jäi lühikeseks ajaks surve taha.
Nüüd võtsin hüdromootori maha, et simmer vahetada, mida ei leia kusagilt? Võll nagu ujub seal sees?
Pump näeb välja umbes selline
elmarm kirjutas:
See just huvitav ongi, et mingisugust simmerit pole.
Pump kulumata. Ise tegin talle küll korra haiget. Tahtsin panna agregaadi toimima teise auto pumbapealt aga lõi tagasivoolu vooliku kiirühenduse kohapealt lahti ja jäi lühikeseks ajaks surve taha.
Nüüd võtsin hüdromootori maha, et simmer vahetada, mida ei leia kusagilt? Võll nagu ujub seal sees?
Pump näeb välja umbes selline
Sry, ennist ei uurinud täpselt markeeringut, tegu ongi lühikese mootoriga, mis on ette nähtud ühendamiseks otse tihendatud agregaadiga. See võll, mis sealt välja ulatub, toimib kardaanina, kuna mootori vedav tööorgan - gerootor liigub ringjoonelist trajektoori mööda, tihendada seda ei saa. Kui selle aparaadi uuesti kokku paned, pead enne tööle lülitamist kindlasti korpuse hüdroõliga ära täitma, kuivale see ei tohi jääda. Kui surve agregaadi korpuses liig suureks läheb, tuleb see ikkagi eelpooltoodud kombel ära dreenida, aga jälgida seejuures, et drenaaži väljavõte oleks korpuse ülaosas.
Lühike inglisekeelne kirjeldus: The cardan shaft of the OMTS motor acts as an “output shaft”. Because of the movement of the shaft, no seal can be fitted at the shaft output. Internal oil leakage from the motor will therefore flow into the attached component.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kui sellel mootoril hüdroõli peabki nuutiteni jõudma, siis tahes või tahtmata langeb see nuutide juures läbi muhvi reduktorisse. Pumbal on nuudid allapoole. Vahel on veel hüdropidur, mis tundub olema õlikindel.
Nimelt on see mootor kraana platvormi pööramiseks.
Sellest saab tulevikus Krazi pealisehitis. Samuri on siin foorumis eraldi teema ka ,,Päästeankur Kraz''
isakene kirjutas:Siis ilmselt kogu reduktor saabki hüdroõliga määritud ja peab kogu aeg silmini täis olema. Manuaalis midagi selle kohta kirjas ei ole?
Uko kirjutas:Milles üldse probleem?Ajab kusagilt välja midagi ?
Tahtsin teise masina pumbapealt agregaati toimima panna.Lõi reduktori vahelt o-rõnga välja. Reduktori poldid olid näpuga kinni keeratud. Kuna tagsivoolu voolik oli lohakalt ühendatud (ise panin kiirühenduse ja ei lukustanud) oli see lahti tulnud. Arvasin, et sellepärast lõi hüdromootori eest sk tihendi minema ja surve reduktorisse. Sellel pumbal aga mingisugust tihendit võlliotsas polegi?
Tahan teada, kas reduktoris pebki surve sees olemas ja õlituseks hüdroõli?
elmarm kirjutas:
Tahan teada, kas reduktoris pebki surve sees olemas ja õlituseks hüdroõli?
Õli koha pealt muud varianti ei ole - kuni järgmise tihendini käib kõik hüdroõliga, muidu on mahlad kohe sassis, kui tööle hakkad. Kui mootoril või süsteemil eraldi drenaaži ei ole, siis peab see süsteem ka mingil määral survet kannatama. Tagasivoolusurve maksimum on pidevalt kuni 1,5 bar, hetkeliselt võib tõusta kuni 3-5 bar. Sinu praeguste välja toodud andmete põhjal muud võimalust ei ole.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
See ilmselt piduri vabastaja,Kuigi pole hästi näha kuhu ta läheb.Kaitseklapi plokki või? Kas piduri paki all olid vedrud mis kettaid koguaeg kokku surub? Kui nii siis kõik õige,pööramiseks õli andes lükatsepidur lahti.