1. leht 1-st

Väntvõlli tasakaalustamisest.

Postitatud: L Nov 03, 2012 6:33 pm
Postitas taxopets
Sai muretsetud GAZ 24-10 mootor millele on kap. rem. juba tehtud. Vänt on käinud lihvimises. Kui ma mootori ostsin oli kõik komplektne kuid külge oli keeramata hooratas. Siit küsimus: kas ma võin hooratta rahuliku südamega mootori külge keerata või peaks vända uuesti välja kiskuma ja koos hoorattaga pinki tasakaalustama viima?
Oma peaga arvaks, et kui mõlemad on eraldi tasakaalus siis ei tohiks ka nende liitmine midagi tasakaalust välja viia.
Aga teadjamate arvamus oleks teretulnud.

Parimat Peeter.

Re: Väntvõlli tasakaalustamisest.

Postitatud: L Nov 03, 2012 7:06 pm
Postitas LR90
Kaasaegsetel mootoritel on väntvõll ja hooratas eraldi tasakaalustatud
ehk siis ühele vändale paned külge "uue" hooratta.
Ehk oli see ka vene masinatega nii.

Re: Väntvõlli tasakaalustamisest.

Postitatud: L Nov 03, 2012 10:20 pm
Postitas hents99
US mootoritel on üldiselt vänt koos hooratta ja esimese rihmarattaga komplektis, ega vene raud väga ei erine.

Lihtsalt mõtteainet, kuna konkreetse asjaga kursis pole.

Re: Väntvõlli tasakaalustamisest.

Postitatud: P Nov 04, 2012 5:43 am
Postitas Praks1
Kuna tegu on vene rauaga,mis käib pöörde sitemini,kui normaalne diisel mootor,siis pole väga vaja vaeva näha selle tasakaalustamisega,kui just pole plaanis sealt norm pauku välja kruvida ,aga kuna teema püstitati juba nii,siis ilmselt mitte :D