Valvoline MaxLife® und õlisurve

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
kalleo
Rock Crawler
Postitusi: 843
Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval

Valvoline MaxLife® und õlisurve

Postitus Postitas kalleo »

Tere hea rahvas!

Kas meie hulgas on mootoriõli Valvoline Maxlife 10W40 kasutajaid? Väidetavalt peaks nimet õli olema mõeldud vanematele mootoritele ja sellise omadusega, et teeb tihendid tihedamaks. Ehk siis vähendab lekkeid. Kurat teab mis moodi. Tegelt iseenesest vajadust sellise õli järele ei olnud küll mingit.
Nimelt tegin Cherokeel õlivahetuse ja jälgisin õlisurvet. Vana õli (Sunoco poolsünt 10W40) juures näitas Chero õlirõhu näidik vertikaali, ehk siis täpselt keskel, number "3" juures igal mootori temperatuuril ja pöördel. Vahetasin õli (poolsünt Valvoline MaxLife 10W40) ja filtri ning peale seda õlisurve suurenes 1/8 võrra!!! Seier asub nüüd circa 5/8 peal iga temperatuuri ja pöörde juures. Kusjuure, vana õli oli ikka väga vana. See fakt tekitab minus segadust. Kogemus juba Žigulli aegadest, (uue õliga süttis tühikäigul õlituli) et uue õli puhul on õlirõhk alguses pisut madalam, sest õli ja filter ju puhtad. Foobia selline, et kui MaxLife oskab lekkeid vähendada, siis ehk suudab ta ka õlifilti umbe ajada...? Hetkel on mul küll selline tunne, et MaxLife jätta "mootoripesuks" ja asendada veel enne talve "tavalise" 10W40 õliga.

Palun kas keegi kommenteeriks minu (vigast) mõttekäiku või jagaks oma MaxLife'i kasutamise kogemust?

Suured tänud kõigile,
K.
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Valvoline MaxLife® und õlisurve

Postitus Postitas uputaja »

See täitsa norm nähtus, mingite sadade kilode pärast on jälle "normis" Kasutasin sama õli mõlemas Cheros.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Krooniline
Rock Crawler
Postitusi: 687
Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm

Re: Valvoline MaxLife® und õlisurve

Postitus Postitas Krooniline »

Pigem mõjutab ka uus õlifilter. Kui mootor seest sitane, siis varsti olirõhk jälle maas. Ise vahetasin ükskord 3x õli tsükli jooksul filtrit, kuni sain rõhu stabiilseks. Ehk uus õli pesi liiga kiiresti sisemust puhtaks ja filtrit oli odavam vahetada :D
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Re: Valvoline MaxLife® und õlisurve

Postitus Postitas FlammablE »

Lekkeid vähendab ta kummitihendeid pehmemaks muutes. Nagu need õlilisandidki. Ei aja need midagi umbe. Enamasti lekib vändasimmer ka umbes sama rõõmsalt edasi :mrgreen: Papptihendeid jms kraami ei tihenda.
Mul grändil sama teema, et seier pärast vahetust grammi jagu enam erekteerund. Valvoline 5w30 täissündiga siis.
Kasutaja avatar
TTUUL
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: N Jaan 05, 2012 10:09 am
Asukoht: Oru ja Saula küla piiril

Re: Valvoline MaxLife® und õlisurve

Postitus Postitas TTUUL »

Kevadel vahetasin tundmatu õli MaxLife 10W40-ga. Kui enne vahetust vända tagumine simmer kergelt märgas karteri põhja, siis mingi aeg peale õli vahetust algasid kerged tilkumised. Lisaks esimene simmer alustas märgamist.
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, .....
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, .....
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades. M: 1500.- katkine
WJ´04 Overland 190 KW täiesti teatri seades
Kasutaja avatar
kalleo
Rock Crawler
Postitusi: 843
Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval

Re: Valvoline MaxLife® und õlisurve

Postitus Postitas kalleo »

uputaja kirjutas:See täitsa norm nähtus, mingite sadade kilode pärast on jälle "normis" Kasutasin sama õli mõlemas Cheros.
Kummaline, siinkandis toimib asi just vastupidi. Üle paarisaja sõidet ja õlikell liigub aeglaselt hoopis ülespoole. Kõigub pisut ja läheneb juba ¾ kanti. Lihtsast õlivahetusest ei tohiks ju niisuurt vahet varasemaga olla. Ainus märk mis veel meenub on see, et uus õlifilter miski 2 cm madalam oli kui vana (kirjade järgi usa värk). Peab vist õlipoes ikka ära käima. Ja mootoripesuga ka arvestama...

Või misasi veel liigset õlirõhku võib tekitada?
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Re: Valvoline MaxLife® und õlisurve

Postitus Postitas FlammablE »

Vaata, kas lihtsalt süüdet sisse keerates kell on nullis, või näitab juba midagi. Kui andur tuksi läheb, siis toimub sarnane protsess.
Kasutaja avatar
kalleo
Rock Crawler
Postitusi: 843
Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval

Re: Valvoline MaxLife® und õlisurve

Postitus Postitas kalleo »

FlammablE kirjutas:Vaata, kas lihtsalt süüdet sisse keerates kell on nullis, või näitab juba midagi. Kui andur tuksi läheb, siis toimub sarnane protsess.
Öö seisnud- seier ¼ ja ½ vahel. Süüde sisse- "peaaegu" null ehk kriipsu võrra kõrgemal. Käima- kohe ½ ja ¾ vahele. Raske uskuda et õlisoristamise käigus anduriga miskit juhtus. Aga kui aega saan siis eks peab andurit vist uurima jah.
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Re: Valvoline MaxLife® und õlisurve

Postitus Postitas igiliikur »

Ma arvan, et suurenemine tuleb ikka õli omadustest. Mul on peale õli ja filtri vahetust õli surve üldse ära kadunud. Külmalt veel on mingi, aga soojalt viskab tule 1000 pöörde juures juba põlema :roll: Hetkel ei ole veel otsustanud, kuidas probleemi lahendada.
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Valvoline MaxLife® und õlisurve

Postitus Postitas tuningman »

igiliikur kirjutas:Ma arvan, et suurenemine tuleb ikka õli omadustest. Mul on peale õli ja filtri vahetust õli surve üldse ära kadunud. Külmalt veel on mingi, aga soojalt viskab tule 1000 pöörde juures juba põlema :roll: Hetkel ei ole veel otsustanud, kuidas probleemi lahendada.

kui sa isuzust räägid, siis mul 2,2td mootor peale õlivahetust "kotti jooksiski" Sai võibolla 7km sõita. Ueks õliks oli texaco TDX e.10w-40. Hakkas ka algul tuld vilgutama ja mingil hetkel lihtsalt paugust põles kui vähe stangeni lumes kinni olin ja "turvast" andsin. Nüüd võtsin mootori lõpuks laiali kah. Raam saaled olid otsas. Vänt ise ok. aga kinni jooksid hoopis silindrites kolvid. vana õliga pole ei tuli vilkunud ega midagi.

Ah ja niipalju veel, et kui ma oma 2,2B-le kaant ei leia võin alumise poole sulle müüa.väntvõll on minu teda uus. uued saaled, nii raamid kui kepsud ja uued kolvid-rõngad. kui huvitab võin kasutaja marauder-i käest ule küsida. õlisurve oli väga hea.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”