1. leht 1-st
nõu ja abi vaja.
Postitatud: K Aug 16, 2006 10:59 pm
Postitas marks
Grand Sheroke 5,2, aastast 97 teeb tagasild väga imelikku häält. Justkui jahvataks keegi seal miskit. Sõites 100-ga ja lastes siis gaasipedaali lahti, viskab vibra keresse nagu oleks kardaan kõver. Sillas õli olemas. Kuigi otsatihend lekib. Lülitades käigu sisse teeb enne kohapealt minekut kolksu. Küsimus teadjamatele, kui keeruline on sellise masina tagasilla remont ja kas on mõtet seda ise ültse tegema hakata?
Lugupidamisega
Margus
52 11 966
marks69@hot.ee
Postitatud: K Aug 16, 2006 11:10 pm
Postitas Kodanik2
Kontrolli kardaani ristid üle.
Postitatud: N Aug 17, 2006 1:57 pm
Postitas Andrus Michelis
Mo omal oli kah kunagi sama jama. Sel vahetati kõiksugu laagreid ja pukse ja rattaid seal, korraga ja ükshaaval. Aga ei miskit. Sellel aastakäigul pidigi sääne niru sild olema.

Postitatud: N Aug 17, 2006 2:30 pm
Postitas ennukas
Pakuks ka gard.riste..., tagasild ulub või raksub-paugub..
Kui rist on saanud vett või olen kohanud ka b-riste kus määret ei olnud raatsitud panna, siis loksutades viga ei leia, kuid rõve sahin ajab hulluks.
Mul Wrangleriga muide eelm.aasta oli sama lugu. Võtsin gerdaani alt ära ning alles seejärel leidsin vea...
Ega ka tagasilla reduktoris midagi erilist ei ole, kui oskad ise õli vahetada- saad ka sillaga hakkama...
Postitatud: R Aug 18, 2006 9:40 am
Postitas marks
Kodanik2 kirjutas:Kontrolli kardaani ristid üle.
Suured tänud!
Tagumist risti pole enam ollagi.
Katsun täna Tartu linnapäält kuskilt uue leida. Vahetan nädalavahetusel ära, eks siis annan teada kas muutusi oli.
Üks mure veel. Ilma haagiseta sõittes kaob jõud ära, just siis kui vaja kiirendada (möödasõidud) justkui ei saaks piisavalt bensiini kätte. Kas viga bensupumbas.
Lugupidamisega
Margus 52 11 966
Postitatud: R Aug 18, 2006 9:41 am
Postitas Stupiduser
Kas jõud kaob ära või on kiirendamisel viivitus?
Postitatud: R Aug 18, 2006 10:21 am
Postitas hulkur
Viga võib olla ka kõhu all olevas bensu filtris.
Postitatud: R Aug 18, 2006 11:22 am
Postitas erik
Ei ole hästi võimalik, et kütuse süsteemi ummistumine põhjustab sujuvat võimsuse kadu. Jõu sujuv kadu on reaalselt tingitud mingist managemendi poolt kontrollitavast sõlmest näit: õhufilter - õhukulumõõtja, mootori termoandur (siis peaks ka palju bensiini võtma) gaasisiibri andur, detonatsiiooni andur. Vähem tõenäoline on bensiinirõhu regulaator ja bensiinipump. Ei tea kas sellel masinal on elektrooniline AT kast, siis võib sealt tulenev veateade mootorit safe mode ajada?
Nii, et heasse kohta diagnostikasse.
Ja kus on hea diagnostika?
Postitatud: R Aug 18, 2006 1:19 pm
Postitas atdoom
Ja kus on hea diagnostika?
erik kirjutas:Ei ole hästi võimalik, et kütuse süsteemi ummistumine põhjustab sujuvat võimsuse kadu. Jõu sujuv kadu on reaalselt tingitud mingist managemendi poolt kontrollitavast sõlmest näit: õhufilter - õhukulumõõtja, mootori termoandur (siis peaks ka palju bensiini võtma) gaasisiibri andur, detonatsiiooni andur. Vähem tõenäoline on bensiinirõhu regulaator ja bensiinipump. Ei tea kas sellel masinal on elektrooniline AT kast, siis võib sealt tulenev veateade mootorit safe mode ajada?
Nii, et heasse kohta diagnostikasse.
Postitatud: L Aug 19, 2006 5:51 pm
Postitas marks
Stupiduser kirjutas:Kas jõud kaob ära või on kiirendamisel viivitus?
Tere.
Jõud kaob ära just kiirendamisel ja nimelt siis kui miskit järel on. Tühjalt sõittes on kui linnuke, ainult vajuta lapatsit. Kütusekulu kõigub 16 ja 25 liitri vahel.
Lugupidamisega
Margus
52 11 966