1. leht 1-st

Kütusekulu suure haagisega

Postitatud: N Sept 27, 2012 8:51 am
Postitas Rein
Loomkatse tehtud, nullitud kompuutriga, 1,6 tonnine 2,5 lai ja mis iganes see kõrgus nüüd oli, haagissuvila taga ja 22 keskmine. Aga ei olnud säästu sõit. Suht maksimum, mis kannatas sellest kooslusest välja võtta. Korduvad suure kiirendusega möödasõidud jne. 80-95 vahel kulgedes oleks kindlasti väiksema nr saanud.

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: N Sept 27, 2012 10:21 am
Postitas Maasturid
Rein kirjutas: 22 keskmine.
Aga kirjuta ka millise vahemaa läbimisel selline tulemus.
Kui see saavutati pidevalt kiirendades 5-10km läbimisel siis ongi näitajad sellised.

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: N Sept 27, 2012 12:43 pm
Postitas Rein
Sry, muidugi, unustasin :D
150 sinna ja 150 tagasi. Minnes paar poognat ka Pärnu linna vahel.
Pilt

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: N Sept 27, 2012 2:44 pm
Postitas tarmo
Rein kirjutas:Loomkatse tehtud, nullitud kompuutriga, 1,6 tonnine 2,5 lai ja mis iganes see kõrgus nüüd oli, haagissuvila taga ja 22 keskmine.
Ütleks siis, et päris isukas ikka. Minu "loomkatse" oli tehtud nimelt säästurežiimil, et oleks reaalselt näha haagissuvilaga minimaalne kulu, kui reisil olla. Ja arvasin, et see 13 liitrit on juba palju.
Tuleb välja, et ökonoomsusega eriti ei hiilga see Wildtrak ikkagi. Sellise kulu juures eeldaks palju suuremat võimsust ja pöördemomenti.

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: N Sept 27, 2012 3:22 pm
Postitas Rein
See ei olnud Vordi test, kuna seal eespool tulid jutuks juba kulu osas teised euro-japsi kastikad ja ka juba RAM mängu tuli, siis kirjutasin oma bensu ameeriklase kulu.
Mis kulusse puutub, siis tasub teha ka maksimumi lähedane katse, et teada, palju on enam vähem kõikse suurem kulu, millest üle ei lähe, ökonoomsusega saavutatud kokku hoid on siis reisil juba puhas kasum. Aga jah, eks see autoga reisimine eeldab taskunurgas igaks juhuks segasteks väljaminekuteks oma osa. A´la genekas, veepump, starter, mis 200 000 km piirimail autol võivad hakata andma kulumise märke. Uue ja garantiiga massinaga jah, anna aga peale.

Re: Kütusekulud suure haagisega

Postitatud: N Sept 27, 2012 8:09 pm
Postitas tarmo
Wildtraki teemasse mittepuutuvad postitused tõstetud siia.
Kui juba selline arutelu tekkis, eks kirjutage teisedki sel teemal :)

Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: P Okt 07, 2012 9:51 pm
Postitas Rein
M.A.R.E.K kirjutas:siis on ramil suht ok meil escalade 24 kuskil kui paat taga
6 inimest autos ja paat sabas ja 22,3 kompu järgi. Kas 60, või 6,2 mootoriga, palju umbes paat kaalub?

Re: Kütusekulu suure haagisega

Postitatud: E Okt 08, 2012 6:21 pm
Postitas isakene
Portehaagis ca 700 kg tühimass, Saksa suunal tühjalt 11,5 l/100; tagasi tonnise koormaga veidi alla 12,5 l/100.

Vedukiks Patrol Y60 2,8TD 85 kW

Re: Kütusekulu suure haagisega

Postitatud: E Okt 08, 2012 8:22 pm
Postitas Movistar
Chipitud 5 liitrine Touareg võtab ca 3500 kg kaaluva haagisega maanteel kiirusega 100 km/h kuskil 19-20 l/100 km.

Re: Kütusekulu suure haagisega

Postitatud: E Okt 08, 2012 10:00 pm
Postitas tarmo
Kõik allolevad kulunäitajad 2500 kg haagisega kiiruse 93 km/h juures.

Toyota Land Cruiser 80, 4.2TD (pidev nelikvedu): diislit 19 l/100km.
Dodge RAM 5.7 HEMI (tagavedu): bensiini 24 l/100km, gaasi 30 l/100km.
Ford Transit 2.2 TDCi (esivedu): diislit 9.5 l/100 km.

Re: Kütusekulu suure haagisega

Postitatud: K Okt 10, 2012 9:00 pm
Postitas Kodanik2
Y60 patrol 4,2 d 400 km millest 200 koormaga treiler ja kogu sõidu keskmiseks tuli 13l/100 km

Re: Kütusekulu suure haagisega

Postitatud: R Okt 12, 2012 7:14 pm
Postitas FogOfWar
Cherokee 4.0 + 2000kg (2.5 lai, 2.4 kõrge) sirge seinaga kast sabas, tagaveoga (vihma korral nelivedu), kolmanda käiguga. Neljas ei jõua pooleteisetuhande pöörde peal vedada:

20/100 - Soome bahnidel @ 95kph
22-23/100 - Eesti/Läti teedel @ 95kph

Re: Kütusekulu suure haagisega

Postitatud: K Okt 17, 2012 7:04 am
Postitas ardi
Vean igapäevaselt Pajero -90(2,5tdi) taga 1,7 tonni kaaluvat lintsaekaatrit.Paagitäiega(70l) saan sõita ca 500km.Seega kui kaugemad otsad (a-la Võru või Põlva taga),siis pean lisakütust igaks-juhuks kaasa võtma või tankima teel.