Kütusekulu suure haagisega
Moderaator: Moderators
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 233
- Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
- Asukoht: Lõuna osariigid
- Kontakt:
Kütusekulu suure haagisega
Loomkatse tehtud, nullitud kompuutriga, 1,6 tonnine 2,5 lai ja mis iganes see kõrgus nüüd oli, haagissuvila taga ja 22 keskmine. Aga ei olnud säästu sõit. Suht maksimum, mis kannatas sellest kooslusest välja võtta. Korduvad suure kiirendusega möödasõidud jne. 80-95 vahel kulgedes oleks kindlasti väiksema nr saanud.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Aga kirjuta ka millise vahemaa läbimisel selline tulemus.Rein kirjutas: 22 keskmine.
Kui see saavutati pidevalt kiirendades 5-10km läbimisel siis ongi näitajad sellised.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 233
- Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
- Asukoht: Lõuna osariigid
- Kontakt:
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Sry, muidugi, unustasin 
150 sinna ja 150 tagasi. Minnes paar poognat ka Pärnu linna vahel.


150 sinna ja 150 tagasi. Minnes paar poognat ka Pärnu linna vahel.

Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Ütleks siis, et päris isukas ikka. Minu "loomkatse" oli tehtud nimelt säästurežiimil, et oleks reaalselt näha haagissuvilaga minimaalne kulu, kui reisil olla. Ja arvasin, et see 13 liitrit on juba palju.Rein kirjutas:Loomkatse tehtud, nullitud kompuutriga, 1,6 tonnine 2,5 lai ja mis iganes see kõrgus nüüd oli, haagissuvila taga ja 22 keskmine.
Tuleb välja, et ökonoomsusega eriti ei hiilga see Wildtrak ikkagi. Sellise kulu juures eeldaks palju suuremat võimsust ja pöördemomenti.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 233
- Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
- Asukoht: Lõuna osariigid
- Kontakt:
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
See ei olnud Vordi test, kuna seal eespool tulid jutuks juba kulu osas teised euro-japsi kastikad ja ka juba RAM mängu tuli, siis kirjutasin oma bensu ameeriklase kulu.
Mis kulusse puutub, siis tasub teha ka maksimumi lähedane katse, et teada, palju on enam vähem kõikse suurem kulu, millest üle ei lähe, ökonoomsusega saavutatud kokku hoid on siis reisil juba puhas kasum. Aga jah, eks see autoga reisimine eeldab taskunurgas igaks juhuks segasteks väljaminekuteks oma osa. A´la genekas, veepump, starter, mis 200 000 km piirimail autol võivad hakata andma kulumise märke. Uue ja garantiiga massinaga jah, anna aga peale.
Mis kulusse puutub, siis tasub teha ka maksimumi lähedane katse, et teada, palju on enam vähem kõikse suurem kulu, millest üle ei lähe, ökonoomsusega saavutatud kokku hoid on siis reisil juba puhas kasum. Aga jah, eks see autoga reisimine eeldab taskunurgas igaks juhuks segasteks väljaminekuteks oma osa. A´la genekas, veepump, starter, mis 200 000 km piirimail autol võivad hakata andma kulumise märke. Uue ja garantiiga massinaga jah, anna aga peale.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kütusekulud suure haagisega
Wildtraki teemasse mittepuutuvad postitused tõstetud siia.
Kui juba selline arutelu tekkis, eks kirjutage teisedki sel teemal
Kui juba selline arutelu tekkis, eks kirjutage teisedki sel teemal

Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 233
- Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
- Asukoht: Lõuna osariigid
- Kontakt:
Uus Ranger Wildtrak 3,2
6 inimest autos ja paat sabas ja 22,3 kompu järgi. Kas 60, või 6,2 mootoriga, palju umbes paat kaalub?M.A.R.E.K kirjutas:siis on ramil suht ok meil escalade 24 kuskil kui paat taga
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Kütusekulu suure haagisega
Portehaagis ca 700 kg tühimass, Saksa suunal tühjalt 11,5 l/100; tagasi tonnise koormaga veidi alla 12,5 l/100.
Vedukiks Patrol Y60 2,8TD 85 kW
Vedukiks Patrol Y60 2,8TD 85 kW
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Re: Kütusekulu suure haagisega
Chipitud 5 liitrine Touareg võtab ca 3500 kg kaaluva haagisega maanteel kiirusega 100 km/h kuskil 19-20 l/100 km.
HM Racing Team
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kütusekulu suure haagisega
Kõik allolevad kulunäitajad 2500 kg haagisega kiiruse 93 km/h juures.
Toyota Land Cruiser 80, 4.2TD (pidev nelikvedu): diislit 19 l/100km.
Dodge RAM 5.7 HEMI (tagavedu): bensiini 24 l/100km, gaasi 30 l/100km.
Ford Transit 2.2 TDCi (esivedu): diislit 9.5 l/100 km.
Toyota Land Cruiser 80, 4.2TD (pidev nelikvedu): diislit 19 l/100km.
Dodge RAM 5.7 HEMI (tagavedu): bensiini 24 l/100km, gaasi 30 l/100km.
Ford Transit 2.2 TDCi (esivedu): diislit 9.5 l/100 km.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Kütusekulu suure haagisega
Y60 patrol 4,2 d 400 km millest 200 koormaga treiler ja kogu sõidu keskmiseks tuli 13l/100 km
Re: Kütusekulu suure haagisega
Cherokee 4.0 + 2000kg (2.5 lai, 2.4 kõrge) sirge seinaga kast sabas, tagaveoga (vihma korral nelivedu), kolmanda käiguga. Neljas ei jõua pooleteisetuhande pöörde peal vedada:
20/100 - Soome bahnidel @ 95kph
22-23/100 - Eesti/Läti teedel @ 95kph
20/100 - Soome bahnidel @ 95kph
22-23/100 - Eesti/Läti teedel @ 95kph
Cherokee
Re: Kütusekulu suure haagisega
Vean igapäevaselt Pajero -90(2,5tdi) taga 1,7 tonni kaaluvat lintsaekaatrit.Paagitäiega(70l) saan sõita ca 500km.Seega kui kaugemad otsad (a-la Võru või Põlva taga),siis pean lisakütust igaks-juhuks kaasa võtma või tankima teel.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616