Nissan Navara 2,5DTI 128kw

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
ozwald
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: T Sept 04, 2012 10:40 pm

Nissan Navara 2,5DTI 128kw

Postitus Postitas ozwald »

Tervist.Mis loomaga on tegu kas on asjalik tööloom või lihtsalt eputis?
Oleks vaja majapidamisse üks töökas isend soetada! Välimuselt sobiks aga tea mis iseloom olla võib?
Teab keegi palju joob ja muud head ja vead :P Tegemist siis Nis
san Navara 2,5DTI 128kw 2005.a.
lauri-m
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: E Okt 15, 2012 8:50 pm

Re: Nissan Navara 2,5DTI 128kw

Postitus Postitas lauri-m »

Mind huvitab sama asi ja ei hakka eraldi teemat tegema.
Kuidas selline mootor toimetab ja mis küttekulu on. Või mis nende aastate valikus üldse nö. parim mootor on? Kas tasub ka automaat kasti vaadata? Üldse kelle kasutuses on või olnud 2005+ Navara palun jagage oma kogemusi sellest masinast, oleks väga tänulik.
marko75
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Mai 18, 2009 8:53 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan Navara 2,5DTI 128kw

Postitus Postitas marko75 »

Minul on 2007. aasta doublecab Navara ja eks ta üks vastuoluline auto on. Ühtpidi laguneb päris palju ja remont pole ka kõige odavam, samas sõita on üle keskmise mõnus.
Lagunemise osas ilmselt mängib rolli ka auto eelnev hooldus, kuna tundub, et kõigile vigadele peab kohe reageerima, et vältida suuremaid kulutusi. Minu autol (ostsin läbisõiduga 105000 km ja nüüd ees 155000 km) on vahetatud sidur, mõlemad esimesed rattalaagrid (üks neist lausa 2 korda), rooliotsad, loomulikult pidurikettad ja klotsid. Lisaks oli probleeme neliveo sisselülitamisega, kuna kontaktid olid oksüdeerunud. Kuna Navaral on nupust nelivedu, siis näiteks ABSi anduri vea korral pole võimalik nelivedu sisselülitada ja üldiselt on lahenduseks rattalaagri vahetus, mis on koos ABSi anduriga. Nüüd on ka andurid eraldi müügil, seega asi peaks ehk odavamalt remonditud saama.
Tüüpilisele Nissanile kohaselt roostetab esiklaasi ülemine serv, lisaks kipub ka raam juba roosteseks. Igatahes on kasulik sellisele autole teha korralik kontroll, et vältida pärastisi kalleid remonte.
Sõita on mugav ja ma arvan, et ka automaatkast on hea lahendus. Endal küll manuaal, aga vahel linnas tunnen puudust automaadist, lisaks maanteel ka cruise control-ist. Põhiline, et unustad pisemad augud ja äärekivid ning mõne teise väiksema autoga sõites on oht sellele viga teha, kui arvad, et see sama võimekas on.
Thir13en
Fitting 38"
Postitusi: 280
Liitunud: T Aug 28, 2007 11:12 pm
Asukoht: Põlva

Re: Nissan Navara 2,5DTI 128kw

Postitus Postitas Thir13en »

Oleme ühele 2005+ Navara´le ca 2 aastat hooldust teinud. Läbisõit praegu 180000km.

Peale õlide/filtrite on vahetatud 70000km jooksul vahetatud üks esimene ABS andur, sidur ja üks esirattalaager.

Ja nagu juba eelpool mainitud siis ABS´i anduri rikke korral lakkab töötamast nelikvedu.
Aga odavam on osta laager ja sealt võtta andur. Rattalaagrit läheb niikuinii kunagi vaja.
(Andurid ei lagune iseenesest vaid langevad väliste mõjutajate ohvriks.)
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
4x4 sõber
Fitting 38"
Postitusi: 307
Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:42 pm
Asukoht: TALLINN

Re: Nissan Navara 2,5DTI 128kw

Postitus Postitas 4x4 sõber »

ozwald kirjutas:Tervist.Mis loomaga on tegu kas on asjalik tööloom või lihtsalt eputis?
Oleks vaja majapidamisse üks töökas isend soetada! Välimuselt sobiks aga tea mis iseloom olla võib?
Teab keegi palju joob ja muud head ja vead :P Tegemist siis Nis
san Navara 2,5DTI 128kw 2005.a.
On olnud au sellist masinat töömasinana kasutada. Väga mõnus masin ja ei lagunenud ta ka. Hoolduses olid ainsad tööd klotside, õli ja filtrite vahetus. Kõik funkas nagu kellavärk. Isegi peale libedal teel üle katuse käiku jäi kõik tööle ja isegi raam ei läinud kõveraks. Kabiini parem nurk sai kannatada ja klaasidest jäime ilma (va taguminse vasaku ukse omad). Isegi kuut jäi terveks. Kui proovisin sõita siis isegi rool ei kiskunud. Tagaistmetel on isegi ruumi pikakoivalisel. Keskmine kütusekulu oli 8-9 l 100 km kohta 4x4 veol. Maanteel oli kuskil 7 l ja linnas nats rohkem. Kui võimalus tekkib soetan endale ka sellise.
NB! Kiirendus oli nagu bensukal (äkiline).
Metsas ja poris veedetud tunde ei arvestata eluea hulka.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”